ایلان ماسک: تا ۲ سال دیگر، تلفن‌های هوشمند مستقیما به اینترنت استارلینک متصل می‌شوند + فیلم معرفی بازی اکشن «۲۰ دقیقه تا سپیده‌دم» (۲۰ Minutes Till Dawn) + دانلود (اندروید و IOS) خبرهایی جدید از قیمت OnePlus 15 | مطابق انتظار طرفداران؟ OpenAI برای رقابت با گوگل، مرورگر هوش مصنوعی «اطلس» را معرفی کرد افزایش تعرفه مکالمه و پیامک تلفن همراه (۳۰ مهر ۱۴۰۴) + جزئیات آمازون می‌خواهد به جای استخدام ۶۰۰ هزار کارگر آمریکایی ربات‌ها را به کار بگیرد فروش آیفون ۱۷ رکورد ارزش سهام اپل را شکست طرح جدید مجلس برای مقاوم‌سازی نظام ارزی: خرید رمزارز فقط با کارت ارزی ویدئو | ربات انسان‌نمای Unitree H2 درحال انجام حرکات رزمی معرفی سورا ۲، نسل جدید هوش مصنوعی + قابلیت‌ها و ویژگی‌ها ایمپلنت شبکیه و عینک هوشمند، امید تازه برای بازیابی بینایی نابینایان مایکروسافت کار روی نسل جدید ایکس‌باکس را تأیید کرد راهنمای کامل رصد بارش شهابی جباری (مهر ۱۴۰۴) + زمان دقیق و جزئیات چطور با روش‌های جدید گوگل حساب جیمیل را بازیابی کنیم؟ همه چیز درباره نظریه «اینترنت مرده» | آیا واقعاً وب در حال مرگ است؟ گلایه برخی از شهروندان مشهدی درباره اضافه‌شدن خدمات سرویس بین‌الملل | ماجرای فعال‌شدن رومینگ چه بود؟ بررسی پراپ فرم رابین سود (RobinSood) – آیا رابین سود معتبر است؟ راکستار سیستم حمل سلاح GTA 6 را با الهام از یک بازی دیگرش متحول می‌کند وزیر ارتباطات: استفاده ۸۰ درصد مردم از فیلترشکن یعنی باید در سیاست فیلترینگ بازنگری کنیم واتس‌اپ دسترسی چت‌بات‌های عمومی به پلتفرمش را ممنوع می‌کند رونمایی از نسل سوم ربات‌های هوشمند پست | جهشی در هوشمندسازی زیرساخت‌های لجستیکی ایران
سرخط خبرها

اینستاگرام درباره یک شایعه معروف: مکالمات کاربران را شنود نمی‌کنیم

  • کد خبر: ۳۶۲۷۵۸
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۴ - ۱۲:۵۶
اینستاگرام درباره یک شایعه معروف: مکالمات کاربران را شنود نمی‌کنیم
اینستاگرام بار دیگر شایعاتی که مدعی‌اند این شبکه اجتماعی به طور پنهانی به مکالمات کاربران گوش می‌دهد را رد کرد و به تأکید بر استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته هوش مصنوعی برای ارائه تبلیغات مرتبط پرداخت.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس اینستاگرام در پستی جدید اعلام کرد که شرکت متا از میکروفون گوشی کاربران برای شنود و هدف‌گیری تبلیغات استفاده نمی‌کند. این ادعا که متا به طور مخفیانه مکالمات کاربران را ضبط می‌کند، یک تئوری توطئه قدیمی است که پیش‌تر نیز توسط این شرکت رد شده بود.

اکنون با پیشرفت هوش مصنوعی، متا با استفاده از داده‌های تعامل کاربران با محصولات هوش مصنوعی، تبلیغات هدفمند و دقیق‌تری ارائه می‌دهد و نیازی به شنود مکالمات نیست.

تک کرانچ گزارش می‌دهد که کاربران معمولاً به دلیل کارکرد دقیق سیستم تبلیغاتی، تصور می‌کنند متا به مکالماتشان گوش می‌دهد، اما درواقع این هدف‌گیری براساس داده‌های به‌اشتراک‌گذاشته‌شده توسط تبلیغ‌کنندگان و تحلیل علایق مشابه انجام می‌شود.

او تأکید کرد که روشن‌بودن میکروفون و مصرف باتری از نشانه‌های شنود است که کاربران می‌توانند آن را تشخیص دهند.

همچنین متا قصد دارد با استفاده از هوش مصنوعی و داده‌های تعاملی کاربران، تبلیغات را بهتر و هدفمندتر کند. این شرکت سیاست حفظ حریم خصوصی جدیدی را اعلام کرده که به آن اجازه می‌دهد از داده‌های هوش مصنوعی برای تبلیغات بهره ببرد.

موسری در پایان اشاره کرد که گاهی اوقات هدف‌گیری دقیق تبلیغات به دلیل روانشناسی انسانی و رفتار کاربران است، نه شنود مکالمات.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->