بررسی سوابق هنرمندان متقاضی شرکت در بخش یادمان‌های نوروزی همه شهر باید در اختیار افراد توان‌یاب قرار گیرد وجود ۴۱۰ دستگاه اتوبوس مناسب برای حمل صندلی چرخدار در مشهد چاپ چهارعنوان کتاب با خط بریل ویژه جامعه نابینایان در مشهد شهردار مشهد: پروژه‌های بدون پیوست مناسب سازی مجوز نخواهد گرفت مناسب سازی هشت بوستان برای افراد دارای معلولیت براساس کانون‌های محل زندگی | نصب ۴۶ وسیله بازی و ورزشی ویژه توانیابان اولین تور بازدید میدانی هنرمندان بخش آذین‌های نوروزی از سطح شهر مشهد راه‌اندازی واکسیناسیون سیار کرونا در پنج ایستگاه کار مشهد معاون عمران حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد منصوب شد استفاده از پارک ملت به‌ عنوان یک پارک هویتی در حوزه ورزش حس خوب تعلق شهروندان اولین رویداد چالش معکوس در حوزه قطارشهری برگزار شد لزوم توجه بیشتر به ایمنی ساختمان‌ها در حاشیه شهر مشهد نقشه جامع خواهرخواندگی مشهد تهیه می‌شود رفع کمبود‌های حاشیه مشهد، نیازمند همراهی دولت و مجلس است اوج بستری بیماران کرونایی خراسان رضوی در تابستان ۱۴۰۰ رقم خورد لزوم آشنایی شهروندان مشهدی با حقوق همسایه‌داری تقویت فضای نشاط و ورزش در دستورکار مدیریت‌شهری مشهد ایوان طرق یک گام به آبادانی نزدیک شد ضرب‌الاجل ۶ ماهه برای زیباسازی شهر مشهد
خبر فوری
بهره‌برداری از درگاه جدید خدمات اینترنتی شهرداری مشهد
مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری مشهد گفت: ضرورت استفاده از خدمات الکترونیک در مجموعه شهرداری قابل کتمان نیست، خصوصا پس از شیوع ویروس کرونا این ضرورت شدت پیدا کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد جواد رجائیان، مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری مشهد گفت: برای بهینه سازی خدمات و با هدف سهولت دسترسی مجاوران و زائران به خدمات شهرداری مشهد درگاه اینترنتی به آدرس Sm.mashhad.ir طراحی شده است.
وی اضافه کرد: خدمات الکترونیک در شهرداری مشهد دارای قدمت بیش از ۱۰ سال است و در حال برنامه ریزی برای بهینه سازی خدمات در جهت تسهیل دسترسی هستیم. در حال حاضر یک درگاه اینترنتی با هدف سهولت دسترسی شهروندان به خدمات شهرداری مشهد به آدرس Sm.mashhad.ir طراحی شده است.

مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری مشهد با اشاره به اینکه تمامی خدمات شهرداری پس از بهینه سازی و به روز رسانی در این وب سایت قرار می‌گیرد، اظهار کرد: شهروندان برای دریافت خدمات می‌توانند در این درگاه ثبت نام کنند که جهت سهولت دسترسی فرآیند کار نیز ساده سازی شده است.

رجائیان تصریح کرد: همچنین کد پیگیری برای هر درخواست ایجاد شده که شهروندان می‌توانند درخواست خود را پیگیری کرده و در صورت مشکل با پشتیبان‌های آنلاین در ارتباط باشند.

وی ادامه داد: تاکنون خدماتی از قبیل انواع استعلامات شهرسازی، پروانه ساختمانی و خدماتی از سایر حوزه‌های عملکردی شهرداری همانند حوزه حمل و نقل، فضای سبز و خدمات شهری بهینه سازی شده و... در این درگاه بارگذاری شده است.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} {*End Google Analytics Code*}