آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی اعتبارات قطره‌چکانی، زخم‌های بخش درمانی مشهد را التیام نمی‌دهد | بودجه پروژه‌های بیمارستانی امسال فقط ۲۴۰ میلیارد تومان
سرخط خبرها

زبان مشترک من و نوجوانم

  • کد خبر: ۴۴۵۰۹
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
زبان مشترک من و نوجوانم
ادل فی بر و الین مازلیش ۲ روان درمانگر هستند که نتایج سال‌ها تجربه و پژوهش میدانی خود در برخورد با نوجوانان را در کتابی با عنوان 《چگونه با نوجوانم صحبت کنم》 نوشته اند.
به گزارش شهرآرانیوز، نوجوانی حدفاصل دنیای شیرین کودکی و دنیای پردغدغه بزرگ سالی است که اگر از آن به برزخ زندگی هم یاد کنیم، پر بیراه نگفته ایم. دختر و پسر هم ندارد.
 
در این بین، به جز خود نوجوان، این پدر و مادر او هستند که بیشترین تنش‌ها و درگیری را با سن نوجوانی دارند و باید نوجوان را برای گذر از این مرحله سخت و البته مهم به خوبی همراهی کنند، اتفاقی که متأسفانه به دلیل درک نکردن این شرایط حساس، کمتر شاهد وقوع آن در خانواده‌ها هستیم.
 
ادل فی بر و الین مازلیش ۲ روان درمانگری هستند که با درک این موضوع مهم و جمع آوری نتایج سال‌ها تجربه و پژوهش میدانی خود در برخورد با نوجوانان و خانواده ها، کتابی با عنوان «چگونه با نوجوانم صحبت کنم که گوش کند و چگونه گوش کنم که نوجوانم صحبت کند؟» نوشته اند.
 
آن‌ها در این کتاب که در واقع نوعی کارگاه آموزشی برای والدین است، نحوه ارتباط درست با یک نوجوان و توجه به احساسات او برای داشتن رشدی همه جانبه را آموزش می‌دهند، تکنیک‌های رفتاری جدید و شیرینی که به حل مشکلات روزمره همه والدین دارای فرزند نوجوان کمک بسزایی می‌کند.
 
در واقع، این ۲ روان درمانگر بهترین تفکرات روان شناختی را با دانش عملی روز ترکیب کرده اند تا شما والدین عزیز بتوانید پس از مطالعه کتاب، این تفکرات و ایده‌ها را در خانه تان عملی کنید.
 
«برخورد درست با احساسات یک نوجوان»، «آیا هنوز هم می‌خواهید مطمئن شوید؟»، «تنبیه کردن یا نکردن»، «حل کردن مشکلات با هم»، «گذاشتن جلسه با نوجوان»، «صحبت درباره احساسات»، «دوستان و خانواده» و «بودن والدین و نوجوان همیشه در کنار هم» موضوع‌هایی هستند که در این کتاب برای خوانندگان به بحث و تبادل نظر گذاشته شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->