نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است تصویب افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۳ تامین کامل امنیت آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مشهد | گزارشی از تقلب ارائه نشده است
سرخط خبرها

جاده‌های شمالی خراسان رضوی بارانی و لغزنده است

  • کد خبر: ۸۷۷۰۶
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹
جاده‌های شمالی خراسان رضوی بارانی و لغزنده است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت:در راه‌های نیمه شمالی این استان سطح جاده‌ها در پی بارش برف و باران از صبح امروز لغزنده شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت:در راه‌های نیمه شمالی این استان سطح جاده‌ها در پی بارش برف و باران از صبح امروز لغزنده شده است.

ابراهیم نصری افزود: در حال حاضر بارش برف پراکنده در جاده‌های مشهد-کلات در محدوده گردنه گوجگی و درگز-قوچان در محدوده گردنه تیوان موجب لغزندگی این محور‌ها شده است.

وی ادامه داد: آزادراه مشهد - باغچه و بزرگراه مشهد- چناران - قوچان و همچنین جاده‌های شهرستان‌های تایباد، نیشابور، درگز و مشهد به دلیل بارش باران لغزنده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی ترافیک در مسیر مشهد- چناران را سنگین اعلام کرد و گفت: در حال حاضر تردد در سایر جاده‌های استان به صورت عادی و روان جریان دارد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارش برف و باران از امروز شنبه در استان آغاز می‌شود و با تداوم افت دمای هوا به ویژه در نیمه شمالی استان بارش‌ها از اواخر وقت فردا یکشنبه در استان پایان خواهد یافت.

۵۱ گردنه در راه‌های شهری خراسان رضوی به طول ۵۴۵ کیلومتر، ۱۷۲ گردنه در راه‌های روستایی به طول ۵۷۴ کیلومتر و ۱۳۶ منطقه کولاک‌گیر و مه‌گیر به طول ۵۸۶ کیلومتر در این استان وجود دارد.

خراسان رضوی با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیر آسفالته در جایگاه دوم کشور از نظر طول راه‌ها قرار دارد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->