ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

چگونه با ماساژ دادن، ابروهای خود را تقویت کنیم؟

  • کد خبر: ۸۶۱۷۹
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
چگونه با ماساژ دادن، ابروهای خود را تقویت کنیم؟
ماساژ ابرو برای گردش خون، بسیار موثر است و بهتر است که با استفاده از روغن های مختلف انجام شود.

به گزارش شهرآرانیوز، ابرو‌ها تاثیر فوق العاده‌ای در زیبایی چهره و جذابیت چشمان دارند. متاسفانه برداشتن زیاد مو‌های ابرو و برخی از عوامل دیگر سبب کاهش رشد ابرو و حتی ریزش آن می‌شود.

آموزش ماساژ تقویت ابرو‌ها

برای آنکه بتوانید در منزل و بدون نیاز به کمک کسی ابروهایتان را ماساژ داده و تقویت کنید کافیست:

    انگشتان خود را روی پیشانی و روبروی هم قرار دهید. سپس خیلی آرام انگشتان خود را از هم جدا کنید تا پوست پیشانی از هم باز شود.
    برای این کار از تمام سطح انگشتان استفاده نمایید و با فشار به شکل دورانی ماهیچه‌های پیشانی را ماساژ دهید. حرکات خود را از بالای پیشانی و در عرض پیشانی به صورت نواری به پایین ادامه دهید.
    دو انگشت خود را میان دو ابرو و روی خطی که از بینی می‌گذرد، بگذارید و آهسته فشار دهید. این فشار، سبب رفع تنش نواحی مختلف می‌شود.
    برای اینکه احساس انرژی بیشتری کنید ماساژ را با ضرب گرفتن روی پیشانی و نواحی گیجگاه تمام کنید.

ماساژ ابرو برای رفع خط اخم

یکی از سوالات پرتکرار شما کاربران از بخش سلامت نمناک روش طبیعی و خانگی رفع خط اخم است، برای جلوگیری از به وجود آمدن خط‌های میان ابرو و جلوگیری از افتادگی پلک بالایی انگشتان اشاره هر دست را ۱ و ۲۵ سانتیمتر در بالای ابروان و به موازات آن قرار دهید سپس انگشتان را به سمت پایین فشار دهید، در حالیکه ابروان خود را به طرف بالا فشار می‌دهید.

با انجام این کار یک خط فشار میان ابرو‌ها و انگشتانتان حس می‌کنید و بعد از شمارش تا عدد ۲۰، ابرو‌ها را آزاد کنید. این کار را ۱۰ مرتبه در روز انجام دهید تا خط اخم از بین برود.

بهترین روغن و مواد طبیعی برای ماساژ ابرو

برای ماساژ ابرو‌ها نیاز به متریالی دارید که شما را به نتیجه‌ی بهتری برساند. روغن‌های گیاهی و طبیعی از بهترین این متریال‌ها هستند.

برای ماساژ دادن ابرو‌ها، آن‌ها را با یک برس کوچک مخصوص شانه بزنید و سپس کمی روغن بادام به ابر‌ها زده و با نوک انگشتان خود ابروهایتان را ماساژ دهید. اجازه دهید روغن بادام یک ربع روی ابرو‌ها بماند و سپس ابرو‌ها را بشویید. روغن بادام دارای ویتامین E، کلسیم، ویتامین D و منیزیم است که برای رشد ابرو‌ها مفید می‌باشد.

برای داشتن ابرو‌هایی پر پشت، هر شب مقداری روغن زیتون را با یک گوش پاک کن به ابرو‌های خود بمالید و مدت ۵ دقیقه بخوبی ماساژ دهید سپس با یک برس کوچک ابرو‌ها را شانه کنید و صبح ابرو‌های خود را بشویید.

برای رشد و ضخیم شدن ابروهایتان مقداری وازلین به ابروهایتان بمالید و ابرو‌ها را با برس مخصوص چندین بار شانه بزنید تا وازلین جذب ابرو‌ها شود.

برداشتن زیاد مو‌های ابرو سبب می‌شود ابرو‌ها کم پشت شده و رشد آن‌ها کاهش یابد. برای رشد بهتر ابروهایتان برگ یک آلوئه ورا را له کنید و ابرو‌های خود را با آب آن ماساژ دهید.

شیر فواید زیادی برای تغذیه و تقویت ابرو‌ها و تسریع رشد آن‌ها دارد. شب‌ها قبل از خواب روی پنبه مقداری شیر بریزید و ابرو‌ها را به آرامی با آن ماساژ دهید.

یکی از بهترین روغن‌ها برای رشد و تقویت ابرو و مژه، روغن هفت مغز است که از ترکیب هفت دانه روغنی مانند:بادام تلخ و شیرین، فندق، سیاه دانه، پسته، کنجد، کرچک تشکیل شده است و مواد ضروری و مورد نیاز را برای ابرو‌ها فراهم می‌کند. هفته‌ای دو بارقبل از خواب ابرو‌های خود را با این روغن ماساژ دهید تا ابرو‌های شما تقویت شود و رشد بهتری داشته باشد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید شیر و عسل به جز خواص فراوانی که برای پوست به خصوص روشن شدن آن دارند، سبب رشد و تقویت ابرو‌ها نیز می‌شوند. بدین منظور می‌توانید کمی شیر و عسل را مخلوط کنید و با پنبه روی ابرو‌ها مالیده و پس از گذشت ۱۵ دقیقه ابرو‌ها را بشویید.

اگر می‌خواهید ابرو‌های شما رشد سریعتری داشته باشد، به مدت یک ماه هر شب قبل از خواب با روغن نارگیل گرم شده، ابرو‌های خود را ماساژ دهید.

برای اینکه ابروهایتان رشد سریعتری داشته باشند و تقویت شوند، چند عدد هسته خرما را روی حرارت قرار دهید تا خشک شده و پودر شوند. سپس پودر هسته خرما را با مقداری روغن هفت مغز مخلوط کنید و به ابروهایتان بمالید و ماساژ دهید.

برای رشد موی ابروها، روزی یک بار مقداری محلول ۵ درصد ماینوکسیدیل را با گوش پاک کن به ابرو‌ها بزنید و ابرو‌ها را با پوشیدن دست کش پلاستیکی ماساژ دهید. سعی کنید این محلول به قسمت‌های دیگر پوست سرایت نکند. این محلول را می‌توانید بدون نسخه تهیه کنید. این محلول در رشد و تقویت ابرو‌ها تاثیرگذار است، اما قطع یک باره آن موجب ریزش ابرو‌ها می‌شود.

برای رشد بهتر و ضخیم و پرپشت شدن ابروهایتان مقدار کمی روغن کرچک را روی ریشه ابرو‌ها بمالید و ماساژ داده و بعد ابرو‌ها را شانه کنید یا سرانگشتان تان را به روغن کوچک آغشته کرده و در جهت خواب مو‌ها روی ابرو بکشید تا ساقه و ریشه ابرو‌ها آغشته شود.

منبع: کارگرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->