هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند خسارت ۹۰میلیارددلاری زلزلهٔ تایوان به صنعت تراشه‌سازی این کشور افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود
سرخط خبرها

آمریکا نگران است که چین ماه را تصرف کند

  • کد خبر: ۱۴۳۳۳۲
  • ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
آمریکا نگران است که چین ماه را تصرف کند
مدیر ناسا در مصاحبه ای با نشریه پولیتیکو گفته است گسترش حضور نظامی چین در دریای جنوب این کشور نشانه ای از آن است که احتمال دارد اتفاقی مشابه در ماه نیز رخ دهد.

به گزارش شهرآرانیوز - مدیر ناسا درباره رقاب با چین گفته است: این یک واقعیت است، ما در یک رقابت فضایی هستیم. بنابراین باید مراقب باشیم آنها در پوشش تحقیقات علمی جای ما را در ماه نگیرند. وقتی که آنها می گویند مراقب باشید، ما اینجا هستیم و اینجا منطقه ماست، این امر چندان دور از واقعیت نیست. اگر به این موضوع شک دارید بهتر است نگاهی به آنچه چین در جزایر اسپارتلی انجام داده، بیندازید.

این درحالی است که تصاویر هوایی تازه منتشر شده نشان دهنده مقرهای نظامی جدید در این جزایر است که در دریای جنوب چین واقع شده اند.

ناسا ماموریت آرتمیس یک را در نوامبر ۲۰۲۲ تکمیل کرد که شامل ارسال فضاپیمای بی سرنشین اوریون به ماه بود. قرار است در ماموریت آرتمیس ۳ که در ۲۰۲۵ انجام می شود، فضانوردان روی سطح ماه فرود بیایند.

چین اخیراً ایستگاه فضایی تیانگونگ در مدار زمین را تکمیل کرده و در ماه نوامبر ۲۰۲۲ خدمه جدید را به آنجا فرستاد.پس از آنکه چین یک ماده معدنی جدید در سیاره کشف کرد که می توان از آن به عنوان منبع انرژی استفاده کرد، دولت این کشور تصمیم گرفت طی دهه آینده ۳ ماموریت به ماه انجام دهد که همگی بخشی از برنامه چانگ هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->