آیت الله مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است راهپیمایی مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در مشهد برگزار خواهد شد ویژگی‌های رابطه ولایی با امام عصر چرا در اسلام حجاب واجب است؟ پاسخ به یک گلایه شهروندی پس از  یکسان‌سازی گلزار شهدای بهشت رضا(ع) مسلمان آمریکایی مجموعه‌ای نفیس از تمبر را به موزه حرم‌مطهر‌رضوی اهدا کرد + عکس آیت الله علم الهدی: منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند | ضرورت نظارت سختگیرانه بر ثروت‌های ملی در استان گشتی در بخش اشیاء نفیس اهداشده توسط رهبر معظم انقلاب در موزه حرم مطهر رضوی نبینی باغبان، چون گل بکارد... اجتماع بزرگ مردمی «وعده صادق» در حرم مطهر رضوی برگزار شد | نوای "حیدر حیدر" و "الله اکبر" زائران طنین انداز شد (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) + فیلم آیت الله علم الهدی: باید با زبان زور با دنیای مستکبر و زورگو رفتار کرد | باور به پوشالی بودن هیمنه آمریکا در مردم نهادینه شده است آرامشی که یادگار جنگ است معجزه نماز اول وقت چگونه می‌توان به توکل پایبند ماند؟ مراسم تشییع پدر شهیدان «دهنوی» در مشهد برگزار شد + فیلم اجتماع مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود اعلام فراخوان پذیرش امریه سربازی آستان قدس رضوی پدر شهیدان «دهنوی» درگذشت + زمان مراسم تشییع
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی: هنرمندان با استفاده از هنر خود زمینه اتصال به امام رئوف را فراهم کنند

  • کد خبر: ۱۱۲۰۹۱
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۶
استاندار خراسان رضوی: هنرمندان با استفاده از هنر خود زمینه اتصال به امام رئوف را فراهم کنند
استاندار خراسان رضوی گفت: خوب است هنرمندان با استفاده از هنر خود ابزار اتصال به امام رئوف را فراهم کنند.

زهیر موسوی | شهرآرانیوز؛ یعقوبعلی نظری در آیین اختتامیه نوزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) که در حرم رضوی برگزار شد، بیان کرد: خداوند منابع معنوی پر فیضی و پربرکت ائمه اطهار را در اختیار ما قرار داده که می‌توانیم در تمسک به آنان اراده کرده و به آنان برسیم. شرط تحقق رسیدن به جایگاه والای ائمه اطهار کیفیت تمسک ما به این منابع پرفیض است.

وی خاطرنشان کرد: در ایران و در خراسان رضوی و به خصوص در مشهد افتخار داریم که مجاور امام رضا‌(ع) هستیم و از نعمت بزرگی همچون خادمی زائران یکی از ائمه اطهار برخوردار هستیم. از درگاه خداوند درخواست داریم که افتخار این هم‌جواری و خدمت بر زائران را به ما عنایت کند و زمینه استفاده و بهره‌برداری از آن را بر ما هدایت کند.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد:  این گنج‌های معنوی قطعا برای حل معضلات اجتماعی پاسخگو خواهد بود. همچنین در عرصه‌های علمی اگر بنا داریم گامی برداریم، منابع پرفیض علمی در اختیار جامعه بشریت است.

نظری ادامه داد: در این نقطه پر فیض تمام امکانات برای ما محیا است. در خراسان رضوی رویکرد اساسی خود را در همه عرصه‌ها بر این پایه قرار دادیم. حتی در عرصه‌های اقتصادی معتقدیم که اگر اهداف اقتصادی را به این منبع گره بزنیم در عرصه‌های اقتصادی نیز موفق خواهیم شد و عرصه اقتصادی نیز به یک عرصه تربیتی تبدیل خواهد شد.

وی گفت: در خراسان رضوی که از برکت وجود امام رضا(ع) بهره‌مند شده‌ایم امیدوارم در اتصال به ائمه اطهار مشمول عنایت آن حضرت شویم. مفتخریم که در خدمت به تک تک زائران امام رضا(ع) این برنامه را در دستور کار خود قرار دهیم. همچنین خوب است هنرمندان با استفاده از هنر خود ابزار اتصال به امام رئوف را فراهم کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->