ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس
سرخط خبرها

برنامه‌های خوب مخصوص روز‌های عزاداری محرم | اربعه عاشورایی

  • کد خبر: ۷۷۶۸۰
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۹
برنامه‌های خوب مخصوص روز‌های عزاداری محرم | اربعه عاشورایی
اگر در اینترنت به‌دنبال اپلیکیشن‌های محرمی بگردید، با دنیایی از برنامه‌ها روبه‌رو خواهید شد. در این مطلب می‌خواهیم کارتان را آسان کنیم و تعدادی از برنامه‌های خوب مخصوص روز‌های عزاداری محرم را به شما معرفی کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز - اگر در اینترنت به‌دنبال اپلیکیشن‌های محرمی بگردید، با دنیایی از برنامه‌ها روبه‌رو خواهید شد. البته خیلی از این برنامه‌های موبایلی آن‌طور که باید کامل نیستند و پیداکردن اپلیکیشنی که در روز‌های محرم بتواند قابلیت‌های مفیدی در اختیارتان قرار دهد، کمی سخت است. به‌همین دلیل، در این مطلب می‌خواهیم کارتان را آسان کنیم و تعدادی از برنامه‌های خوب مخصوص روز‌های عزاداری محرم را به شما معرفی کنیم.

هم‌نوا

«هم‌نوا» یک آرشیو کامل مذهبی با بیش از ۵۰ هزار مداحی محرم و نوای مذهبی از صد‌ها قاری، مداح و سخنران معروف مذهبی است. علاوه بر گوش‌دادن به فایل‌های صوتی مذهبی، در هم‌نوا می‌توانید به رادیو محرم گوش دهید و صد‌ها فایل ویدئویی عزاداری هیئت‌های مشهور را مشاهده کنید. در کنار این موارد، در هم‌نوا می‌توانید به آرشیو هزاران سخنرانی، نوا‌های مذهبی و گلچین بهترین مداحی‌های محرم به‌صورت آفلاین گوش بسپارید.

نقاره

اگر به‌دنبال یک آرشیو جامع از هزاران مرثیه، سخنرانی و ادعیه می‌گردید، اپلیکیشن «نقاره» یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شماست. نقاره اپلیکیشنی سبک و زیباست که تعداد بسیار زیادی فایل مداحی و مرثیه قابل دانلود در آن قرار داده شده است. شیوه استفاده از اپلیکیشن نیز به‌لطف رابط کاربری ساده و قابل فهم آن آسان است. فقط کافی است به صفحه مربوط به یک مداح یا سخنران خاص وارد شوید تا نوحه یا سخنرانی‌های او در اختیارتان قرار بگیرد.

زیارت عاشورا

برنامه «زیارت عاشورا» تقریبا ساده‌ترین برنامه این فهرست چهارگانه است که با حجم کم در عین نداشتن منو‌های پرپیچ‌وخم، وظیفه‌اش را به‌خوبی انجام می‌دهد. به‌محض ورود به برنامه، متن زیارت عاشورا در مقابلتان قرار می‌گیرد و با فشردن کلید «پخش» می‌توانید نسخه صوتی آن را گوش دهید. جدا از این موضوع، ترجمه فارسی زیارت عاشورا نیز در برنامه گنجانده شده است تا هم‌زمان با گوش‌دادن به متن عربی، بتوانید معنی فارسی آن را نیز بخوانید.

پخش زنده حرم

به‌علت همه‌گیری کرونا، خیلی از ما نمی‌توانیم مثل سال‌های قبل، این ایام را در حرم امام‌حسین (ع) به عزاداری بپردازیم، اما اپلیکیشن «پخش زنده حرم امام‌حسین (ع)» کمک می‌کند بتوانیم تا اندازه‌ای در حال‌وهوای حرم سالار شهیدان قرار بگیریم. این برنامه به‌طور اختصاصی از چهار دوربین واقع در کربلای معلی، تصاویر حرم امام‌حسین (ع) را می‌گیرد و به‌صورت زنده در اختیار شما می‌گذارد.

گفتگو با  علیرضا نظری خرم، نویسنده کتاب «داستان بریده بریده»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->