جزئیات فصل دهم کال آف دیوتی موبایل | اسکین لجندری رایگان در راه است + اتچمنت اعطای «جایزه ملی شهر هوشمند ایران» برای تشویق اجرای پروژه‌های هوشمندسازی شهری تولید نخستین ایمپلنت استخوانی جذبی با فناوری پرینت سه‌بعدی در ایران معرفی بازی معمایی Follow the meaning + دانلود (اندروید و IOS) ماجرای «رفع فیلتر یوتیوب» در دانشگاه تهران چه بود؟ + حواشی و واکنش‌ها اپلیکیشن ویدیوساز Sora برای اندروید هم منتشر شد! ایجاد «بازارگاه ملی هوش مصنوعی» با همکاری وزارت ارتباطات و سازمان ملی هوش مصنوعی مذاکرات با تلگرام به‌دلیل ایرادات حقوقی متوقف شد | درخواست کمیته بازگشایی برای اصلاح متن توافق سازمان نظام صنفی رایانه‌ای صرافی‌های مجاز تبلیغ رمزارز را به وزارت ارشاد معرفی کرد نام ماه‌های کامل سال: تاریخچه، معنا، ریشه‌شناسی و تحلیل فرهنگی یک‌سوم پروژه فیبر نوری مشهد تکمیل شد | ساخت ۶۰ ایستگاه مخابراتی جدید در مناطق دارای پوشش ضعیف مهم‌ترین بخش‌های رویداد ملی «شهر هوشمند و هوش مصنوعی» (آبان ۱۴۰۴) همه‌چیز درباره ابرماه آبان ۱۴۰۴ (بزرگ‌ترین ماه کامل سال) + زمان و شیوه رصد دو حالت جدید ترجمه به گوگل ترنسلیت اضافه می‌شود رونمایی از نخستین ربات کاملاً خودران انبار با ویژگی‌های جدید اعتیاد از نوع هوش مصنوعی چرا آفلاین‌بودن به ترند نسل جدید تبدیل شده است؟ چرا مغز پس از بی‌خوابی حواس‌پرتی شما را افزایش می‌دهد؟ مهندسان کشاورزی پسماند‌های غذایی را به سوخت هواپیما تبدیل کردند سنجش کیفیت خواب با ساعت‌های هوشمند چطور می‌تواند به تشخیص بیماری‌ها کمک کند؟ ماینکرفت با فروش ۳۵۰ میلیون نسخه، رکورد تاریخی جدیدی ثبت کرد
سرخط خبرها

یک شخصیت‌ در بازی God of War Ragnarok تا مرز حذف شدن پیش رفته است

  • کد خبر: ۱۳۶۹۶۹
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷
یک شخصیت‌ در بازی God of War Ragnarok تا مرز حذف شدن پیش رفته است
کارگردان بازی God of War Ragnarok، فاش می‌کند که با زحمت فراوان توانسته است از کنار رفتن یکی از شخصیت‌های بازی جلوگیری کند.

به گزارش شهرآرانیوز، از آن جهت که شخصیت مزبور نسبت به دیگر شخصیت‌های بازی لحن متفاوت‌تری دارد، احتمالاً تا به الان خودتان نامش را حدس زده‌اید، منظور همان سنجاب پرحرف، یعنی راتاتوسک (Ratatoskr)، است.

آقای ویلیامز حس می‌کرد که برای ایجاد تعادل بین لحن تاریک و چاشنی شاد بازی، نیاز بود تا این سنجاب معروف اساطیر نورس را وارد داستان کند. بقیه اعضای تیم چندان به آن حسی خوبی نداشتند و فکر می‌کردند که بدون آن هم شمار شخصیت‌های بازی بیش از حد نساب شده است.

این کارگردان خاطرنشان کرد:

صحنه‌ای که برای اولین بار اون رو می‌بینیم رو یادته؟ همون‌ موقع همه گفتن که «خیلی خب، مطمعنید می‌خوایم تا این حد پیش بریم؟»

حتی کارگردان موسیقی بازی هم گفت که «اصلاً هیچ ایده‌ای ندارم که برای موسیقی اینجا چیکار کنیم. این خیلی با God of War فرق داره.

آقای ویلیامز بعداً با سونگ‌ون چو (SungWon Cho)، صداگذار راتاتوسک، تماس می‌‌گیرد تا در طراحی این شخصیت و جان بخشیدن به آن، از او یاری بجوید. آقای چو می‌گوید که این سنجاب وراج، پیش از آمدنش، شخصیتی «گستاخ و بی‌ادب» داشت، ولی او تصمیم گرفت تا راتاتوسک را «بامزه» کند.

منبع: گیمفا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->