معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

آیا بازی جدید سازندگان Last of us حال و هوایی قرون وسطایی خواهد داشت؟

  • کد خبر: ۵۶۴۹۰
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
آیا بازی جدید سازندگان Last of us حال و هوایی قرون وسطایی خواهد داشت؟
هیونگ نام، طراح کانسپت‌های هنری استودیوی ناتی داگ تصاویر فانتزی و جالبی را در وبسایت Artstation به اشتراک گذاشته که ممکن است به پروژه جدید این استودیو ارتباط داشته باشد.

به گزارش شهرآرانیوز - بعد از عرضه موفقیت‌آمیز و پرسروصدای بازی The Last of us Part 2، بسیاری از طرفداران آثار استودیوی ناتی داگ می‌خواهند بدانند پروژه بعدی این شرکت چه خواهد بود. هنوز حتی مشخص نشده که این بازی یک آی‌پی کاملاً جدید است یا دنباله‌ای از آثار قبلی سازندگان سری آنچارتد خواهد بود. نیل دراکمن، نویسنده و کارگردان بازی The Last of Us Part 2، پیش از این در حساب توییتر خود اعلام کرده بود که این شرکت هم‌اکنون مشغول توسعه یک پروژه جذاب دیگر است که البته هیچ جزئیاتی از آن ارائه نشده است. حالا طراح ارشد کانسپت‌های هنری ناتی داگ تصاویر جدیدی را به اشتراک گذاشته که می‌تواند به این پروژه اختصاص داشته باشد.

 

آیا بازی جدید سازندگان Last of us حال و هوایی قرون وسطایی خواهد داشت؟

 

هیونگ نام (Hyoung Nam) با انتشار چند طرح هنری در سبک فانتزی ازطریق حساب شخصی خود در وبسایت Artstation، شایعاتی مبنی بر احتمال ساخت پروژه جدید ناتی داگ در این ژانر را مطرح کرده است. در یکی از این تصاویر، زنی را مشاهده می‌کنیم که شمشیر به‌دست روی لاشه سر یک اژدهای بزرگ نشسته است. باتوجه به خونی که روی شمشیر این شخصیت دیده می‌شود، ظاهرا این کاراکتر این اژدها را شکار کرده است.

 

آیا بازی جدید سازندگان Last of us حال و هوایی قرون وسطایی خواهد داشت؟

 

در دیگر تصاویری که در حساب شخصی «نام» منتشر شده، دو کاراکتر زن دیگر را مشاهده می‌کنیم که یکی از آن‌ها چشم‌هایی هیپنوتایزشده دارد و دیگری لباسی شبیه به قوم شمن‌ها به تن دارد. جمجمه‌ یک گوسفند روی سر این شخصیت و اسکلت سر یک انسان روی عصایی که به‌دست دارد از دیگر شاخصه‌های قابل‌توجه این طرح هنری است. فارغ از اینکه این تصاویر به پروژه جدید ناتی داگ اختصاص دارد یا خیر، باید گفت که طرح‌های بسیار زیبایی به نظر می‌رسند.

 

آیا بازی جدید سازندگان Last of us حال و هوایی قرون وسطایی خواهد داشت؟

 

Nam در توضیحاتی که به همراه این تصاویر منتشر کرده می‌نویسد:

 

«این‌ها تصاویری هستند که از یک بازی جدید الهام گرفته شدند. می‌دونید که درباره چی صحبت می‌کنم... (ایموجی چشمک)»

 

این تصاویر با عنوان «The Women of North» منتشر شده و باتوجه به لحن هیونگ نام می‌توان حدس زد که احتمالاً پروژه جدید Naughty Dog در سبک فانتزی و با ارتباط با این شخصیت‌ها در دست ساخت است. این سبک مطمئناً ایده‌ کاملاً جدیدی برای توسعه‌دهندگان این شرکت محسوب شده و می‌تواند وعده‌ی اتفاقات هیجان انگیزی را برای طرفداران به‌دنبال داشته باشد.

البته همواره‌ ایده‌های توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدیویی مرتب دستخوش تغییر شده و معلوم نیست که درنهایت با چه اثری مواجه باشیم. اما تنها با یک نگاه سطحی به این تصاویر هنری می‌توان برای این پروژه حسابی هیجان زده شد. ورود به یک سبک جدید می‌تواند فرصت‌های بیشتری را در اختیار توسعه‌دهندگان خلاق ناتی داگ قرار داده و به گستره وسیع‌تری از ایده‌های جدید منجر شود. برای ورود به صفحه‌ی شخصی هیونگ نام و مشاهده سایر آثار این هنرمند خلاق می‌توانید از این لینک استفاده کنید.

 

The Last of Us Part 2 به‌عنوان آخرین اثر توسعه‌دهندگان ناتی داگ هم‌اکنون برای پلی استیشن 4 و به‌زودی برای PS5 در دسترس خواهد بود.

 

منبع: زومجی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->