سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پایان قراردادهای متعدد آموزش و پرورش با طرح ساماندهی نیروها در مجلس

  • کد خبر: ۹۲۶۲۹
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
پایان قراردادهای متعدد آموزش و پرورش با طرح ساماندهی نیروها در مجلس
نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: در نظر داریم به زودی طرح ساماندهی را پس از لایحه مهم رتبه بندی معلمان که به تصویب مجلس رسید، راهی صحن علنی کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدمحمد مولوی درباره طرح کمیسیون آموزش برای ساماندهی نیرو‌های غیررسمی آموزش و پرورش و معلمان جذب نشده از سال ۱۳۹۱ تا سال ۱۳۹۹، گفت: طرحی با عنوان ساماندهی نیرو‌های آموزش و پرورش در دستور کار کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس قرار دارد که این طرح در کمیته در حال چکش‌کاری نهایی است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به زودی این طرح در کمیته آموزش و پرورش تعیین تکلیف و در دستور کار کمیسیون آموزش می‌گیرد، افزود: بر اساس آیین نامه داخلی مجلس، این طرح پس از بررسی در کمیسیون آموزش، جهت بررسی به هیأت رئیسه مجلس و قرارگیری در نوبت دستور کار قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: با طرح ساماندهی نیروی انسانی تمامی قرارداد‌های معلمان در این وزارتخانه اعم از خرید خدماتی، معلمان نهضت سوادآموزی و مربیان پیش‌دبستانی ساماندهی می‌شوند و شفافیت لازم ایجاد خواهد شد؛ مجلس بنا دارد با ایجاد هماهنگی لازم یک نوع قرارداد در این حوزه وجود داشته باشد.

مولوی با بیان اینکه پیشنهاد کمیسیون آموزش در این باره آن است معلمانی که سال‌ها با انواع و اقسام قرارداد‌ها در مدارس خدمت کردند، از امتیازی برخوردار باشند، افزود: بر همین مبنا مقرر است در آزمون استخدامی که از معلمان اخذ می‌شود، این معلمان دارای ضریبی برای قبولی در آزمون باشند.

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یادآور شد: همچنین نظر ما این است که آن دسته از معلمانی که نمی‌توانند نمره قبولی کسب کنند، در جایگاه‌های مختلف در مدارس نظیر متصدی آزمایشگاه، متصدی کارگاه، مربی بهداشت، مشاور و ... و براساس مدارک تحصیلی و تجارب‌شان جذب و به کارگیری شوند که البته باید هماهنگی لازم بین سازمان امور اداری و استخدامی و آموزش و پرورش صورت گیرد تا هم نیاز‌های مدارس برطرف شود و هم نیروی انسانی این وزارتخانه ساماندهی شود لذا این موضوع در حال حاضر در حد یک پیشنهاد است.

منبع: خانه‌ملت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->