کدمورس جدید همستر کامبت (شنبه ۱۶ تیر) + آموزش کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (جمعه ۱۵ تیر) اولین تصاویر از گلکسی بادز ۳ سامسونگ پیش از رونمایی رسمی + عکس حسگر اثر انگشت اولتراسونیک در گوگل پیکسل ۹ | قدرت شناسایی حتی هنگام رطوبت و چرب‌بودن دست علت ریزش قیمت بیت کوین در روز‌های اخیر چیست؟ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (جمعه ۱۵ تیر) + آموزش کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (پنجشنبه ۱۴ تیر) معرفی بازی معمایی Boxes: Lost Fragments + دانلود اندروید و IOS مشخصات باتری و توان شارژ گوشی شیائومی ۱۵ پرو فاش شد کدمورس جدید همستر کامبت (پنجشنبه ۱۴ تیر) + آموزش ال‌جی پلتفرم خانه هوشمند Homey را خرید کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۱۳ تیر) توسعه هوش مصنوعی، گاز‌های گلخانه‌ای گوگل را ۴۸ درصد افزایش داده است همه‌چیز درباره ماهواره‌های ایرانی «کوثر» و «هدهد» + جزئیات پایان ممنوعیت واژه «شهید» در فیس‌بوک و اینستاگرام ویدئو | جدیدترین تریلر بازی Black Myth: Wukong احتمالا طراحی اپل واچ سری ۱۰ درمقایسه‌با نسخه قبلی تغییری نخواهد کرد چرا لوازم خانگی مدرن و جدید زودتر از قدیمی‌ها خراب می‌شوند؟ | پرزرق‌و‌برق‌های نازک‌نارنجی کدمورس جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۱۳ تیر) + آموزش آیا تپ سواپ لیست شد؟ + بیانیه رسمی تپ سواپ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) کارت‌های کمبو جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۱۲ تیر)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

سرانجام ظاهر و قیمت کنسول «ایکس باکس سری اس» مشخص شد

  • کد خبر: ۴۲۱۵۸
  • ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
سرانجام ظاهر و قیمت کنسول «ایکس باکس سری اس» مشخص شد
طرح ظاهری ایکس‌باکس سری اس Xbox Series S خبر از کنسولی باریک و متفاوت می‌دهد که با قیمتی بسیار مناسب وارد بازار خواهد شد.
به گزارش شهرآرانیوز - پس از فاش‌شدن تصویر ایکس باکس سری اس، سایت ویندوز سنترال به‌استناد منابع رسمی خودش، اعلام کرده که قیمت ایکس باکس سری اس ۲۹۹ دلار و قیمت ایکس باکس سری ایکس هم ۴۹۹ دلار خواهد بود. هردو کنسول، در تاریخ ۲۰ آبان (۱۰ نوامبر) عرضه خواهند شد.

بااینکه تولید ایکس باکس سری اس (Xbox Series S) به‌عنوان یکی از دو کنسول نسل بعد مایکروسافت از مدت‌ها قبل فاش شده بود و هر چند وقت یک‌بار نیز اخبار و اطلاعاتی از آن منتشر می‌شد، ولی تا امروز طرح ظاهری این کنسول و قیمت آن‌را نمی‌دانستیم که به‌تازگی در جدیدترین اخبار بازی، حتی این دو مورد نیز پیش از معرفی رسمی این محصول لو رفتند.
 
 
سرانجام ظاهر و قیمت کنسول «ایکس باکس سری اس» مشخص شد

برد سمز از سایت Thurrott با ارائه‌ تصویری از ایکس‌باکس سری اس، سرانجام ظاهر کنسول را به علاقه‌مندان نشان داد؛ کنسولی سفیدرنگ که همان‌طور که انتظار می‌رفت، محصولی کوچک‌تر و باریک‌تر از برادر قدرتمند خود ایکس باکس سری ایکس است و در طراحی منحصربه‌فرد آن، ویژگی‌های جالبی مثل یک فن بزرگ در بخش جلویی کنسول به چشم می‌خورد. همچنین طبق تصاویر منتشرشده، به نظر می‌رسد در ایکس‌باکس سری اس خبری از درایو نخواهد بود و تنها قابلیت بازی به‌طور دیجیتالی برای آن در نظر گرفته شده است.

نکته‌ مهم دیگر به قیمت کنسول برمی‌گردد و همان‌طور که انتظار می‌رفت به علت سخت‌افزار ضعیف‌تر این محصول نسبت به ایکس‌باکس سری ایکس، قیمت آن نیز کمتر خواهد بود و طبق اطلاعات فاش شده، تنها ۲۹۹ دلار قیمت خواهد داشت که برای محصولی با ویژگی‌های نسل بعد (با رزولوشن پایین‌تر) می‌تواند قیمتی عالی محسوب شود.
 
 


لحظاتی پس از انتشار عکس توسط برد سمز، تعدادی دیگر از خبرنگاران و کارشناسان صنعت بازی نیز به صحبت در این زمینه پرداختند؛ از دنیل احمد که طرح کنسول را تأیید کرد، ولی قیمت آن‌را همچنان به‌طور ۱۰۰٪ رسمی نمی‌داند، تا فردی با نام مستعار WalkingCat که ویدیویی از کنسول و مقایسه‌ی ابعاد آن با ایکس‌باکس سری ایکس منتشر کرد.


در مجموع به نظر می‌رسد مایکروسافت طی روز‌های آینده به سراغ معرفی رسمی این محصول جذاب و متفاوت خواهد رفت و شاهد ارائه‌ اطلاعات بیشتری از آن خواهیم بود؛ و البته باید منتظر سونی هم باشیم تا به زودی قیمت و تاریخ عرضه‌ پلی استیشن ۵ را اعلام کند.
 
منبع: زومجی
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->