آدرس محل‌های برگزاری احیای شب‌های قدر در مشهد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| سیاه پوش شدن حرم مطهر رضوی همزمان با ایام شهادت امیرالمومنین(ع) اعمال شب ۱۹ ماه مبارک رمضان + ادعیه و نماز میزبانی ۴۰ هزار خادم رضوی از عزاداران علوی در شب‌های قدر اعزام ۳۵۰۰ مبلغ به مساجد و تکایا در خراسان رضوی ویژه شب‌های قدر خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد ویدئو | ضیافتی امام رضایی در کنار خادمان امنیت مردم ویدئو | حضور تولیت آستان قدس رضوی در جمع روزه‌اولی‌ها مراسم شب‌های قدر ویژه ناشنوایان و کم شنوایان در حرم مطهر رضوی جزئیات مراسم احیا شب نوزدهم ماه رمضان در حرم مطهر رضوی ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رضوی ارسال شد توزیع غذای گرم افطاری در حاشیه شهر مشهد توسط آستان قدس رضوی پرداخت زکات در سال ۱۴۰۲، ۲۵ درصد رشد داشت. جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست  زائران حرم امام رضا (ع) در شب میلاد کریم اهل بیت (ع) میهمان بزرگترین سفره اکرام رضوی شدند
سرخط خبرها

اسکان نزدیک به ۵ هزار زائر در طبقه زیرین میدان شهدا

  • کد خبر: ۱۲۷۰۴۳
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸
اسکان نزدیک به ۵ هزار زائر در طبقه زیرین میدان شهدا
مسئول موکب آستان قدس رضوی در میدان شهدا با اشاره به اسکان نزدیک به ۵ هزار زائر در طبقه زیرین میدان شهدا گفت: میدان شهدا مثالی عینی برای همکاری در شهر مشهد است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ عظیم کریمی، مسئول موکب آستان قدس رضوی از ایجاد ظرفیت ۴ تا ۵ هزار نفری برای اسکان زوار در طبقه زیرین عرصه میدان شهدا خبرداد.

مسئول موکب آستان قدس رضوی در میدان شهدا در مصاحبه با شهرآرانیوز گفت: مجموعه آستان قدس رضوی با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد در دهه آخر صفر در عرصه میدان شهدا، اقدام به برگزاری ۲ موکب کرده است. خدمت‌گزاران ما در آستان قدس رضوی از صبح در مواکبی که داریم با چای، دمنوش و شربت از زائرین پذیرایی می‌کنند و ظهر هم بعد از اقامه نماز با ناهار به استقبال زوار می‌روند.

وی در ادامه افزود: با کمک شهرداری در طبقه زیرین عرصه میدان شهدا ظرفیت ۴ تا ۵ هزار را برای پذیرایی و اسکان تدارک دیده‌ایم که در حال حاضر به جمعیتی نزدیک به ۱۵۰۰ نفر خدمت رسانی می‌کنیم. ۳ وعده پذیرایی غذایی، مباحث فرهنگی، حوزه‌های درمانی و. را برای زائرین آماده کرده‌ایم که به فراخور نیاز این عزیزان آماده خدمت رسانی هستیم.

کریمی تاکید کرد: نزدیک به ۲۰۰ خادم یار در شیفت‌های مختلف به صورت افتخاری در این مواکب خدمت‌رسانی می‌کنند و امیدواریم با برنامه‌هایی که ایجاد می‌کنیم باعث شادی دل علی ابن موسی الرضا (ع) شویم.

مسئول موکب آستان قدس رضوی در میدان شهدا همچنین گفت: سعی کردیم تمام مواردی را که یک زائر از بدو ورود تا لحظه خروج نیاز دارد را فراهم کنیم. ۱۶ چشمه سرویس بهداشتی برای آقایان و ۱۶ چشمه هم برای بانوان در نظر گرفته ایم بعلاوه اینکه ۶ چشمه حمام هم برای بانوان و ۶ چشمه هم برای آقایان تدارک دیده ایم که امیدواریم مشکلی در این روز‌ها برای این عزیزان بوجود نیاید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر بخواهم یک مثال عینی برای بحث همکاری در شهر مشهد بزنم، باید همین عرصه میدان شهدا را عنوان کنیم. شهرداری، آستان قدس و همه ارگان‌ها در این ایام پای کار امده اند و الحمدالله تا اینجای کار همه چیز بدون مشکل پیش رفته است. شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد ضمن تامین زمین و امکانات سخت افزاری، همکاری بسیار خوبی با مجموعه آستان قدس داشتند و امیدواریم ان شاالله مجموع این خدمات رضایت زوار و مجاورین را کسب کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->