برگزاری هفدهمین مرحله مسابقات استانی هنرجویان شاخه کارودانش

  • کد خبر: ۹۸۳۰
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
برگزاری هفدهمین مرحله مسابقات استانی هنرجویان شاخه کارودانش
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی: آزمون کتبی مرحله کشوری هفدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی هنرجویان شاخه کارودانش امروز ساعت ۱۰ صبح در مشهد همزمان با سراسر کشور برگزارشد.

تکتم جاوید - رضاصابری در گفتگو با شهرآرا با اعلام این خبر افزود: این آزمون صبح امروز با ۲ هزار و ۶۵۰ نفر شرکت‌کننده همزمان در همه استان‌های کشور در ۳۳ رشته برگزارشد.


وی ادامه داد: در مشهد ۷۱ نفر هنرجوی پسر و ۵۴ نفر هنرجوی دختر در این آزمون شرکت کردند. ۹۲ نفر شرکت کننده از مناطق مشهد و ۳۳ نفر از مناطق آموزش و پرورش در استان‌ها باهم به رقابت پرداختند. مرحله اول این آزمون پیش از این با حضور ۱۷۰۰ هنرجو برگزارشده بود که ۲۴۶ نفر منتخب و در نهایت ۱۲۵ نفر برای شرکت در این رقابت انتخاب شدند.


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی یادآورشد: منتخبان آزمون امروز ۱۳ تا ۱۵ بهمن‌ماه در شهرستان بندرعباس با دیگر رقبای کشوری خوددر آزمون عملی حضور خواهندیافت.


صابری همچنین با اشاره به موفقیت‌های دانش‌آموزان و هنرجویان خراسانی در دوره‌های گذشته گفت: استان خراسان رضوی در چندسال گذشته موفق به کسب رتبه اول کشوری شده و امیدواریم امسال هم چنین موفقیتی بدست آورند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->