کاهش ۱۵ درصدی آمار فوتی‌ها در تصادفات نوروزی خراسان رضوی (۱۱ فروردین ۱۴۰۳) سه تصادف پیاپی در خراسان رضوی با ۱۶ مصدوم | ۲ مصدوم با بالگرد به بیمارستان منتقل شدند (۱۱ فروردین ۱۴۰۴) توضیحات رئیس پلیس راهور فراجا درباره حادثه اتوبوس کرمان-مشهد آمار تلفات زلزله میانمار از ۲ هزار نفر عبور کرد بازگشایی دوطرفه جاده کرج - چالوس (۱۱ فروردین ۱۴۰۴) صدور هشدار هواشناسی در پی پیش‌بینی رگبار باران در برخی نقاط خراسان رضوی (۱۱ فروردین ۱۴۰۴) جست‌و‌جو‌های آنلاین ایرانی‌ها در سال ۱۴۰۳؛ پژواکی از بحران‌ها و آرزو‌های یک ملت مرحله دوم ثبت‌نام کنکور ۱۴۰۴ از ۱۶ فروردین آغاز می‌شود+ جزئیات اشغال ۹۰ درصدی هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی در ایام نوروز | حدود ۱۰ درصد افزایش سفر‌ها به مشهد را خواهیم داشت ورود بیش از ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر و مسافر به خراسان رضوی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی امروز (دوشنبه، ۱۱ فروردین ۱۴۰۴) | ماندگاری هوای گرم تا پایان هفته پیش‌بینی بارش باران در برخی نقاط کشور (۱۱ فروردین ۱۴۰۴) مراقب باشید؛ «آنفلوانزای معده» در کمین سلامتی درمان سرطان خون در کودکان و شانس بهبودی تا ۹۰ درصد کبد چرب؛ مهمانی خاموش که بی‌صدا پیشروی می‌کند! چگونه کودکان را به خوردن میوه علاقه‌مند کنیم؟ تعیین تکلیف نحوه فروش اینترنتی دارو در ۱۴۰۴ رانندگان مصرف غذا‌های پُرچرب و سنگین در سفر را محدود کنند پلمب ۱۳ داروخانه در بازدید‌های طرح سلامت نوروزی در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد (۱۱ فروردین ۱۴۰۴) نوجوان مرگ مغزی به ۳ بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۱ فروردین ۱۴۰۴) جرائم عدم صدور صورت‌حساب الکترونیکی پزشکانی که از کارت‌خوان بانکی استفاده کردند، بخشیده شد انفجار ساختمان مسکونی در شمال تهران ۷ نفر را مصدوم کرد (۱۰ فروردین ۱۴۰۴) اسامی مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس کرمان اعلام شد | حال ۵ نفر وخیم است (۱۰ فروردین ۱۴۰۴) دستگاه قضا به حادثه اتوبوس کرمان ورود کرد | ۱۴ کشته، ۲۹ مصدوم و ۵ نفر بدحال (۱۰ فروردین ۱۴۰۴) افزایش تعداد جان‌باختگان حادثه واژگونی اتوبوس کرمان به ۱۳ نفر (۱۰ فروردین ۱۴۰۴) جان‌باختگان حادثه اتوبوس جیرفت - مشهد به ۱۰ نفر افزایش یافت (۱۰ فروردین ۱۴۰۴) واژگونی اتوبوس با ۷ کشته و ۳۰ مصدوم در کرمان (۱۰ فروردین ۱۴۰۴) اطلاعیه سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص بازگشت مسافران نوروزی بازدید بیش از ۱۲۷ هزار گردشگر از موزه‌ها و اماکن تاریخی خراسان رضوی در ایام نوروز ۱۴۰۴ اسامی دو‌شهید حادثه انفجار در کلانتری مشهد + عکس(۱۰ فروردین ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

زبان مشترک من و نوجوانم

  • کد خبر: ۴۴۵۰۹
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
زبان مشترک من و نوجوانم
ادل فی بر و الین مازلیش ۲ روان درمانگر هستند که نتایج سال‌ها تجربه و پژوهش میدانی خود در برخورد با نوجوانان را در کتابی با عنوان 《چگونه با نوجوانم صحبت کنم》 نوشته اند.
به گزارش شهرآرانیوز، نوجوانی حدفاصل دنیای شیرین کودکی و دنیای پردغدغه بزرگ سالی است که اگر از آن به برزخ زندگی هم یاد کنیم، پر بیراه نگفته ایم. دختر و پسر هم ندارد.
 
در این بین، به جز خود نوجوان، این پدر و مادر او هستند که بیشترین تنش‌ها و درگیری را با سن نوجوانی دارند و باید نوجوان را برای گذر از این مرحله سخت و البته مهم به خوبی همراهی کنند، اتفاقی که متأسفانه به دلیل درک نکردن این شرایط حساس، کمتر شاهد وقوع آن در خانواده‌ها هستیم.
 
ادل فی بر و الین مازلیش ۲ روان درمانگری هستند که با درک این موضوع مهم و جمع آوری نتایج سال‌ها تجربه و پژوهش میدانی خود در برخورد با نوجوانان و خانواده ها، کتابی با عنوان «چگونه با نوجوانم صحبت کنم که گوش کند و چگونه گوش کنم که نوجوانم صحبت کند؟» نوشته اند.
 
آن‌ها در این کتاب که در واقع نوعی کارگاه آموزشی برای والدین است، نحوه ارتباط درست با یک نوجوان و توجه به احساسات او برای داشتن رشدی همه جانبه را آموزش می‌دهند، تکنیک‌های رفتاری جدید و شیرینی که به حل مشکلات روزمره همه والدین دارای فرزند نوجوان کمک بسزایی می‌کند.
 
در واقع، این ۲ روان درمانگر بهترین تفکرات روان شناختی را با دانش عملی روز ترکیب کرده اند تا شما والدین عزیز بتوانید پس از مطالعه کتاب، این تفکرات و ایده‌ها را در خانه تان عملی کنید.
 
«برخورد درست با احساسات یک نوجوان»، «آیا هنوز هم می‌خواهید مطمئن شوید؟»، «تنبیه کردن یا نکردن»، «حل کردن مشکلات با هم»، «گذاشتن جلسه با نوجوان»، «صحبت درباره احساسات»، «دوستان و خانواده» و «بودن والدین و نوجوان همیشه در کنار هم» موضوع‌هایی هستند که در این کتاب برای خوانندگان به بحث و تبادل نظر گذاشته شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->