ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی بازدید هیأت رسانه‌ای ایران از مؤسسه العلمین عراق + تصاویر ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) + زمان پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته (۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان تعطیلی سینما‌های مشهد به مناسبت شهادت امام‌جعفر‌صادق‌(ع) ناگفته‌های پردیس پورعابدینی درباره «فرشته» ستاره‌بازی سهم اندک ادبیات معاصر در دانشگاه مسئله ساده انگاشتن امری به غایت پیچیده | دقایقی پای درددل‌های دانشجویان رشته زبان و ادبیات فارسی صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ استاندار نجف در دیدار با هیات رسانه ای ایران: جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف پیشرفت دارد | روابط عراق با ایران استراتژیک است + تصاویر گزارشی از جلسه نقد و بررسی کتاب «کارنامه فیاض: مجموعه آثار دکتر علی اکبر فیاض»
سرخط خبرها

رئیس حوزه هنری خراسان رضوی: «استاد موید خراسانی» از قله‌های شعر آیینی کشور بود

  • کد خبر: ۱۲۸۵۷۱
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
رئیس حوزه هنری خراسان رضوی: «استاد موید خراسانی» از قله‌های شعر آیینی کشور بود
رئیس حوزه هنری خراسان رضوی در پیامی درگذشت استاد موید خراسانی، شاعر آئینی را تسلیت گفت.

به گزارش شهرآرانیوز،متن پیام مجید عسگری رئیس حوزه هنری خراسان رضوی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون


درگذشت دعبل انقلاب اسلامی، شاعر توانمند آیینی، خادم دلسوخته اهل بیت و هنرمند فرزانه استاد سیدرضا موید خراسانی موجب اندوه و تاسف همه علاقمندان به ایشان و شعر گرانقدر آیینی شد.
شعر فارسی به‌عنوان اصیل‌ترین هنر در سنت ما آینه ارزش‌های ایرانی اسلامی این مرز و بوم بوده و استاد موید نمونه کاملی از اعتلای این هنر در سایه ارزش‌های دینی و انقلابی بود. این ادیب فرزانه‌و فروتن، از قله‌های شعر آیینی کشور بود و در جوار مضجع شریف حضرت رضا (ع) اشعار آیینی را با مضامین انقلابی و حماسی مبتنی بر مکتب اسلام ناب محمدی (ص) به مشتاقان اهل بیت عرضه کرد. هنوز زمزمه شعر ماندگار «خدا کند که بیایی» بر لب‌هاست و خاطره تشییع شهدای دفاع مقدس با نوای اشعار پرمغز او در تاریخ مشهد فراموش شدنی نیست.
اینجانب درگذشت این خادم اهل بیت را به محضر، ولی عصر، خانواده محترم ایشان، مردم دلداده به شعر آیینی، ادبا و شعرا، انجمن‌های ادبی و اصحاب فرهنگ و هنر بویژه در خراسان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان برای آن فقید سعید، غفران الهی و رحمت بی کران و برای بازماندگان اجر و صبر جمیل خواهانم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->