رمزگشایی از ۲۹ فقره سرقت کابل های برق در طرقبه شاندیز  ساخت دستگاه‌های تولید کمپوست برای استفاده خانگی انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در قوچان + تصاویر (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعتراف تکان دهنده سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت شتابزدگی و عجله؛ علت ۸۴ درصد از حوادث برقی خراسان رضوی زمان برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل‌زده خراسان جنوبی اعلام شد معمای پرونده خونین برادرکشی در مشهد (۱۱ اردیبهشت) معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد+سند سارق انباری خانه‌ها دستگیر شد جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟ حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت نجات ۳ نفر از درون حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد
سرخط خبرها

اجرای طرح «رتبه بندی معلمان» چقدر اعتبار نیاز دارد؟

  • کد خبر: ۸۵۵۸۲
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
  • ۱
اجرای طرح «رتبه بندی معلمان» چقدر اعتبار نیاز دارد؟
عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی: در صورتی که این لایحه به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد و نهایتاً شورای نگهبان نیز ایرادی به آن وارد نکند اجرای این لایحه در شش ماه دوم سال ۱۴۰۰ نیاز به ۱۵ هزار میلیارد تومان نیاز دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی حدادی در خصوص لایحه رتبه بندی معلمان اظهار کرد: به دلیل اینکه این موضوع از طریق لایحه‌ی دولت به مجلس شورای اسلامی ارجاع شده است قطعاً منابع آن پیش بینی شده است، بر همین اساس طبق جمع بندی فراکسیون فرهنگیان مجلس مجموع منابع مالی مورد نیاز این طرح برای اجرای ۳۰ هزار میلیارد است.

وی افزود: در صورتی که این لایحه به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد و نهایتاً شورای نگهبان نیز ایرادی به آن وارد نکند اجرای این لایحه در شش ماه دوم سال ۱۴۰۰ نیاز به ۱۵ هزار میلیارد تومان نیاز دارد.

عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: معلمان سرمایه‌های ارزشمند اجتماعی کشور هستند و انتظار می‌رود مجلس شورای اسلامی دغدغه امروز معلمان را به خوبی برطرف کند.

حدادی ادامه داد: در حال حاضر برای تصویب این طرح انسجام مطلوبی بین اعضای کمیسیون آموزش و برنامه بودجه وجود دارد همچنین رئیس مجلس شورای اسلامی نیز تاکید فراوانی بر به سرانجام رساندن این طرح دارد، در این راستا امیدواریم این لایحه هر چه سریع‌تر در مجلس به تصویب برسد تا نمایندگان مجلس یازدهم بتوانند وظیفه خود را در قبال معلمان انجام دهند.

وی تصریح کرد: این لایحه در راستای ارتقا شأن فرهنگیان در ابعاد مختلف اجتماعی بوده و باعث می‌شود نیرو انسانی این بخش از جامعه تقویت شوند.

منبع: ایمنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
0
0
سلام با این حساب چیزی به حقوق ها اضافه نمیشه
ما را به خیر شما امیدی نیست فقط شر مرسانید
تا انتخابات بعدی انشا الله
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->