علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

جان باختن ۳ عضو یک خانواده به دلیل سقوط خودرو در گودال آب

  • کد خبر: ۱۱۲۱۱۰
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶
جان باختن ۳ عضو یک خانواده به دلیل سقوط خودرو در گودال آب
رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس گفت: یک دستگاه خودرو به دلیل نامعلومی به درون گودال آب سقوط کرد و سه نفر از سرنشینان آن به علت غرق شدگی جان باختند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد جواد مرادیان در این باره اظهار داشت: ساعت ۱۹ و ۳۲ دقیقه عصر دیروز با اعلام واژگونی یک دستگاه خودرو سواری در محور بوشهر به قائمیه (روستای فتح آباد) بلافاصله امدادگران با ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس افزود: خودرو بعد از واژگونی به داخل گودال آب سقوط کرده بود که سه نفر سرنشین خودرو قبل از رسیدن تکنسین‌های آمبولانس فوت کرده بودند.

وی در ادامه گفت: همچنین روز گذشته یک جوان ۲۹ ساله در شهرستان نورآباد منطقه دشمن زیاری (روستای ده گردو) در منطقه تفریحی آبشار دوم قبل از رسیدن آمبولانس غرق شد و جان باخت.

مرادیان گفت: از مردم درخواست می‌کنیم از شنا کردن در داخل استخرها، سد‌ها و دیگر مکان‌هایی که بدون هرگونه حفاظ ایمنی و نجات غریق هستند، خودداری کرده و پس از فراگیری فن شنا تنها در مکان‌های استاندارد شنا کنند تا هرگز شاهد چنین حوادث ناگواری در سطح جامعه نباشیم.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->