سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس مایکروسافت Phi-3-mini را معرفی کرد | یک مدل کوچک هوش مصنوعی که کارهای بزرگی می‌کند گوشی Galaxy Z Flip 6 هفت رنگ خواهد داشت سری iPhone 16 احتمالا دکمه فیزیکی نخواهد داشت استرالیا: X باید فیلم حمله سیدنی را حذف کند |‌ ماسک: به آن‌ها ربطی ندارد تصویر واقعی Google Pixel 8a را ببینید کیف پول تلگرام برای کاربران ایرانی مسدود شد | آیا امکان برداشت پول وجود دارد؟ محققان توانسته‌اند برای اولین‌بار یک اتم را با اشعه ایکس بررسی کنند استقبال از Fallout 76 بیشتر شده است | وقتی سریال به کمک بازی می‌آید نسخه هواداری پرچمدار سامسونگ کی عرضه می‌شود؟ | علاقه‌مندان Galaxy S24 FE، همچنان منتظر هلند هم فیسبوک را کنار می‌گذارد؟ گوشی Samsung Galaxy C55 خودنمایی کرد | میان‌رده‌ای که ادای پرچمدارها را درمی‌آورد تیک‌تاک: ممنوعیت فعالیت ما در آمریکا ناقض قوانین این کشور است هوش مصنوعی اپل کاملا روی دستگاه اجرا می‌شود و نیازی به اینترنت ندارد نقش هوش مصنوعی در بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ | فناورانه‌ترین دوره مسابقات المپیک ابزار VASA-1 تصاویر را سخنگو می‌کند | خوب و بد هوش مصنوعی جدید مایکروسافت اختراع دوربینی که شعر می‌سراید | Poetry Camera، عکاس و شاعر
سرخط خبرها

چگونه متوجه شویم در بلک لیست تماس هستیم؟

  • کد خبر: ۹۴۸۴۸
  • ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۹
چگونه متوجه شویم در بلک لیست تماس هستیم؟
بسیاری از ما، وقتی مجبور باشیم خطوطی طولانی تایپ کنیم، تماس تلفنی برقرار می‌کنیم یا voice می‌فرستیم، اما اگر با فردی تماس بگیرید و بار‌ها به در بسته خورده و نتوانید موفق شوید چطور؟ آیا این به معنای مسدود یا بلاک شدن است؟

به گزارش شهرآرانیوز، اگر کسی تماس‌های شما را مسدود کند، هیچ اخطار رسمی دریافت نخواهید کرد، اما می‌توانید با جستجوی برخی علائم حدس درستی بزنید.  

اولین نشانه‌ای که نشان می‌دهد مشکلی وجود دارد واضح‌ترین است: شما تماس می‌گیرید و پیامک می‌فرستید، اما پاسخی دریافت نمی‌کنید. البته دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است این اتفاق بیفتد، اما یک شماره مسدود شده نیز بین احتمالات است.  

در بیشتر موارد، به نظر می‌رسد پیام‌هایی که ارسال می‌کنید ارسال می‌شوند، اما شخصی که آن‌ها را برایش ارسال می‌کنید پیام‌ها را دریافت نمی‌کند. این سکوت اولین اشاره به شماست که چیزی اشتباه است.  

قبل از وصل شدن تماس به سرویس پستی صوتی، زنگ‌ها را بشمارید 

زمانی که با فردی تماس می‌گیرید و قبل از اتصال به صندوق پستی صوتی،  تعداد زنگ‌های معمولی را می‌شنوید، که نشان می‌دهد یک تماس عادی است.  اما اگر آن شخص شما را بلاک کرده باشد، قبل از انتقال به پست صوتی فقط یک زنگ را می‌شنوید.  

البته توجه داشته باشید که الگوی تعداد زنگ‌های غیر معمول لزوماً به این معنی نیست که شماره شما مسدود شده است.  ممکن است فقط به این معنا باشد که فرد همزمان با تماس شما با شخص دیگری صحبت می‌کند، تلفن را خاموش کرده است یا تماس را مستقیماً به پست صوتی ارسال می‌کند، بنابراین، کمی صبوری کرده و بعد دوباره تلاش کنید.  اگر الگوی یک زنگ و اتصال مستقیم به پست صوتی ادامه یابد، احتمالاً ممکن است یک مورد مسدودی باشد.

پاسخ‌های خودکار

اگر تماسی برقرار کنید و دائم پیامی خودکار با محوریت «مشترک مورد نظر در دسترس نیست» دریافت کنید، ممکن است آن شخص شما را مسدود کرده باشد.  پیام‌ها می‌توانند متفاوت باشند، اما نتیجه یکسان است.  تماس شما انجام نخواهد شد البته آیت پیام به تنهایی، دلیل نمی‌شود، اما یک نشانه قوی است که شما بلاک شده اید.

ممکن است ماجرا، چیز دیگری باشد

نتیجه گیری نکنید حتی اگر مشکوک هستید شماره شما مسدود شده است.  ممکن است دلیل ساده‌ای وجود داشته باشد که تماس‌های شما انجام نمی‌شود.  ممکن است مشکل شبکه وجود داشته باشد، ممکن است تلفن فرد خاموش باشد، باتری آن تمام شده باشد یا صورتحساب خود را به موقع پرداخت نکرده باشد.  

منبع: انتخاب

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->