سرخط خبرها

واکنش مردم مشهد هنگام شنیدن خبر شهادت سردار سپهبد سلیمانی در حرم امام رضا (ع) + ویدئو

  • کد خبر: ۱۳۶۴۳
  • ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
  • ۱
واکنش مردم مشهد هنگام شنیدن خبر شهادت سردار سپهبد سلیمانی در حرم امام رضا (ع) + ویدئو
مردم مشهد، صبح روز جمعه و در جریان مراسم دعای ندبه در جریان خبر شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی قرار گرفتند.

به گزارش شهرآرانیوز، خبر شهادت سردار سلیمانی همزمان با صبح روز جمعه و در دعای ندبه به اطلاع مردم مشهد رسید، در این فیلم واکنش آن‌ها را به این خبر مشاهده می‌کنید.

 

تعداد بازدید : 6248
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رخشان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
0
5
این ضربه ای بود که سردارقاسم سلیمانی به آمریکا زد.
- شاید ترامپ با تصور اینکه با ترور سردار، وجهه ای در جهان و آمریکا در بین طرفداران خود کسب میکند . مرتکب این عمل شده باشد .
- شاید این جامعه گریز با این استراتژی بی ثبات ، به این تصورکه اگر ایران تلافی نکند ، او برنده این بازیست . و اگربه تلافی ضربه ای بزند ، او با مظلوم نمایی جانبگرایانه میتواند آرایی درآمریکا برای خود بخرد و بخرد 4 سال ریاستی دوباره را ، این عمل را مرتکب شده باشد .
- شاید این پریشان پندارخودشیفته با تصور مقاوم سازی روان سرکوب شده اش با هدف جلوگیری وخنثی سازی توان پیشگامی ایران درتمامی جبهه های ضد تروریستی منطقه ، دست به ترورسردار زده تا به خود روحیه ای داده باشد.
- شاید این مضطرب دوره گرد ، از آن هم متوهم ترشده باشد و به تصور ضربه زدن به ما ، به ملت ایران ، به ملت زینبی- جهان آراها ، حسینی- همتی ها ، علی اکبری- فهمیده ها ، عباسی- باکری ها ... دستی دراز کرده باشد ...
اما این ضربه ای بود که سردارقاسم سلیمانی به تو زد. به استکبارت ، به امپریالیستت ، به جهانخواری هایت ، به گردنکشی هایت ، به بزرگ پنداریهایت ، به خودنمایی هایت ... که این همان درسی است که میثم های دوران به شما زیادیهای زمان داده اند و میدهند و تو نخواهی فهمید . و کم بد نخواهد بود جزایی که سر- دارت خواهی دید . و زود خواهی فهمید ، این هم ضربه ای دیگر بود که سردارقاسم سلیمانی با شهادتش به آمریکا زد .
رخشان
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->