شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود سامسونگ از حافظ رم جدید خود رونمایی کرد | LPDDR5X، راهی برای ورود هوش مصنوعی به گوشی‌های همراه پاول دورف: کاربران تلگرام به‌زودی میلیاردی می‌شوند ژاپن هم از اپل شکایت می‌کند؟ مدل‌های لوکس iPhone 15 Pro معرفی شدند | مافیای اپل
سرخط خبرها

رؤسای جدید سازمان رگولاتوری و شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شدند

  • کد خبر: ۱۵۹۱۴۲
  • ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
رؤسای جدید سازمان رگولاتوری و شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شدند
وزیر ارتباطات امیر محمدزاده لاجوردی را به ریاست سازمان رگولاتوری و محمد جعفرپور را به‌عنوان مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب کرد.

به گزارش شهرآرانیوز - بهمن ماه بود که محمدامین آقامیری به سمت دبیری شورای عالی فضای مجازی منصوب شده بود؛ آقامیری در آن مقطع رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بود. پس از انتصاب او به‌عنوان دبیر شورای عالی فضای مجازی صندلی ریاست سازمان تنظیم مقررات پس از دو ماه به امیر محمدزاده لاجوردی رسیده است.

با حکم عیسی زارع‌پور لاجوردی که پیش از این رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت بود، حالا جانشین آقامیری در سازمان تنظیم مقررات شده است.

لاجوردی فارغ‌التحصیل مقطع دکتری مهندسی کامپیوتر از دانشگاه صنعتی شریف است و مدرک پسادکتری خود را هم در همین رشته و دانشگاه دریافت کرده است. معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، مشاور و نماینده ویژه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حوزه امنیت فاوا، مشاور رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه، مدیر فنی مرکز آپای دانشگاه صنعتی شریف از سوابق کاری و اجرایی او است.

انتصاب دیگری که در مجموعه وزارت ارتباطات انجام شده، انتصاب محمد جعفرپور به‌عنوان معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت است. به این ترتیب، با رفتن لاجوردی به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، جعفرپور جانشین او در شرکت زیرساخت می‌شود.

جعفرپور دارای مدرک کارشناسی ارشد شبکه‌های کامپیوتری است و بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت حرفه‌ای در زمینه طراحی، پیاده‌سازی و مدیریت شبکه‌های ارتباطی در مقیاس ملی را دارد. او پیش از انتصاب به ریاست شرکت زیرساخت، قائم‌مقام مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت بوده و راهبری پروژه‌های اصلی توسعه‌ای شرکت زیرساخت مانند پروژه ارتقای ظرفیت شبکه زیرساخت با استفاده از تجهیزات بومی و پروژه اصلاح مهندسی ترافیک شبکه جهت بهبود کیفیت شبکه را بر عهده داشته است.

وزیر ارتباطات در حکم دیگری نیز امیر محمدزاده لاجوردی را با حفظ سمت به عنوان «جانشین وزیر در امور ارتباطات» منصوب کرد. بر اساس این حکم، که به موجب بخشنامه ۴۱۵۵ سازمان امور اداری و استخدامی صادر شده است، راهبری شرکت ارتباطات زیرساخت، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و سایر بخش‌های مرتبط با تحقیق، توسعه و امنیت ارتباطات در وزارتخانه به لاجوردی تفویض شده است.

همچنین، در این حکم، تمام بخش‌های ستادی و سازمان‌های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مکلف به همکاری با لاجوردی برای توسعه ارتباطات باکیفیت، پرسرعت و امن در کشور و پیشبرد اهداف و امور محوله شده‌اند.

منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->