فراخوان ثبت‌نام راهنمای‌زائر افتخاری ویژه دهه پایانی صفر در مشهد بلعیدن موادمخدر در مشهد، سوداگر مرگ را راهی بیمارستان کرد (۱۸ تیر ۱۴۰۳) در یکصدوهجدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس (دوشنبه، ۱۸ تیر ۱۴۰۳) چه گذشت؟ | موحدیان: رئیس‌جمهور منتخب توجه ویژه به مشهد داشته باشد سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد: رئیس جمهور منتخب همانند شهید جمهور به جبهه مقاومت کمک کند تعامل با مردم و دفاع از مدیریت شهری | ماموریت‌های اداره کل حقوقی شهرداری مشهد «تقاطع چهارسطحی آزادگان» در مشهد؛ کلان‌پروژه‌ای بی‌نظیر در شرق کشور ترافیک سنگین در بزرگراه شهید چراغچی، خیابان شیرازی و پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۱۸ تیر ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۱۶۳۶ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۰ نفر در تصادفات ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۸ تیر ۱۴۰۳) کیفیت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز «پاک» است (۱۸ تیر ۱۴۰۳) علت لغو قطار مشهد به سرخس در شامگاه گذشته (۱۷ تیر ۱۴۰۳) چه بود؟  پلمب واحد‌های صنفی مزاحم و نیز انبار‌های ضایعات متخلف در مشهد انتصاب سرپرست اداره کل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ثبت نام بیش از ۲۹ هزار خانواده مشهدی در سامانه سرویس مدارس «سپند» (۱۷ تیر ۱۴۰۳) آمادگی مشهد برای برگزاری مراسم‌های دهه اول محرم اکران تصاویر خادمان حسینی در قاب مفاخر در مشهد حمایت از ۵٠٠ ایستگاه صلواتی در قالب طرح «حسینیه‌ای به وسعت شهر» در مشهد روایتی تاریخی از هجوم به زائران و مجاوران حرم‌رضوی در محرم ۹ قرن پیش برگزاری جلسه هماهنگی ستاد اربعین شهرداری مشهد شهروند خبرنگار | درخواست بهسازی پیاده رو بین سیدرضی ۲۵ و ۲۷ مشهد + پاسخ بهره‌برداری از مرکز دندانپزشکی شهرداری مشهد تا یک ماه دیگر
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار| سرویس دهی اتوبوسرانی در بلوار شهید کشمیری

  • کد خبر: ۸۴۳۴۸
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸
شهروند خبرنگار| سرویس دهی اتوبوسرانی در بلوار شهید کشمیری
گلایه شهروند مشهدی از سرویس دهی سازمان اتوبوسرانی در بلوار شهید کشمیری + پاسخ مسئولان

پیام شهروند: از آقای شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی شهر خواهشمندم به داد ما اهالی ساکن در بولوار شهید کشمیری برسند. سرویس دهی خط ۷۹ و ۳۳ مناسب نیست. ۲۰ دقیقه تا نیم ساعت باید صبر کنیم تا یک اتوبوس فرسوده بیاید که اکثر اوقات هم بین راه خراب می شود.


پاسخ روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی :

به اطلاع شهروندان محترم می رساند خطوط ۷۹ و ۳۳ با ۱۱ دستگاه اتوبوس فعال و میانگین سرفاصله ۱۰ دقیقه (ساعات غیر پیک ۱۵ دقیقه) در حال خدمات رسانی به شهروندان محترم است؛ لذا از آنجا که سرویس دهی ناوگان تابعی از شرایط ترافیک موجود است، به دلیل وجود نداشتن مسیر ویژه برای اتوبوس ها و ترافیک طول مسیر، گاهی سرفاصله خط افزایش می یابد؛

با این حال هماهنگی لازم با مسئول خط برای دقت در رعایت سرفاصله ها صورت گرفت. در پایان از شهروندان محترم تقاضا می شود درباره افزایش سرفاصله در مسیر خط مراتب را با ذکر مشخصات دقیق (تاریخ، بازه زمانی و ایستگاه محل انتظار) به شماره تلفن ۳۳۲۳۵داره بازرسی سازمان سامانه پیام کوتاه روابط عمومی سازمان به شماره ۳۰۰۰۸۸۸۸ یا پرتال اینترنتی سازمان اتوبوسرانی مشهد اعلام کنند تا امکان رسیدگی دقیق تر فراهم باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->