تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند
سرخط خبرها

تعطیلات تهران در پیک پنجم کرونا تا کی ادامه دارد؟

  • کد خبر: ۷۵۳۴۳
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸
تعطیلات تهران در پیک پنجم کرونا تا کی ادامه دارد؟
اعمال محدودیت‌ها و تعطیلی ادارات و اصناف تهران طبق اطلاعیه قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا که از ۲۸مرداد ماه آغاز شده بود، اگر تصمیم مجددی اتخاذ نشود این تعطیلی تا‌یکشنبه ۳مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، با اوج گیری دوباره ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور، سخنگوی دولت تعطیلی شش روزه همه ادارات استان‌های تهران و البرز را از سه‌شنبه ۲۸ تیرماه اعلام کرده بود.با توجه به تعطیلی یک هفته ای  بانک‌ها و ادارات و واحدهای صنفی ، از روز دوشنبه چهارم مرداد ماه این مراکز مجددا می توانند فعالیت خود را از سر بگیرند. البته اگر تصمیم جدید دیگری اعلام نشود.

علی ربیعی اعلام کرده بود: بنابر پیشنهاد قرارگاه عملیاتی و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا و موافقت رئیس‌جمهور، تمامی ادارات استان‌های تهران و البرز از سه‌شنبه ۲۸تیرماه تا یکشنبه این هفته(۳مردادماه) تعطیل می باشد.

وی افزود: بنا بر این مصوبه، تردد از این استان‌ها ممنوع بوده و در صورت رعایت نکردن علاوه بر جریمه، خودرو نیز از مسیرها بازگردانده می‌شود.

همچنین دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خبر داده است: بانک‌ها و اصناف هم در تهران و البرز به‌مدت شش روز تعطیل خواهند بود.

بدین ترتیب اولین روز کاری بورس و بانک‌ها پس از تعطیلی کرونا احتمالا دوشنبه این هفته ۴مردادماه خواهد بود. 

به گزارش شهرآرانیوز، در بسیاری از شهرهای کشور که وضعیت قرمز است. این محدودیت ها اعمال می شود بطوریکه علوم پزشکی مشهد از امروز ۲مرداد۱۴۰۰ فعالیت تالارهای پذیرایی، سینما، باشگاه های ورزشی، پاساژها و مراکز عمومی را در این ممنوع اعلام کرده است. 

منبع: تجارت نیوز


خبر فوری:آیا تعطیلات تهران تمدید شده است؟( امروز 3 مرداد ماه 1400)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->