نگاهی به رونق آیینه‌کاری در شهر مشهد | مشهد، قطب آیینه‌کاری کشور نگاهی به هنر ایرانی آیینه‌کاری که اوج آن در حرم مطهر رضوی است | انعکاس خورشید خراسان در آیینه‌ها رزق پاییزی من یادی از آیت‌ا... اشرفی اصفهانی، هم‌زمان با سالروز شهادتش به دست منافقان | صاحب صفای نفس بررسی انگیزه‌های پنهانی زیارت هجرت امام رضا (ع) تاریخ ایران را دگرگون کرد | تبیین برخی ابعاد شخصیت ثامن‌الحجج (ع) آغاز اجرای نظام جامع آموزشی با محوریت مهارت‌افزایی طلاب انتصاب رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان عضو افتخاری هیئت اجرایی کمیته ملی پارالمپیک ثبت‌نام برای قرعه‌کشی عمره دانشگاهیان سال ۱۴۰۴ تا ۲۵ مهرماه ادامه دارد چگونه تدبر در قرآن ما را به ولایت الهی نزدیک می‌کند؟ ۷۶ هزار جانباز اعصاب و روان، زیر چتر حمایت بنیاد شهید دیدار جانشین فرمانده کل سپاه با خانواده سردار شهید سلطانی زمان‌بندی حج تمتع ۱۴۰۵ اعلام شد | آغاز پذیرش زائران از ۲۹ فروردین حفظ حرمت خانواده‌های شهدا در هر مکانی رعایت شود | لزوم به کارگیری ابتکار برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت تجلیل از بانوان قرآنی کشور، در سفرهای استانی برنامه‌ریزی می‌شود آیت‌الله علم‌الهدی: حل مشکلات دانشجویان، نیازمند ایجاد فضای گفت‌و‌گومحور است حضور داور ایرانی در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم پاکستان مسجدی در غزه که مورد هدف اسرائیل قرار نگرفت تشرف فرماندهان عقیدتی‌سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال‌شرق ارتش به حرم مطهر امام‌رضا(ع)
سرخط خبرها

آغاز اجرای نظام جامع آموزشی با محوریت مهارت‌افزایی طلاب

  • کد خبر: ۳۶۵۷۷۵
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۴ - ۱۵:۲۹
آغاز اجرای نظام جامع آموزشی با محوریت مهارت‌افزایی طلاب
معاون علمی حوزه علمیه خراسان از تغییر رویکرد آموزشی حوزه به سمت آموزش‌های مهارتی و کاربردی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام مهدی رضایی اظهار کرد: نظام جامع آموزشی که فعالیت فاخر و جامع در بسته‌های دهگانه دارد، تصویب شده و در سال تحصیلی جاری در ۶ مدرسه علمیه در حال اجرا است.

وی از توجه به سنت‌های اصیل حوزه در این نظام جامع خبر داد و گفت: در این نظام جامع مباحثه از قالب توصیه به الزام تبدیل شده و در متن درسی تعریف شده است.

به گفته معاون علمی حوزه علمیه خراسان، این طرح در سال تحصیلی آینده در تعداد بیشتری از مدارس علمیه خراسان اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام رضایی از برگزاری جلسه «بررسی و تحلیل نظام جامع آموزشی، مستندسازی تصمیم‌ها و مسیر اجرایی، و تعیین اولویت‌ها و شاخص‌های پایش» خبر داد و گفت: برای حفظ انگیزه و جهت گیری علمی طلاب تلاش می‌شود آموزش نظری به سمت آموزش مهارتی و کاربردی حرکت کند.

وی با بیان اینکه این نظام آموزشی شامل ۱۵ مؤلفه کلان است، افزود: نظام پذیرش، خدمات آموزشی، تربیت استاد، ارتباط با مؤسسات علمی، برنامه‌ریزی درسی متناسب با مقاطع، تدوین نظام مشوق‌ها، ثبت حضور فعال اساتید و… از جمله مؤلفه‌های این طرح است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->