بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 چه زمانی عرضه خواهد شد؟

  • کد خبر: ۸۵۹۱۶
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۳
بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 چه زمانی عرضه خواهد شد؟
طبق شایعات، بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 – کال آو دیوتی: مدرن وارفر ۲ سال آینده منتشر می‌شود و داستان نسخه‌ی سال ۲۰۱۹ را ادامه می‌دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، مدت‌ها است که اخبار زیادی پیرامون بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 شنیده می‌شود و حالا شایعات جدید یک‌ بار دیگر تایید کرده‌اند که سال آینده می‌توانیم منتظر این بازی باشیم.

بازی کال آو دیوتی: ونگارد (Vanguard) کمتر از یک هفته‌‎ی دیگر منتشر می‌شود و حالا همه‌ی طرفداران کنجکاو هستند که بدانند نسخه‌ی بعدی این مجموعه چه چیزی خواهد بود. تمامی شایعات به این مسئله اشاره دارند که نسخه‌ی سال آتی، مدرن وارفر ۲ است، داستان نسخه‌ی ریبوت سال ۲۰۱۹ را ادامه می‌دهد و توسعه‌ی آن برعهده‌ی استودیوی اینفینیتی وارد (Infinity Ward) خواهد بود.

این اطلاعات جدید از سوی تام هندرسون (Tom Henderson) منتشر شده که به عنوان نویسنده با سایت‌های بزرگی همچون آی‌جی‌ان (IGN) همکاری می‌کند. او یک بار دیگر تایید کرده که مدرن وارفر ۲ سال آینده منتشر می‌شود و از یک سیستم «مچ ‌میکینگ مبتنی بر مهارت» استفاده خواهد کرد؛ همان سیستمی که در نسخه‌های پیشین نیز به کار گرفته شده و البته به دلیل نقاط ضعفی که دارد، همواره از آن انتقاد می‌شود.

هندرسون نسبت به این بازی خوش‌بین است و می‌گوید که بازی هرآنچه که طرفداران از مجموعه‌ی کال آو دیوتی می‌خواهند را ارائه خواهد داد. متاسفانه او از انتشار اطلاعات بیشتر خودداری کرد اما این نکته که بازی سال آینده‌ عرضه می‌شود، می‌تواند برای طرفداران هیجان انگیز باشد.

با اینکه تام هندرسون تاکنون اخبار دروغین منتشر نکرده و منبع معتبری به حساب می‌آید اما تا تایید رسمی بازی باید منتظر بمانیم. به هر حال، هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و شاید شرکت اکتیویژن در نهایت تصمیم بگیرد تا این پروژه را به تعویق بیندازد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 احتمالا سال آینده عرضه خواهد شد اما فعلا می‌توانید به سراغ نسخه‌ی ونگارد بروید که در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و سری اِس منتشر می‌شود. این نسخه طرفداران را بار دیگر به فضای جنگ جهانی دوم بازمی‌گرداند. بازیکنان در شمال آفریقا، جبهه‌های شرقی و غربی و اقیانوس آرام، با چهار شخصیت قابل‌بازی به میدان جنگ خواهند رفت.

منبع: گجت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->