خدمت رسانی هلال احمر خراسان رضوی به ۱۶۰ هزار مسافر نوروزی تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی
سرخط خبرها

از ترسناک‌ترین مناطق جهان چه می‌دانید؟

  • کد خبر: ۹۹۰۲۲
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
از ترسناک‌ترین مناطق جهان چه می‌دانید؟
در این دنیا، مکان‌های بسیار ترسناکی وجود دارد که شاید حتی شجاع‌ترین و سرسخت‌ترین آدم‌ها نیز جرئت بازدید از آن‌ها را نداشته باشند؛ مکان‌هایی که به واسطه تاریخچه عجیب وغریب و وحشتناکی که دارند، ناخودآگاه حس ترس را به انسان منتقل می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در این دنیا، مکان‌های بسیار ترسناکی وجود دارد که شاید حتی شجاع‌ترین و سرسخت‌ترین آدم‌ها نیز جرئت بازدید از آن‌ها را نداشته باشند؛ مکان‌هایی که به واسطه تاریخچه عجیب وغریب و وحشتناکی که دارند، ناخودآگاه حس ترس را به انسان منتقل می‌کنند و سرشار از انرژی منفی هستند. در ادامه به چهار منطقه ترسناک جهان اشاره می‌کنیم:

دریاچه ناترون، تانزانیا

دریاچه ناترون که در استان آروشا و در شمال تانزانیا قرار دارد، یک دریاچه نمک و قلیایی است که به دلیل حجم بسیار بالای نمک و دمای سوزان آن که تا شصت درجه سانتی گراد می‌رسد بسیار شهرت بدی دارد. گونه‌های جانوری کمی وجود دارند که توانسته اند خود را با این محیط خشن سازگار کنند، اما اگر حیوانات دیگری به غیر از این جانوران به آب دریاچه دست بزنند، ممکن است پوستشان بسوزد و جانشان را از دست بدهند؛ سپس، رسوب کربنات سدیمی که در دریاچه وجود دارد، جسد آن‌ها را نگه می‌دارد و آن را به یک مومیایی واقعی تبدیل می‌کند.

دخمه مردگان پاریس، فرانسه

یکی دیگر از ترسناک‌ترین مکان‌های روی زمین؛ دخمه مردگان است. این دخمه که ملقب به امپراتوری مردگان نیز هست، یکی از بزرگ‌ترین و ترسناک‌ترین دخمه‌های جهان است. این دخمه با طول کلی حدود دویست کیلومتر، تخمین زده می‌شود که بقایای جسد‌ها حدود شش میلیون نفر را در خود جای داده است. بسیاری از مردم در طول تاریخ به دلیل طولانی بودن بیش ازحد و پیچیدگی دخمه، در آنجا گم شده اند و درنهایت همان جا جانشان را از دست داده اند.

جزیره عروسک ها، مکزیک

جزیره عروسک‌ها که در دریاچه تشویلو در نزدیکی مکزیکو سیتی قرار دارد، وحشتناک‌ترین مکان در مکزیک است. طبق افسانه می‌گویند که تنها ساکن جزیره، دون جولیان سانتانا، جسد یک دختر غرق شده را در یک کانال پیدا کرد. سانتانا که از سوی روح دخترک تسخیر شده بود، شروع به تهیه عروسک برای دختر کرد و سال‌ها این کار را ادامه داد تا اینکه خودش در همان آب‌ها غرق شد. امروزه صد‌ها عروسک وحشتناک و معیوب شده که اعضا یا سر‌های آنان بریده شده است، در این جزیره وجود دارند.

جزیره مارها، برزیل

برای کسانی که از اوفیدیو فوبیا، ترس غیرطبیعی از مار، رنج می‌برند، جزیره مار‌ها برایشان به طور قطع از ترسناک‌ترین مکان‌های روی زمین است. این جزیره کوچک صد وده جریبی که درست در خارج سواحل سائوپائولو برزیل قرار دارد، خانه بیش از چهار هزار مار از جمله گونه افعی بود که زهرش می‌تواند گوشت انسان را آب کند. برخی گزارش‌ها اشاره دارند که می‌توانید در هر مترمربع این جزیره یک مار پیدا کنید. این جزیره به یکی از مکان‌های ممنوعه تبدیل شده است که گردشگران اجازه بازدید از آن را ندارند و فقط محققان و تیم‌های تحقیقاتی برای جمع آوری داده‌های خود می‌توانند در این جزیره حضور داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->