سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

بازنشستگان آموزش و پرورش سر کلاس درس حاضر نشدند

  • کد خبر: ۱۳۳۶۲۴
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
  • ۲
بازنشستگان آموزش و پرورش سر کلاس درس حاضر نشدند
به رغم تلاش‌های صورت گرفته از آموزش و پرورش خراسان رضوی در خصوص رفع کمبود معلم در سال تحصیلی ۱۴۰۱، هنوز بسیاری از مدارس استان با کمبود معلم مواجه هستند و برخی از کلاس‌ها بدون حضور معلم برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، با وجود اینکه بیش از یک ماه از شروع سال تحصیلی ۱۴۰۱ می‌گذرد، هنوز بسیاری از مدارس با کمبود معلم مواجه هستند و برخی از کلاس‌های درس بدون معلم برگزار می‌شود این درحالی است که  ۲۱ مهر سال جاری رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفته بود در سال تحصیلی جدید کمبود معلم نداریم و با تدابیر و برنامه ریزی های که صورت گرفته قرار است از بین فرهنگیان بازنشسته و نیرو‌های خرید خدمات کمبود معلم در سطح مدارس بر طرف شود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در خصوص کمبود معلم در برخی مدارس در گفتگو با شهرآرانیوز گفت: تعداد زیادی از بازنشستگان آموزش و پرورش را در ابتدای سال تحصیلی جذب کردیم و به انها  ابلاغ کردیم و آن‌ها هم موافقت کردند، متاسفانه آن افراد پس از بازگشایی مدارس به کلاس‌ها نرفتند که این مشکل باعث شد به رغم تدابیری که برای کمبود معلم داشتیم به این چالش برسیم.

سید امیر شوشتری اظهار کرد: برخی از این افراد بازنشسته تا یک مدت کوتاهی به کلاس‌ها رفتند و بعد دیگر ادامه ندادند که شاید به دلیل نحوه پرداختی‌ها و یا عدم آمادگی برای کلاس مورد نظر و یا ناهماهنگی ساعت‌های کلاس درسی بوده باشد.

وی افزود: از میان افرادی که برای آن‌ها ابلاغ آموزش و پرورش انجام شده فقط بازنشسته‌ها سر کلاس‌ها حاضر نشدند دیگر معلمان، حضور فعال داشتند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: در حال حاضر مجددا در حال جذب نیرو‌های جدیدی برای کلاس‌های درسی هستیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایمانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
0
1
سلام و وقت بخیربنده ازمون استخدامی شرکت کردم و جز کارنامه سبز هستم با خیلی اختلاف ناچیز رد شدم
و واسه خرید خدمات شرکت کردم و مصاحبه دادم و هیچ خبری نشد از قبولی یا رد بنده
واقعا علاقه مند به معلمی و توانمندوهستم
ولی‌نمیدونم چرا و از کجا نیرو جذب میکنن که امثال من با این همه‌انگیزه و هم توانایی جذب کار نشدم
کیومرث
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
0
1
اون معلم سی سال کارکرد چی بهش دادید که الان با عشق و علاقه بیاد کار کنه خاک بر سر اون بازنشسته ای که دوباره بخواد بیاد سرکار اگه بره سیگار بفروشه درآمدش بیشتر از معلمی هست
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->