پلمب نانوایی متخلف در مشهد | آغاز دور جدید نظارت‌ها بر واحد‌های صنفی (۲۷ شهریور ۱۴۰۴) حواشی چای دبش ادامه دارد | دریافت ۱۴۳ وام فقط از یک بانک دولتی (۲۷ شهریور ۱۴۰۴) گزارش جدید از بحران قطعه‌سازی | بدهی ۱۱ میلیاردی سایپا روی میز ۵ سال بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت در مجلس | ۳ بار رفت و برگشت یک طرح بین مجلس و شورای نگهبان در ۲ سال جولان لوازم جانبی تقلبی موبایل در بازار | تفاوت بین نمونه اصلی و تقلبی برای خریدار تقریبا غیرممکن است کاهش چراغ‌خاموش ارائه تسهیلات بانک‌ها در خراسان رضوی قیمت طلا در معاملات روز پنجشنبه بازار جهانی، (۲۷ شهریور ۱۴۰۴) اعلام شد مزایده ۶ هزار میلیاردی کالای تملیکی با عرضه خودروی داخلی و خارجی تا چه زمانی ادامه دارد؟ گرانی لبنیات ادامه دارد پیش‌بینی قیمت دلار برای پنجشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۴ قیمت هر کیلو شمش طلا در بورس کالا بعد از یک ماه به ۱۱.۷ میلیارد تومان افزایش یافت (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) پیش‌‌بینی قیمت طلا و سکه پنجشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۴ نمایشگاه مشهد، آوردگاه ارتباط بی‌واسطه تولیدکننده و خریدار | بیست‌وچهارمین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا آغازبه‌کار کرد نظام بانکی چطور ترمزِ جهش تولید مسکن را کشید؟ قانون مالیات بر خانه‌های خالی به بازار مسکن کمک نکرد مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی: تایید فرم تبصره ۱۰۰ و پرداخت مالیات با پیام‌رسان‌های داخلی ممکن شد قیمت امروز خودرو‌های خارجی و مونتاژی (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) | تغییر محسوس قیمت‌ها وزیر جهاد کشاورزی: قیمت گوشت قرمز در اختیار ما نیست و مربوط به بازار است قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) | ثبات قیمت‌ها افزایش ۳۰۰ درصدی قیمت میوه از باغ تا دست مشتری قیمت بلیت هواپیما اوج گرفت (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) افشای راز ۲۰ میلیارد دلاری که در سال گذشته به اقتصاد برنگشت جلسه شورای عالی کار باید فوراً تشکیل شود تا قدرت خرید کارگران جبران شود اتحادیه طلا درباره سکه‌های پارسیان جعلی در بازار هشدار داد سخنگوی صنف جایگاهداران: راهی جز واردات برای تأمین بنزین سوپر وجود ندارد کوچک‌تر‌های بورس به‌ پا خاستند | ازدست‌رفتن حمایت ۲.۶ میلیون واحدی (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) شرط سامانه جامع تجارت برای سرمایه‌گذاران خارجی: به ازای وارد کردن هر خودرو، در ایران ۳۰۰ هزار دلار سرمایه‌گذاری کنید ۹۷ درصد از کارگاه‌های کارگری امن نیستند سکه‌های پارسیان گران شدند (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) + جدول قیمت
سرخط خبرها

جواهر آئودی به جنگ تسلا می‌رود

  • کد خبر: ۵۸۸۶۷
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
جواهر آئودی به جنگ تسلا می‌رود
در روز‌های گذشته شرکت آئودی از محصولی جدید با نام e-tron GT پرده برداری کرد، خودروی که آمده است در کنار رقابتی درون خانوادگی با پورشه تایکان، تسلا مدل S را هم به چالش بکشد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ در روز‌های گذشته شرکت آئودی از محصولی جدید با نام e-tron GT پرده برداری کرد، خودروی که آمده است در کنار رقابتی درون خانوادگی با پورشه تایکان، تسلا مدل S را هم به چالش بکشد.
از لحاظ طراحی بیرونی، آئودی e-tron GT آن قدر جذاب است که به جرئت می‌توان آن را زیباترین ساخته آئودی نامید. از شاخص‌ترین ویژگی‌های ظاهری این خودرو باید به مواردی مثل گرافیک خاص چراغ‌های جلو، چراغ‌های عقب سرتاسری، رینگ‌های ایرودینامیک بزرگ، گل گیر‌های متورم و سقف قوس دار اشاره کرد.
در کابین این خودرو هم شاهد فضایی به روز و پیشرفته هستیم. در بخش میانی داشبورد، یک نمایشگر لمسی ۱۰.۱ اینچی برای مدیریت سیستم اینفوتینمنت قرار دارد. وظیفه ارائه اطلاعات مورد نیاز راننده هم به یک نمایشگر دیجیتال ۱۲.۳ اینچی در پشت فرمان سپرده شده است.
 
این کوپه چهارنفره با ضریب درگ ۰.۲۴ ایرودینامیک‌ترین محصول تاریخ ائودی به شمار می‌رود. برای دستیابی به این رکورد، ویژگی‌هایی مثل کانال‌های مخصوص هدایت هوا، رینگ‌های ایرودینامیک، کف صاف و سیستم تعلیق پیشرفته دست به دست هم داده اند.
در کنار ایرودینامیک، آئودی در زمینه ایروآکوستیک نیز وسواس فراوانی به خرج داده و عملکرد قسمت‎‌های مختلف این محصول را ساعت‌ها در تونل باد ارزیابی کرده است تا صدا‌های مزاحمی که در کابین شنیده می‌شود به نزدیک صفر برسد.
 
همه نسخه‌های مختلف این خودرو از پیش رانه‌ای دوموتوره و گیربکس دوسرعته سود می‌برند. نسخه پایه این کوپه چهاردرب قدرتی برابر با ۴۶۹ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۶۳۰ نیوتن متر دارد، اما پیش رانه قوی‌ترین نسخه این خودرو، یعنی RS e-tron GT، قادر به تولید ۵۹۰ اسب بخار قدرت و ۸۳۰ نیوتن متر گشتاور است.
این خودرو به قابلیتی مجهز است که در صورت سفارش آن، ۲ واحد کنترلی و یک آمپلی فایر به صندوق عقب اضافه می‌شود. این ۲ با همکاری اسپیکر‌های داخلی و بیرونی، صدای منحصربه فردی برای سرنشینان و رهگذران پخش می‌کنند.
 
نکته جالب اینجاست که برای رانندگی با جدیدترین محصول آئودی ۴ حالت در نظر گرفته شده است. این حالت‌ها عبارت اند از راحت، بهینه، داینامیک و شخصی. با انتخاب هر یک از این حالت‌ها رفتار‌های سیستم تعلیق، موتور‌های الکتریکی، گیربکس دوسرعته و قفل دیفرانسیل عقب تغییر پیدا می‌کند.
وظیفه تأمین انرژی آئودی e-tron GT را باتری لیتیوم یونی ۹۳ کیلووات ساعتی بر عهده دارد. همانند تایکان، این خودرو نیز از سیستم ۸۰۰ ولتی و حداکثر نرخ شارژ ۲۷۰ کیلووات پشتیبانی می‌کند. با تکیه بر این فناوری پیشرفته، در عرض ۲۲.۵ دقیقه میزان شارژ e-tron GT از ۵ به ۸۰ درصد می‌رسد. ضمن اینکه با حدود ۵ دقیقه شارژ، انرژی لازم برای پیمایش ۱۰۰ کیلومتر مسافت در باتری آن ذخیره می‌شود.
 
منبع: carscoopes.com
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->