چمران: شورا‌های شهر و روستا، انعکاس خواست و سلیقه مردم هستند رئیس دیوان عالی کشور: سبقت در خدمت باید فرهنگ غالب در نظام شورایی کشور باشد آموزش ایمنی و مواجهه با حریق برای ۱۲۴ هزار شهروند مشهدی گپ و گفت با میراث دار سنت پرورش اسب یورقه در مهدی آباد| ما که هرچه بردیم، با رفقا خوردیم   شهروند خبرنگار | درخواست به‌سازی پیاده‌رو «ابرار ۱۰» در مشهد + پاسخ سرویس‌دهی رایگان خط‌۲ قطارشهری مشهد در روز شهادت امام‌جعفرصادق‌(ع) اعمال‌قانون ۱۸۱۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۱ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) دردسر‌های بودار همسایگی با انبار‌های خانگی | دپوی ضایعات در منازل مسکونی شهرک صابر مشهد ایست‌کار‌های مشهد، الگوی کشور | بیمه کارگران ایست‌کار‌ها در اولویت باشد هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار گرفت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث ۱۴ بوستان بزرگ در شهر مشهد | پروژه‌های زودبازده‌ برای محرومیت‌زدایی از حاشیه شهر ترافیک سنگین در بولوار ملک‌آباد و وکیل‌آباد مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حاجی بگلو: رویکرد و نگاه شورای ششم، تحقق عدالت‌محوری در مشهد است سردار رادان در مشهد: قسم به خون شهدا که حافظ سنگر حجاب هستیم| توطئه عریانی و برهنگی، برنامه نفوذ دشمن برای براندازی است مشهدالرضا(ع)، هم‌صدا با طنین حجاب و غیرت | اجتماع باشکوه حمایت از «طرح نور فراجا» برگزار شد + فیلم بلاتکلیفی ۴۵۰‌هزار هکتار از اراضی ملی خراسان رضوی شهروند خبرنگار | درخواست ترمیم آسفالت در بلوار شهید آوینی مشهد + پاسخ شهردار مشهد: کلان‌شهر مشهد در زمینه هوشمندسازی پیشرو است هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مدیران مدارس و والدین دانش آموزان از طریق سامانه «سپند» برای سرویس مدرسه اقدام کنند

  • کد خبر: ۸۶۰۰۷
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
مدیران مدارس و والدین دانش آموزان از طریق سامانه «سپند» برای سرویس مدرسه اقدام کنند
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای فعالیت سرویس مدارس انجام شده است، گفت: مدیران مدارس و والدین دانش آموزان از طریق سامانه «سپند» برای سرویس مدرسه اقدام کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای فعالیت سرویس مدارس انجام شده است، گفت: مدیران مدارس و والدین دانش آموزان از طریق سامانه «سپند» برای سرویس مدرسه اقدام کنند.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، احمد محبی دراین خصوص، افزود: تا کنون شیوه بازگشایی حضوری مدارس به صورت دقیق اعلام نشده و مشخص نیست مدارس چه تعداد روز و چه ساعت‌هایی به صورت حضوری بازگشایی خواهند شد.

وی اضافه کرد:، اما با این حال تمهیدات لازم از سوی کارگروه ماده ۱۸ و شهرداری در خصوص فعالیت سرویس مدارس پیش بینی شده است، در این راستا شرکت‌های متقاضی گزینش و در کارگروه ماده ۱۸ مورد بررسی و تایید قرارگرفته اند که در صورت بازگشایی مدارس اقدام به ارائه خدمات خواهند کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهرداری مشهد با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا به شرکت‌ها تاکید شده رانندگانی را که هردو دز واکسن کرونا را تزریق کرده اند به کارگرفته شوند، اظهارکرد: در غیر این صورت از صدور پروانه حمل ونقل از سوی سازمان که برای کلیه سرویس‌های مدارس الزامی است، خودداری خواهد شد.

محبی تصریح کرد: برای ثبت نام سرویس مدارس سامانه‌ای به نام سپند از سال ۹۷ توسط وزارت کشور راه اندازی شده است که باید مورد استفاده قرار می‌گرفت؛ اما با توجه به تعطیلی مدارس به دلیل شیوع کرونا این سامانه به خوبی استفاده نشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر شرکت‌های متقاضی سرویس دهی مدارس از سوی شهرداری در این سامانه ثبت نام کرده اند و مشخص است که چه شرکت‌هایی می‌توانند سرویس دهی کنند، اما زمانی این کار تکمیل می‌شود که مدیران مدارس و والدین دانش آموزان وارد سامانه شده و برای استفاده از سرویس مدرسه ثبت نام کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: برهمین اساس به مدارس اعلام کرده ایم، که سامانه سپند را فعال کرده و نسبت به ثبت درخواست اقدام کنند.

محبی افزود: سامانه سپند می‌تواند بسیاری از دغدغه‌های والدین در خصوص سرویس مدارس از جمله هزینه سرویس دهی را برطرف کند، زیرا با وارد کردن محل زندگی و مدرسه فاصله مسیر مشخص شده و هزینه براساس تعرفه‌هایی که از سوی شورای اسلامی شهرمشهد الرضا (ع) تصویب شده محاسبه و اعلام خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین بحث کنترل سرویس مدارس و امکان برقراری ارتباط با راننده، برای والدین در این سامانه محیا شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهرداری مشهد تصریح کرد: از والدین محترم درخواست داریم که استفاده از سیستم سپند را از مدیران مدارس مطالبه کنند و از مدیران عزیز نیز تقاضا می‌کنیم در این مسیر همکاری لازم را داشته باشند.

محبی با بیان اینکه در شرایط عادی سرویس‌های مدرسه مجاز به جابجایی چهار دانش آموز هستند، خاطرنشان کرد:، اما با توجه به شیوع ویروس کرونا در کارگروه ماده ۱۸ تصویب شد که هرخودرو تنها مجاز به سوار کردن سه دانش آموز است.

وی ادامه داد: هزینه‌ها نیز براساس سه نفر و تعداد روز‌هایی که مدارس به صورت حضوری فعال خواهند شد محاسبه می‌شود و درصورت نیاز به تغییر از طریق کمیسون ماده ۱۸ و شورای اسلامی شهر مشهد الرضا (ع) موضوع پیگیری می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->