برگزاری همایش روز روانشناس و مشاور در مشهد | ارتقای سلامت جامعه باعث تشخیص روانشناس نما‌ها می‌شود انفجار گاز در نیشابور، یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) رییس سازمان حج و زیارت: میانگین سن حجاج امسال ۵۷ سال است جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد طی سال جاری (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور تا اواسط هفته آتی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تالاب جازموریان جان دوباره گرفت ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود نزاع دسته جمعی در پل قویون ارومیه+ فیلم سیل بیش از ۲۶۰۰ نفر از مردم را گرفتار کرد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنکور سراسری ۱۴۰۳ در خراسان‌جنوبی دوباره برگزار می‌شود آغاز رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد| مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیلاب به سنگان خواف رسید سلامت روان ایرانی‌ها پایش می‌شود پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می‌دهند نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

جاذبه های دیدنی مشهد

  • کد خبر: ۴۶۸۲۷
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
جاذبه های دیدنی مشهد
شهر مقدس مشهد یکی از پر طرفدار ترین و پر رفت و آمد ترین شهر های ایران محسوب می شود. بخش اعظم این محبوبیت بالای خود را مدیون حرم مطهر اما رضا (ع) است. به سبب مواردی که ذکر شد هتل های بسیار خوبی در مشهد ساخته شده است.

گزارش آگهی

از هتل هایی لوکس و 5 ستاره تا هتل آپارتمان هایی معمولی در این شهر تعبیه شده تا بسیاری از سلیقه ها را پوشش دهد. بعد از برنامه ریزی برای اقامت در سفر و زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) هر مسافری به تفریح و گشت و گذار احتیاج پیدا می کند.

امروز در این گزارش به سراغ برخی مراکز تفریحی مشهد مقدس رفته ایم تا تعدادی از بهترین های آن ها را معرفی کنیم. لیسنی کوتاه از مراکز تفریحی مشهد که آمادگی سرگرم کردن مسافران برای چند ساعتی را دارند.

 

حرم مطهر امام رضا(ع)

امکان ندارد برنامه سفر به مشهد داشته باشید و برای زیارت امام رضا(ع) لحظه شماری نکنید. مقصدی سرشار از آرامش که در آن می توان چند ساعتی را با خدای خود خلوت کرد. حرم مطهر پر رفت و آمد ترین جاذبه ای است که در این شهر وجود دارد.

بسیاری شوق اجاره اقامتی در نزدیکی حرم مطهر امام رضا(ع) را دارند. اما در این بین افرادی وجود دارند که بعد از زیارت نیازمند آرامشی بی انتها در گوشه ای دنج از این شهر شلوغ هستند. یکی از بهترین هتل هایی که برای این منظور می توان معرفی کرد، هتل هما 2 مشهد است.

هتل هما 2 مشهد که از زیر مجموعه گروه هما می باشد در خیابان خیام و منطقه ای خوش آب و هوا واقع شده است. این هتل نخستین هتل 5 ستاره گروه هما می باشد که بعد از انقلاب سال 57 ساخته شد. برای ارزان رزرو کردن هتل لوکس هما خیام می توانید از طریق سامانه رزرواسیون معتبر هتل یار اقدام کنید.

هتل های مشهد

 

شهر بازی پارک ملت

شهر بازی ملت واقع در بزرگترین پارک مشهد در بلوار امامت در سال 1351 ساخته شد.این شهر بازی که نخستین شهر بازی مشهد است مساحتی 30 هزار متر مربعی دارد. به جرات می توان گفت این مجموعه استاندارد ترین شهر بازی ایران بوده و توانایی سرگرم کردن هر رده سنی را دارد.

شهر بازی ملت، بازی ها و وسایل بسیاری را در خود جای داده است که در 3 دسته هیجانی، بزرگسالان و کودکان دسته بندی می شوند. یکی از بهترین و نزدیک ترین اقامتگاه هایی که در نزدیکی این شهر بازی واقع شده هتل هما 2 مشهد است. مسافران می توانند با رزرو هتل هما 2 مشهد علاوه بر دسترسی ده دقیقه ای به این شهربازی به برخی از بهترین مراکز خرید مشهد دسترسی پیدا کنند.

 

مجتمع تجاری الماس شرق

مجتمع تجاری الماس شرق یکی از بهترین مراکز خرید مشهد است. این موضوع مربوط به تنوع غرفه های پاساژ می شود. این مرکز خرید دارای 6 طبقه و 1238 واحد تجاری می شود.

مسافران پیش از بازدید از این مرکز می توانند لیستی متنوع از خرید ها و سوغاتی های خود تهیه کرده و با خیالی آسوده به سمت الماس شرق حرکت کنند.

فقط این نکته را در نظر داشته باشید که پس از یک خرید طولانی حتما به یک وعده غذایی عالی نیازمندید. فراموش نکنید که سری به بهترین رستوران های مشهد بزنید.

رزرو هتل های مشهد

 

مجتمع تجاری زیست خاور

مجتمع تجاری زیست خاور مشهد یکی از به نام ترین مراکز خرید مشهد به حساب می آید. زیست خاور نه تنها یک مرکز تجاری بوده بلکه دارای 198 واحد مسکونی فوق العاده نیز می باشد. تعداد غرفه های تجاری مجموعه به 700 مورد می رسد که با وجود ظرفیت 250 خودرو هیچ احساس کمبودی حس نمی شود.

این مرکز خرید بی نظیر علاوه بر ارائه بهترین و با کیفیت ترین اجناس در کنار معماری جذاب خود مزایای دیگری را نیز در خود جای داده است. رفت و آمد به سمت این مرکز خرید به سبب وجود خطوط مترو بسیار راحت است. چنانچه هوای تماشای فیلم در سینما به سرتان زد می توانید سینما آفریقا را در لیست خود قرار دهید.

 

در آخر...

باید یاد آوردی کرد مشهد پر است از جاذبه هایی که می توانند روز ها و ساعت ها شما را سرگرم کنند. مکان هایی که کوله باری از تاریخ را به دوش می کشند و یا رستوران هایی که با غذای خود، شما را فرسنگ ها جا به جا می کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->