انجام بیش از ۷ میلیون و ۷۹۲ هزار سفر از طریق خطوط مترو مشهد در مهرماه ۱۴۰۴ اجرای کامل قانون عوارض آلایندگی در مشهد از ابتدای آذرماه عبور شهرداری مشهد از سال سخت مالی با ۸ راهبرد جدید| سازمان‌های شهرداری از هزینه‌محوری به درآمدزایی رسیدند + فیلم درباره سرشماری نفوس مشهد که سال ۱۲۵۷ انجام شد، اما سال ۱۳۸۲ انتشار یافت | فراموشی ۱۲۵‌ ساله! بهره‌برداری از سکو‌های دوم فاز اول خط ۳ متروی مشهد| افزایش ساعات سرویس دهی فردا (۱۹ آبان ۱۴۰۴) آب مناطقی از مشهد، ۶ ساعت قطع می‌شود محاسبه کرایه سرویس مدارس در مشهد آنلاین شد کلنگ‌زنی پایگاه اورژانس شماره ۷۳ در بزرگراه پیامبر اعظم (ص) مشهد سازمان مپ مشهد با تحول کیفی، بوروکراسی اداری را ۵۰ درصد کاهش داد تحقق ۵۰ درصدی درآمد‌های شهرداری مشهد در حوزه درآمد‌های عمومی و املاک + فیلم تداوم اجرای پروژه‌های شهری در مشهد با وجود محدودیت‌های اقتصادی قیمت امروز پول افغانی (۱۸ آبان ۱۴۰۴) ضرورت بازتعریف کیفیت در مدیریت شهری مشهد قلندرشریف: شهرداری با روش‌های جدید درآمدی و مدیریت املاک، به‌دنبال حل مشکلات مالی شهری است توسعه ۷۰۰ کیلومتری زیرساخت فیبر نوری در مشهد طی شش‌ماهه نخست ۱۴۰۴ دبیرکل سابق ناتو: خروج آمریکا از افغانستان بزرگ‌ترین شکست ناتو است افزایش آلودگی هوا در مشهد | شاخص به ۱۲۰ رسید و برخی مناطق در وضعیت هشدار (یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۴۰۴) هوای مشهد برای گروه‌های حساس، ناسالم اعلام شد (۱۸ آبان ۱۴۰۴) آیا آب در مشهد هم جیره‌بندی خواهد شد؟ قلندرشریف: مرکز تخصصی دندان‌پزشکی شهرداری مشهد در مسیر ارتقای رفاه پرسنل، افتتاح می‌شود + آدرس
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار| سرویس دهی اتوبوسرانی در بلوار شهید کشمیری

  • کد خبر: ۸۴۳۴۸
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸
شهروند خبرنگار| سرویس دهی اتوبوسرانی در بلوار شهید کشمیری
گلایه شهروند مشهدی از سرویس دهی سازمان اتوبوسرانی در بلوار شهید کشمیری + پاسخ مسئولان

پیام شهروند: از آقای شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی شهر خواهشمندم به داد ما اهالی ساکن در بولوار شهید کشمیری برسند. سرویس دهی خط ۷۹ و ۳۳ مناسب نیست. ۲۰ دقیقه تا نیم ساعت باید صبر کنیم تا یک اتوبوس فرسوده بیاید که اکثر اوقات هم بین راه خراب می شود.


پاسخ روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی :

به اطلاع شهروندان محترم می رساند خطوط ۷۹ و ۳۳ با ۱۱ دستگاه اتوبوس فعال و میانگین سرفاصله ۱۰ دقیقه (ساعات غیر پیک ۱۵ دقیقه) در حال خدمات رسانی به شهروندان محترم است؛ لذا از آنجا که سرویس دهی ناوگان تابعی از شرایط ترافیک موجود است، به دلیل وجود نداشتن مسیر ویژه برای اتوبوس ها و ترافیک طول مسیر، گاهی سرفاصله خط افزایش می یابد؛

با این حال هماهنگی لازم با مسئول خط برای دقت در رعایت سرفاصله ها صورت گرفت. در پایان از شهروندان محترم تقاضا می شود درباره افزایش سرفاصله در مسیر خط مراتب را با ذکر مشخصات دقیق (تاریخ، بازه زمانی و ایستگاه محل انتظار) به شماره تلفن ۳۳۲۳۵داره بازرسی سازمان سامانه پیام کوتاه روابط عمومی سازمان به شماره ۳۰۰۰۸۸۸۸ یا پرتال اینترنتی سازمان اتوبوسرانی مشهد اعلام کنند تا امکان رسیدگی دقیق تر فراهم باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->