وریا غفوری آزاد شد؟ (۷ آذر ۱۴۰۱) ایرلند شرکت متا را نقره داغ کرد افزایش کاربران توئیتر نسبت به سال گذشته چه‌میزان از محتوای موجود در اینترنت تکراری است؟ حاشیه‌های اطراف نمایشگر در شیائومی ۱۳ باریک‌‍تر می‌شود سیستم عامل Orange Pi معرفی شد افزایش حملات سایبری ازطریق سایت‌های پخش مسابقات جام جهانی قطر گوشی‌های سری ۱۳ شیائومی کی رونمایی می‌شود؟ یک شخصیت‌ در بازی God of War Ragnarok تا مرز حذف شدن پیش رفته است پژوهشگران می‌گویند دلیل هوش اختاپوس‌ها این است که آن‌ها از نسل انسا‌ن‌ها هستند! زارع پور: به‌زودی اسامی پلتفرم‌های داخلی برای فعالیت کسب‌وکار‌های اینترنتی اعلام می‌شود ویدیو | گیم پلی‌ بازی Need for Speed Unbound لو رفت گجت جدید شیائومی: شال‌گردن هوشمندی که پاوربانک دارد آیین‌نامه حمایت از فریلنسرها منتشر شد | اعطای اینترنت پرسرعت و بیمه تأمین اجتماعی ویدئو | دقت مسحورکننده یک ماشین چیدمان و سرنگون‌کردن قطعات دومینو آیا مصرف سیگار الکترونیکی یا وایپ برای دندان‌ها ضرر دارد؟ هدیه اینترنت رایگان همراه اول به‌مناسبت اولین برد ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر+ کد فعالسازی آیا ایلان ماسک می‌خواهد با ساخت گوشی تسلا به جنگ اندروید و آیفون برود؟ نفرات برتر خراسان رضوی در هفتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی مشخص شدند تاریخ احتمالی عرضه پلی‌استیشن ۶ اعلام شد
خبر فوری
تیک آبی توئیتر چه زمانی فعال می‌شود؟
ایلان ماسک از تعویق راه اندازی مجدد احراز هویت آبی توئیتر تا زمانی که اطمینان بالایی به توقف جعل هویت وجود داشته باشد، خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، ایلان ماسک اعلام کرد توئیتر راه اندازی مجدد سرویس اشتراکی احراز هویت بلو (تیک آبی) را به تاخیر انداخته است.

تیک آبی پیش از این مختص حساب‌های کاربری سیاستمداران، شخصیت‌های معروف، روزنامه‌نگاران و سایر چهره‌های عمومی بود و هویت آن ها را تایید می‌کرد.

تیک آبی اوایل ماه میلادی جاری با هدف افزایش درآمد و جبران کاهش درآمد تبلیغات، به عنوان گزینه سرویس توئیتر بلو با هزینه اشتراک ماهانه هشت دلار برای همه کاربران عرضه شد.

توئیتر این گزینه اشتراک را در پی افزایش حساب‌های جعلی متوقف و اعلام کرد این سرویس ۲۹ نوامبر مجددا راه اندازی خواهد شد.

ماسک در توئیتی نوشت: توئیتر هفته گذشته ۱.۶ میلیون کاربر اضافه کرده و به رکورد بالای جدید دیگری دست پیدا کرده است.

بسیاری از آگهی دهندگان از جمله جنرال موتورز، فولکس واگن و یونایتد ایرلاینز تبلیغات در توئیتر را از زمان خریداری شدن آن توسط ماسک، متوقف کرده اند.

همچنین پس از اولتیماتومی که ماسک پنجشنبه گذشته به کارمندان داد و از آن ها خواست یا خود را برای ساعت‌های طولانی کار فشرده آماده کنند یا این شرکت را ترک کنند، برآورد می‌شود که صدها نفر از کارمندان توئیتر این شرکت را ترک کرده‌اند.

در تازه‌ترین مورد، دامین وی‌ئل، مدیر فعالیت‌های فرانسوی توئیتر اعلام کرد این پلتفرم شبکه اجتماعی را ترک می‌کند. وی روز یکشنبه در توئیتی با تشکر از تیم خود در فرانسه که به مدت هفت سال سرپرست آن ها بود، نوشت: دیگر تمام شد.

مدیر فرانسوی توئیتر در پیام جداگانه‌ای به رویترز، خروج خود از این شرکت را تائید کرد. با این حال، درباره شرایط خروج خود یا تعداد کارمندان توئیتر در فرانسه قبل یا پس از خرید این شرکت توسط ایلان ماسک، توضیحی نداد.

قوانین کار در فرانسه مانع از آن می‌شود که شرکت‌ها یک باره کارمندان دائم خود را اخراج کنند. شرکت‌های مستقر در فرانسه باید رسما به کارکنان خود درباره طرح تعدیل از طریق نامه اطلاع دهند. همچنین باید یک مدت زمان مشخص را با توجه به ماهیت تعدیل و رتبه کارمند مورد نظر، رعایت کنند. برای اخراج چندین کارمند در مدت ۳۰ روز آینده، شرکت‌ها باید رویه مشخصی را دنبال کنند که شامل اطلاع دادن به کارمندان، نماینده آن ها و وزارت کار است. این امر به معنای آن است که فرآیند تعدیل کارکنان حداقل چند هفته و حداکثر چند ماه طول می‌کشد.

بر اساس این گزارش نماینده توئیتر در فرانسه در این باره اظهارنظر نکرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} {*End Google Analytics Code*}