سرخط خبرها

دستگیری سوداگر مرگ با ۶۷ بسته مواد افیونی در مشهد

  • کد خبر: ۱۵۲۴۸۲
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴
دستگیری سوداگر مرگ با ۶۷ بسته مواد افیونی در مشهد
ماموران پاسگاه انتظامی توس مشهد با دستگیری یک سوداگر مرگ، ۶۷ بسته انواع مواد مخدر را کشف کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ عباسعلی دهقانی جانشین فرمانده انتظامی مشهد در این خصوص اظهار کرد: با کسب خبری مبنی بر تهیه و تولید انواع موادافیونی توسط فردی در محدوده بلوار توس، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پاسگاه انتظامی توس پس از چند روز تحقیقات نامحسوس سرانجام مخفیگاه متهم را در محدوده روستای اسماعیل آباد شناسایی و تحت نظر گرفتند.

سرهنگ دهقانی خاطرنشان کرد: تیم اجرای پرونده پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند و در بازرسی از مخفیگاه ۷۴۰ گرم تریاک در قالب ۶۷ بسته آماده فروش و یک عدد ترازوی دیجیتال کشف کردند.

وی با اشاره به معرفی وی به مرجع قضائی؛ مبارزه جدی و قاطعانه با توزیع کنندگان و خرده فروشان موادمخدر را از اولویت‌های کاری پلیس عنوان کرد و از مردم خواست در صورت اطلاع از توزیع و مصرف مواد در محله خود موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

دستگیری سارق احشام

سرهنگ عباسعلی دهقانی در ادامه از دستگیری متهمی در یکی از روستا‌های منطقه شرق شهر مشهد خبر داد و گفت: اظهارات مالباخته مشخص کرد که شبانه با نفوذ به داخل حیاط شاکی و باز کردن درب آغل گوسفندان، ۵ رأس بز و بزغاله به ارزش تقریبی ۳۰۰ میلیون ریال را سرقت کرده است.

وی تاکید کرد: ماموران پایگاه شرق پلیس آگاهی مشهد با بررسی اظهارات مالباخته و یک سری تحقیقات میدانی، شناسایی و با جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شدند.

سرهنگ دهقانی اظهار داشت: تجربه ۲۴ ساله که در بازجوئی‌های اولیه منکر جرمی بود در ادامه تحقیقات در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به سرقت احشام طی ۵ مرحله و فروش آن به یک مالخر اعتراف کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->