ارز اربعین به صورت دینار به زائران پرداخت می‌شود مشترکان برق خانگی خراسان رضوی ۲۷ میلیارد ریال پاداش گرفتند افزایش ۴۰ درصدی صادرات به افغانستان در ۲ ماه نخست سال ۱۴۰۳ طرح «از مزرعه تا سفره» با هدف تامین کالا‌های پر مصرف مردم در مشهد اجرا می‌شود قیمت موبایل یک روز پیش از انتخابات به چقدر رسید؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد چند؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | دلار در کانال ۶۰ هزار تومان یک روز قبل از انتخابات برخورد با مشاوران املاک قانون‌گریز در مشهد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا لوین ۳.۳ میلیارد تومان تعیین سقف اجاره‌بهای مسکن به کمک مستأجران آمد قیمت امروز خودرو‌های ایرانی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلای جهانی خیز برداشت (۱۴ تیر ۱۴۰۳) سقف اجاره بها در مشهد؛ ۲۵ درصد | میزان افزایش قانونی اجاره بها در مشهد معادل ۷۰ درصد تورم خرداد خراسان رضوی است گزارشی از نمایشگاه تخصصی معدن و زمین شناسی در مشهد ایران خودرو تعدادی از خودرو‌های خود را به روش مزایده به فروش می‌رساند + جزئیات متوسط قیمت مسکن در تهران اعلام شد میوه را امروز گرانتر از این قیمت‌ها نخرید (۱۴ تیر ۱۴۰۳) ماجرای حذف متقاضیان مسکن ملی چه بود؟ هفته آینده، آخرین مهلت انتخاب خودرو‌های وارداتی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) جریمه شرکت مشهدی به‌علت اجرا‌نکردن تعهدات ارزی اظهارنظر‌های بورسی جلیلی و پزشکیان در آخرین مناظره چه بود؟ دولت سیزدهم ساخت بیش‌از ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در خراسان‌رضوی را عملیاتی کرد قیمت گوشت مرغ در بازار مشهد کاهشی است (۱۳ تیر ۱۴۰۳) بورس، سبزپوش به استقبال انتخابات رفت | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد ارزان شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | کاهش ۷۰۰ هزار تومانی سکه امامی با مبلغ ۷ تا ۱۰ میلیون تومان، از کدام موبایل‌ها می‌توان خرید؟ (۱۳ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

پیش بینی قیمت طلا هفته دوم مرداد

  • کد خبر: ۷۵۹۵۳
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸
پیش بینی قیمت طلا هفته دوم مرداد
دبیر اتحادیه طلا اعتقاد دارد اگر اتفاق سیاسی خاصی رخ ندهد، به دلیل کاهش تقاضا در هفته گذشته و همچنین تجربه کاهش تقاضا به دلیل نزدیکی به محرم احتمال کاهش قیمت طلا و سکه وجود دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، بازار طلا و سکه در هفته گذشته با نوسان قیمت همراه بود. انس جهانی در هفته گذشته حدود چهار دلار افزایش داشت و در کنار آن قیمت دلار نیز نمودار صعودی داشت. بنا بر افزایش قیمت دو فاکتور اثرگذار بر قیمت طلا و سکه، قیمت‌ها در بازار طلا و سمه با افزایش همراه بود.

 

روز سه‌شنبه حباب سکه افزایش پیدا کرد. در جریان معاملات هفته گذشته تقاضا در برای خرید مصنوعات طلا و سکه کاهش یافت و یکی از دلایت آن افزایش قیمت آن‌ها بود.

 

نادربذرافشان، دبیراتحادیه طلا در گفتگو با تجارت‌نیوز به افزایش قیمت طلا و سکه اشاره کرد و افزایش قیمت دلار و انس جهانی را از عوامل اصلی افزایش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه می‌داند.

 

بذرافشان درباره روند قیمت‌ها در هفته گذشته اینگونه توضیح داد که قیمت طلا به دلیل نوسانات نرخ ارز با افزایش همراه بود و به دنبال آن تقاضا در بازار کاهش پیدا کرد.

 

با توجه به افزایش ۱۰۵ هزار تومانی مثقال طلا در هفته گذشته و همچنین افزایش ۳۵۰ هزار تومانی قیمت سکه نسبت به هفته گذشته، نادربذرافشان علت اصلی افزایش قیمت طلا و سکه را نبود تقاضا به همراه افزایش قیمت دلار می‌داند.

 

قیمت دلار افزایش می‌یابد؟

دبیر اتحادیه طلا عقیده دارد با توجه به نزدیکی به ماه محرم، تجربه سال‌های گذشته نشان داده است که تقاضا در بازار کم می‌شود و میزان خرید در بازار طلا و سکه کاهش پیدا می‌کند؛ همین مساله می‌تواند یکی از دلایل کاهش قیمت طلا و سکه در هفته آینده باشد.

 

او در ادامه توضیح داد: به طرو کلی با توجه به نزدیک شدن ماه محرم و نوسانات قیمت در هفته گذشته، اگر اتفاق سیاسی خاصی رخ ندهد و انس جهانی و قیمت دلار نوسانات زیادی را نداشته باشند، احتمال کاهش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه وجود دارد.

 

منبع: تجارت نیوز 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->