استقبال بی‌سابقه از شیائومی ۱۷: فروش میلیونی در کمتر از یک هفته امید تازه برای درمان صرع کودکان با ابزار جدید هوش مصنوعی استفاده از کابل فیبر نوری برای پیش‌بینی فرونشست زمین اینستاگرام درباره یک شایعه معروف: مکالمات کاربران را شنود نمی‌کنیم ایلان ماسک «گراکی‌پدیا» را برای رقابت با «ویکی‌پدیا» توسعه می‌دهد آپدیت ویندوز ۱۱ برای بعضی کامپیوترهای قدیمی منتشر شد تتر در معرض فریز | چگونه از رمزارز خود محافظت کنیم؟ تصاویر آیپد پرو ۲۰۲۵ اپل پیش از رونمایی رسمی لو رفت + فیلم عربستان مالک جدید بازی FIFA مایکروسافت قابلیت Agent Mode را معرفی کرد | ساده‌شدن تولید اسناد گسترده با هوش مصنوعی هر روز یک میلیارد تومان هدیه برای دعوت از دوستان به بلو یا بلوجونیور مدل Claude Sonnet 4.5، هوش مصنوعی پیشرفته‌ای برای کدنویسی رونمایی موتورولا از گوشی باریک Moto X70 Air تا اوایل آبان ۱۴۰۴ آموزش رایگان لینوکس با Linux Journey شیائومی پد مینی با نمایشگر ۸.۸ اینچی و تراشه دایمنسیتی ۹۴۰۰ پلاس عرضه شد + عکس تریلر جدید Battlefield ۶ طعنه‌ای جدی به Call of Duty زد + جزئیات کمپینگ و تاریخ عرضه ویدئو | رونمایی از بزرگ‌ترین توربین بادی هوایی جهان توسط چین معرفی آیفون ۱۷e؛ گزینه اقتصادی اپل برای خریداران هوشمند معرفی اسنپدراگون ۸ الیت نسل ۵ | قدرتمندترین تراشه موبایل معرفی تلویزیون‌های سری TV S Pro Mini LED ۲۰۲۶ شیائومی سم آلتمن: هوش مصنوعی تا ۲۰۳۰ از هوش انسانی پیشی می‌گیرد
سرخط خبرها

اینستاگرام درباره یک شایعه معروف: مکالمات کاربران را شنود نمی‌کنیم

  • کد خبر: ۳۶۲۷۵۸
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۴ - ۱۲:۵۶
اینستاگرام درباره یک شایعه معروف: مکالمات کاربران را شنود نمی‌کنیم
اینستاگرام بار دیگر شایعاتی که مدعی‌اند این شبکه اجتماعی به طور پنهانی به مکالمات کاربران گوش می‌دهد را رد کرد و به تأکید بر استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته هوش مصنوعی برای ارائه تبلیغات مرتبط پرداخت.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس اینستاگرام در پستی جدید اعلام کرد که شرکت متا از میکروفون گوشی کاربران برای شنود و هدف‌گیری تبلیغات استفاده نمی‌کند. این ادعا که متا به طور مخفیانه مکالمات کاربران را ضبط می‌کند، یک تئوری توطئه قدیمی است که پیش‌تر نیز توسط این شرکت رد شده بود.

اکنون با پیشرفت هوش مصنوعی، متا با استفاده از داده‌های تعامل کاربران با محصولات هوش مصنوعی، تبلیغات هدفمند و دقیق‌تری ارائه می‌دهد و نیازی به شنود مکالمات نیست.

تک کرانچ گزارش می‌دهد که کاربران معمولاً به دلیل کارکرد دقیق سیستم تبلیغاتی، تصور می‌کنند متا به مکالماتشان گوش می‌دهد، اما درواقع این هدف‌گیری براساس داده‌های به‌اشتراک‌گذاشته‌شده توسط تبلیغ‌کنندگان و تحلیل علایق مشابه انجام می‌شود.

او تأکید کرد که روشن‌بودن میکروفون و مصرف باتری از نشانه‌های شنود است که کاربران می‌توانند آن را تشخیص دهند.

همچنین متا قصد دارد با استفاده از هوش مصنوعی و داده‌های تعاملی کاربران، تبلیغات را بهتر و هدفمندتر کند. این شرکت سیاست حفظ حریم خصوصی جدیدی را اعلام کرده که به آن اجازه می‌دهد از داده‌های هوش مصنوعی برای تبلیغات بهره ببرد.

موسری در پایان اشاره کرد که گاهی اوقات هدف‌گیری دقیق تبلیغات به دلیل روانشناسی انسانی و رفتار کاربران است، نه شنود مکالمات.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->