تپسی با اضافه‌کردن «سفارش غذا» و «خرید از سوپرمارکت» به سوپراپلیکیشن تبدیل می‌شود ناسا تصاویری دیده‌نشده از گروه کهکشانی طاووس منتشر کرد + تصاویر سند ملی هوش مصنوعی به نهادهای ذی‌ربط ابلاغ شد + دانلود گلکسی A06 سامسونگ به زودی معرفی می‌شود رمز کیف پول امروز راکی ربیت (سه‌شنبه، ۲ مرداد ۱۴۰۳) چرا همستر کامبت به یکی از ترند‌های داغ ارز‌های دیجیتال تبدیل شده است؟ کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) کارت‌های امروز راکی ربیت (سه‌شنبه، ۲ مرداد ۱۴۰۳) آموزش حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش بحران کاهش اکسیژن آب اقیانوس‌ها و خطری که حیات زمین را تهدید می‌کند وعده ایلان ماسک برای به کارگرفتن ربات‌های تسلا از سال ۲۰۲۵ آیا گلکسی رینگ با گوشی‌هایی غیر از سامسونگ هم سازگار است؟ کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (دوشنبه ۱ مرداد) کارت‌های دومیلیونی امروز راکی ربیت (دوشنبه، یکم مرداد ۱۴۰۳) ۱۱  اتاق فرار در  مشهد | درباره نوع جدیدی از بازی‌های گروهی که  در  میان نوجوانان و  جوانان مخاطب زیادی پیدا کرده است رمز کیف پول امروز راکی ربیت (یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳) راهنمای حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش
سرخط خبرها

روش‌های استعلام و پرداخت قبض تلفن ثابت + کد دستوری

  • کد خبر: ۳۸۱۱۳
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
روش‌های استعلام و پرداخت قبض تلفن ثابت + کد دستوری
طبق اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مشترکان تلفن ثابت می‌توانند با شماره‌گیری کددستوری #۲۰۲۰* برای دریافت صورتحساب خود اقدام کنند. این کد دستوری به منظور پیشگیری از قطعی و تخلیه خطوط تلفن ثابت به دلیل بدهی راه‌اندازی شده است.
به گزارش شهرآرانیوز، مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده تاکید کرد: همچنین با شماره‌گیری کد دستوری #۲۰۲۰* مشترکان علاوه بر دریافت صورتحساب کارکرد خط تلفن می‌توانند برای ثبت یا تغییر شماره تلفن همراهی که پیامک صورتحساب به آن ارسال می‌شود اقدام کنند.

 پیمان قره‌داغی با اشاره به شکایت‌های برخی از مشترکان درباره قطعی خط تلفن ثابت‌شان افزود: براساس مصوبه ۲۰۷ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات (شماره ۳)، اپراتور‌ها می‌توانند درصورت پرداخت نشدن هزینه کارکرد تلفن ثابت، متناسب با نوع خط برای قطعی یا تخلیه آن اقدام کنند.

این مقام مسئول در رگولاتوری درباره انواع خطوط تلفن ثابت عنوان کرد: براساس مصوبه کمیسیون در حال حاضر خطوط تلفن ثابت در سه نوع تلفن بدون سپرده و تضمین پرداخت، دارای سپرده و دارای تضمین پرداخت به مشترکان واگذار شده است.

قره‌داغی عنوان کرد: تلفن بدون مبلغ سپرده و تضمین پرداخت، خط تلفنی است که مشترک آن در زمان ثبت‌نام فقط هزینه اتصال، مالیات و عوارض را پرداخت کرده و مبلغی به عنوان سپرده و تضمین پرداخت به اپراتور نداده است، در حالیکه در تلفن دارای مبلغ سپرده، مشترک در زمان ثبت‌نام علاوه بر هزینه اتصال، مالیات و عوارض، مبلغی را بعنوان سپرده به اپراتور ارائه‌دهنده سرویس تلفن ثابت، پرداخت کرده است.

وی افزود: در تلفن دارای تضمین پرداخت، مشترک علاوه بر هزینه اتصال، مالیات و عوارض، مبلغی را بعنوان تضمین پرداخت به اپراتور پرداخت کرده است.

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری درباره نحوه برخورد اپراتور‌ها با مشترکین بدهکار تصریح کرد: چنانچه مشترک با هر میزان مبلغ کارکرد نسبت به پرداخت دو دوره متوالی صورتحساب مطابق زمان‌ها و مهلت‌های تعیین شده (طول دوره حداقل یک ماه) اقدام نکند و یا کارکرد خط تلفن ثابت بدون مبلغ سپرده و تضمین پرداخت به ۸۰ درصد حد نصاب کارکرد پیش‌بینی شده در مصوبه یعنی ۲۰ هزار تومان برسد، اپراتور باید میزان بدهی را به مشترک اطلاع‌رسانی کرده و حداقل ۲۴ ساعت زمان را برای پرداخت بدهی تعیین کند.

وی اظهار کرد: حد نصاب کارکرد برای تلفن دارای سپرده و دارای تضمین پرداخت، ۸۰ درصد مبلغ سپرده و تضمین پرداخت است و اپراتور پس از اطلاع‌رسانی به مشترک حداقل ۷۲ ساعت زمان را برای پرداخت بدهی تعیین می‌کند.

قره‌داغی با اشاره به اینکه در مرحله اول اپراتور پس از سپری شدن دوره و مهلت پرداخت می‌تواند خط تلفن مشترک بدهکار را به مدت دو هفته یک طرفه کند افزود: در مرحله دوم درصورت عدم پرداخت بدهی در زمان تعیین شده، اپراتور می‌تواند پس از اطلاع‌رسانی و ارسال اخطار به مشترک با مهلت مشخص یکساله و با موضوع مشخص برای قطع خط تلفن وی به طور کامل (دو طرفه) اقدام کند.

منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->