انتقاد یک فعال کارگری به لایحه تغییر قانون تعیین دستمزد کارگران| لایحه بر مبنای اصل سه جانبه گرایی نیست نحوه دریافت گوشت تنظیم بازار مورد نیاز هیئات مذهبی اعلام شد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف و معدوم سازی ۲۹ تن مواد غذایی فاسد در مشهد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) با مشارکت اوقاف زمین نهضت مسکن برای ۲ شهر خراسان رضوی فراهم شد ادامه نگرانی‌ها از وضعیت ذخایر آبی سد‌ها در شروع سال ۱۴۰۳ + جدول کاهش زمان تحویل کارت سوخت از یک ماه به یک هفته لایحه اصلاح قانون کار برای تعیین مزد کارگران به هیات دولت می‌رود (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) پیدا شدن گوشت الاغ در یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال جدید بیش از ۹۰ تن تخم مرغ غیر بهداشتی در شهرستان مشهد کشف و توقیف شد کم فروشی یک نانوایی در مشهد را به پلمب کشاند (۹ فروردین۱۴۰۳) جزئیات افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۳ + جدول ۴۲ واحد گرانفروش و متخلف در مشهد پلمب شدند (۹ فروردین ۱۴۰۲) آغاز حراج‌های خرده‌فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ورودی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار مشخص شد تعریف ۱۶ پروژه برای تامین آب شرب مشهد در سال جدید | اختصاص بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد! (۸ فروردین ۱۴۰۳) مصرف بنزین دوباره اوج گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین + ویدئو ۲ کافی شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد پلمب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)  ۲۲ مرکز متخلف در خراسان رضوی پلمب شد  نگرانی طلافروشان از گرایش مردم به خرید طلای مستعمل رشد ۳ درصدی بورس در اولین هفته کاری سال جدید (۸ فروردین ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس مخالف است آخرین قیمت گوشی‌های روز در بازار | آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون تومان شد + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات سایپا + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

۱۹۰ نیروگاه خورشیدی در مشهد تا پایان سال ۹۹ احداث می‌شود

  • کد خبر: ۳۴۸۶۶
  • ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
۱۹۰ نیروگاه خورشیدی در مشهد تا پایان سال ۹۹ احداث می‌شود
بنا به درخواست‌های مردم احداث ۱۹۰ نیروگاه خورشیدی در سال جاری در دست اقدام است، اگر تا پایان سال ۹۹ این تعداد اضافه شود، ۳ مگاوات دیگر به میزان تولید برق نیروگاه‌های خورشیدی اضافه شده و در کل ۹ مگاوات می‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق مشهد در خصوص احداث نیروگاه‌های برق خورشیدی در مشهد، اظهار کرد: در کل شرکت‌های توزیع که ما نیز جزئی از آن هستیم، در خصوص ترویج فرهنگ استفاده از نیروگاه‌های پاک که نیروگاه‌های خورشیدی بوده، فعالیت‌هایی در حال انجام است تا مردم را راغب کنیم که از این مساله استفاده کنند، این به نفع خودشان و محیط زیست و همچنین صرفه‌جویی در سرمایه‌های ملی کشور است.

علیرضا کاشی بیان کرد: مشهد بزرگ‌ترین شهر در کل کشور است که در این شهر ۴۶۰ نیروگاه خورشیدی روی پشت بام‌ها نصب کردیم که میزان تولید برق این نیروگاه‌ها حدود ۶ مگاوات است. ما برای سال ۹۹ احداث ۱۹۰ نیروگاه دیگر را بنا به درخواست‌های مردم در دست اقدام داریم و در حال انجام کار‌های آن هستیم، اگر تا پایان سال ۹۹ این تعداد اضافه شود، ۳ مگاوات دیگر به میزان تولید برق اضافه شده و در کل ۹ مگاوات می‌شود.

کاشی گفت: ما سامانه‌ای در شرکت توزیع داریم که مردم می‌توانند هم به این سامانه و هم به میز‌های خدمت در کل امور‌های اجرایی مراجعه کنند، می‌توانند وارد سایت ما شوند و تمامی اطلاعات مد نظر لازم برای ساخت و احداث نیروگاه، اطلاعات و تفاهم‌نامه‌ها را مطالعه نمایند و ما با آن‌ها همکاری خواهیم کرد.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق مشهد با بیان اینکه در حال حاضر خود مشترکان باید برای نیروگاه‌ها هزینه کنند، عنوان کرد: وقتی نیروگاه ساخته و به برق سراسری شهر مشهد وصل می‌شود، بر مبنای میزان تولیدی که صورت می‌گیرد، طبق تفاهم‌نامه به آن‌ها ریال پرداخت می‌کنیم. در قرارداد‌هایی که با آن‌ها می‌بندیم، نرخ برق دو، سه برابر بیشتر از نرخ برقی است که به حالت عادی به مردم می‌فروشیم، یعنی نرخ برقی که نیروگاه‌های خورشیدی به ما می‌دهند، ریالش بیشتر از نرخ برق‌هایی است که شرکت برق به مردم می‌فروشد.

وی افزود: این یک سرمایه‌گذاری قابل اطمینان است که افراد می‌توانند آن را انجام دهند. یک کارآفرینی و به نوعی کسب درآمد برای آن خانواده است که اگر در این زمینه راغب شوند می‌توانند مادام‌العمر تفاهم‌نامه‌ای را با شرکت برق منعقد کنند که همه ماهه بنا به میزان برقی که در نیروگاه خورشیدی منزل یا محل کار آن‌ها تولید می‌شود، ماهانه پول بگیرند و کسب درآمد می‌کنند.

متقاضیان استخراج ارز دیجیتال باید از سازمان صمت مجوز بگیرند

کاشی در خصوص استخراج رمزارزها، تصریح کرد: دستگاه‌هایی که برای ارز دیجیتال نصب می‌شود، برق بسیار بالایی مصرف می‌کنند، بنابراین هماهنگی‌هایی توسط وزارت نیرو با سازمان صمت انجام و به شرکت‌های توزیع ابلاغ شد در صورتی که متقاضی، مجوز سازمان صمت را داشته باشد، ما موظف هستیم برای ارز‌های دیجیتال تامین برق داشته باشیم، زیرا ارز‌های دیجیتال شرایط خاص خود را دارند و میزان برق مصرفی برای آن قابل توجه است، بنابراین حتما باید مجوز سازمان صمت را داشته باشند که با آن مجوز، تامین برق انجام خواهد شد.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق مشهد ادامه داد: نرخ برقی که برای این گروه در نظر می‌گیریم، بیشتر از نرخ برق کشاورزی، صنعتی و خانگی است. تصمیماتی در دولت گرفته و به شرکت‌های توزیع هم ابلاغ شده، در صورتی که مشترکی از تعرفه‌های برق خانگی، تجاری، کشاورزی یا صنعتی استفاده کند، غیر مجاز شناخته شده، با مراجع ذی‌صلاح هماهنگ و نسبت به قطع برق آن مرکز اقدام می‌شود.

وی اضافه کرد: اگر قرار است یک ارز دیجیتال از برق استفاده کند، اولین راه این است که به سازمان صمت مراجعه و مجوز لازم را اخذ کنند، همچنین می‌توانند به میز‌های خدمت ما در امور‌های اجرایی مراجعه نمایند که ما در مدت زمان کوتاهی نسبت به تامین برق آن‌ها اقدام خواهیم کرد.

کاشی گفت: سازمان صمت در محدوده شهری مجوزی برای استخراج ارز دیجیتال صادر نکرده، مجوز‌های صادر شده برای خارج از محدوده شهر است. ما هنوز در داخل شهر مشهد مجوزی به این صورت دریافت نکردیم، افرادی که قصد انجام این کار را دارند، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۱۲۱ تماس بگیرند، اطلاعات لازم را کسب کرده و نسبت به این قضیه اقدام کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق مشهد خاطرنشان کرد: در محدوده شهر مشهد تخلفات قابل توجهی در خصوص استخراج غیر قانونی رمزارز‌ها وجود ندارد، اما اگر مطلع شویم که از تعرفه خانگی، تجاری، کشاورزی یا صنعتی استفاده می‌کنند، همکاران ما مراجعه کرده، اگر آن فرد همکاری کند، دستگاهش را جمع و نسبت به قطع آن اقدام می‌کنند و با تذکر کتبی کار تمام می‌شود، اما اگر همکاری اتفاق نیفتد و ما متوجه شویم که این قضیه ادامه‌دار است، با مراجع ذی‌صلاح هماهنگ و نسبت به قطع برق مشترک اقدام خواهیم کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->