برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟
سرخط خبرها

ادامه خانه به دوشی استقلال| مدیران کجا سیر می‌کنند؟

  • کد خبر: ۵۸۳۸۲
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷
ادامه خانه به دوشی استقلال| مدیران کجا سیر می‌کنند؟
استقلال دراین فصل به دلیل نداشتن زمین تمرین اختصاصی بار‌ها محل تمرین خود را تغییر داده است. به تازگی آبی‌ها ورزشگاه راه آهن را برای تمرین خود انتخاب کرده اند.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، درحالی که مدیران باشگاه استقلال همواره دم از حرفه ای گری می زنند اما درعمل هرگز در این مسیر قدم برنمی دارند و با تصمیم های خود انتقادهای بسیاری را متوجه این باشگاه مردمی کرده اند. درفصل جاری استقلال ریخت وپاش بسیاری در جذب بازیکن داشت و حتی بازیکنانی را به خدمت گرفت که از نظر کیفی سطحی نازل تر از بازیکنان فصل پیش این تیم داشتند. محمد نادری مثالی روشن درباره تصمیم های غلط مدیران باشگاه استقلال است که لطمه های مالی بسیاری را به این باشگاه وارد ساخت. این ریخت و پاش ها اما درشرایطی انجام می شود که مدیران استقلال هرگز نتوانسته اند حتی یک زمین تمرین اختصاصی را برای استقلال ایجاد کنند تا این تیم مجبور نباشد بارها محل تمرین خود را تغییر دهد.

این وضعیت درحالی شان باشگاه مردمی استقلال را زیر سوال برده که این باشگاه دو ورزشگاه مرحوم ناصرحجازی و امام رضا(ع) را متعلق به خود می بیند اما بی توجهی به این دو ورزشگاه باعث شده استقلال به تیمی خانه به دوش تبدیل شود وتا حد تیمی آماتور تنزل جایگاه پیدا کند. درفصل جاری باشگاه استقلال بارها زمین تمرین خود را تغییر داد. استقلالی ها که زمین مجموعه نفت تهرانسر را اجاره کرده بودند بعد از افت کیفیت زمین این ورزشگاه ناچار به حضور در ورزشگاه راه آهن واقع درشهرک اکباتان تهران شدند. پیش از این نیز تمرینات استقلال بارها در ورزشگاه های متعدد برگزار شده بود.

استقلالی ها به تناوب در زمین تمرین مجموعه انقلاب و همچنین ورزشگاه آزادی نیز تمریناتی انجام داده بودند. این درحالی است که باشگاه پرسپولیس همواره در دو ورزشگاه متعلق به خود(شهید درفشی فر و شهید کاظمی) تمرینات خود را برگزار کرده است. به هرحال مدیران باشگاه استقلال که این روزها به دلیل پرداخت نکردن مطالبات بازیکنان خود مورد انتقاد هم قرار گرفته اند حرفه ای گری را ابتدا باید از همین مسائل پیش پا افتاده و کوچک آغاز کنند وبعد از آن صحبت از درآمد زایی کلان به زبان بیاورند تا فاصله میان وعده ها و اعمال شان کمتر شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->