تغییر روند رسیدگی به معافیت پزشکی سربازان تصادف شدید خودرو پراید و میکسر در بزرگراه پیامبر اعظم(ص)+تصویر جزئیات برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ویژه داوطلبان سیل‌زده (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی ورود ۱۴۵ هزار گردشگر سلامت به مشهد در سال ۱۴۰۳ مصرف کدام کنسروها ممنوع است؟ طرز تهیه کیک توت‌فرنگی با مارمالاد و کرم کاستارد + عکس کشف ۷۳ فقره سرقت ضبط و پخش خودرو در مشهد دستبرد ۸ میلیاردی به یک ساعت‌فروشی در مشهد ویدئو | فرود بدون چرخ یک هواپیمای باری در فرودگاه استانبول پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌های رگباری در مشهد چه مقدار آب برای سلامت کلیه‌ها لازم است؟ بهترین روش برای نو و تمیز نگه‌داشتن فرش‌ها علت چرخش مچ پا چیست؟ عوامل خطر «زوال عقل زودرس» را بشناسید خوابیدن روی زمین برای کمردرد خوب است یا بد؟ ترفند‌های مفید و کاربردی برای تمیزکردن و مراقبت از وسایل چوبی هشدار فرماندار طرقبه-شاندیز به گردشگران برای احتمال وقوع سیلاب (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارتباط جالب ایجاد نفخ با کمبود یک ویتامین خواص ویژه موز سیاه شده که نمی‌دانستید اعزام بیش از ۸۷ هزار زائر سرزمین وحی از ۲۱ فرودگاه کشور
سرخط خبرها

وزیر بهداشت در مشهد: ایران دارای قوی ترین حوزه سلامت منطقه است

  • کد خبر: ۱۲۴۷۷۷
  • ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
وزیر بهداشت در مشهد: ایران دارای قوی ترین حوزه سلامت منطقه است
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه اختتامیه طرح «همراه با حکیمان» از قدرت بهداشتی و درمانی ایران در منطقه یاد کرد.

گروه جامعه | شهرآرانیوز؛ طرح معرفت افزایی «همراه با حکیمان» پیش از ظهر امروز (۱۷ شهریور ۱۴۰۱) با حضور جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران به پایان رسید.

در این طرح که به مدت یک ماه و در قالب ۱۲ دوره مختلف به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد، اساتیدی همچون رحیم پورازغدی در قالب کارگاه‌های مختلف به تبیین مسائل فرهنگی، معرفی و اجتماعی پرداختند.

دکتر بهرام عین اللهی که برای شرکت در مراسم اختتامیه تقدیر از اساتید برتر اولین دوره آموزشی «همراه با حکیمان» که در مجتمع شهدای سلامت مشهد برگزار شد شرکت می‌کرد، در جمع اساتید علوم پزشکی اظهار کرد: جلسات اختتامیه ناراحت کننده است که امیدواریم این اختتامیه پایان نداشته و به عنوان افتتاحیه باشد.

وزیر بهداشت ادامه داد: وظیفه ما در مقام استادی تربیت نیرو‌های متخصص متعهد و متدین است، تا آینده انقلاب اسلامی تضمین شود. بر این عقیده هستیم که خون شهدا و روان بزرگان بسیاری ناظر و پشتیبان ماست و باید بر آرمان‌های شهدا پایبند باشیم و امانت‌های الهی را به بهترین شیوه به‌کار ببریم.

عین اللهی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع اساتید در سال ۱۳۸۴ خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری افق مرجعیت علمی را تبیین کردند و در این حرکت مهمترین مؤلفه، اساتید هستند؛ لذا در این راستا نقش اصلی برای رسیدن به مرجعیت علمی را اساتید برعهده دارند و از طرفی مهمترین وظیفه استاد شاگرد پروری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به روابط میان اساتید و دانشجویان اشاره و تصریح کرد: غربی ها، احترام و دانش پروری را از تاریخ ما آموخته اند و این مسئله که دانشجو می‌بایست ضمن احترام مقام استاد، حس کند مانند فرزند اوست، کار را برای تعامل و تعالی آموزشی هموار می‌سازد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: بحث دانش‌پژوهی نقش دوم اساتید است و امروز نیاز داریم در بحث‌های دانش بنیان با توجه به نیاز کشور حرکت کنیم. همچنین پژوهش باید براساس نیاز کشور باشد و نه صرفاً به مقاله ختم شود. باید به این نکته نیز اشاره کرد که مسلط بودن اساتید به علم روز از اهمیت بالایی برخوردار است.

عین اللهی در پایان عنوان کرد: خوشبختانه در حال حاضر قوی ترین حوزه سلامت در منطقه را دارا هستیم و جمهوری اسلامی موفق شده است تا با بهره مندی از دیپلماسی سلامت، جزو کشورهای پیشرو و برتر منطقه باشد.

گفتنی است در پایان این مراسم و به رسم یادبود از برخی اعضا هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور که در این طرح حضور داشتند تقدیر به عمل آمد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->