کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۵ تیر) + آموزش سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی از افزایش محتوای تخریبی و اخبار جعلی علیه برخی کاندیداها خبر داد اپل با حکم اتحادیه اروپا رسما به نقض قوانین بازارهای دیجیتال متهم شد علت کرش‌کردن و بازنشدن ربات همستر کامبت + راه‌حل رفع مشکل تابستان امسال انفجاری ستاره‌ای رخ می‌دهد که هر ۸۰ سال یکبار ‌تکرار می‌شود فیلم کامل مناظره محسن هاشمی و علی خضریان درباره رقابت پزشکیان و جلیلی در انتخابات ۱۴۰۳ کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (دوشنبه ۴ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۴ تیر) + آموزش کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (یکشنبه ۳ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (یکشنبه ۳ تیر) + آموزش تاکنون ۲۱ میلیون کاربر بسته اینترنت رایگان انتخابات را فعال کرده‌اند (۲ تیر ۱۴۰۳) مدیرعامل انویدیا: بخشی از بافت‌های بازی‌های آینده را هوش مصنوعی تولید می‌کند دانشمندان در تحقیقی جدید دریافتند پلک‌زدن نقشی فراتر از روانکاری چشم‌ها دارد بهترین نئوبانک ایرانی کدام است؟ | جدال نفس‌گیر در میدان بانکداری دیجیتال به زودی فقط کاربران پریمیوم می‌توانند از قابلیت پخش زنده شبکه اجتماعی ایکس استفاده کنند HarmonyOS NEXT هواوی رونمایی شد + فهرست دستگاه‌های سازگار کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (شنبه ۲ تیر) استراتژی شهر ۲۴ ساعته پاسخی به دنیای مدرن کدمورس جدید همستر کامبت (شنبه ۲ تیر) + آموزش کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (جمعه ۱ تیر)
سرخط خبرها

هوش مصنوعی Copilot مایکروسافت ۳۶۵ به مرورگر اج می‌آید

  • کد خبر: ۱۶۵۷۹۷
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
هوش مصنوعی Copilot مایکروسافت ۳۶۵ به مرورگر اج می‌آید
دستیار هوش مصنوعی Copilot مایکروسافت ۳۶۵ به مرورگر اج اضافه می‌شود تا بتوانید با اطلاعات صفحات وب از آن استفاده کنید.

به گزارش شهرآرانیوز - دستیار هوش مصنوعی Copilot مایکروسافت ۳۶۵ قرار است از پلاگین‌ها پشتیبانی کند تا کارکرد‌های بیشتری را در دسترس کاربران قرار دهد. به‌علاوه، مایکروسافت می‌گوید این Copilot را به مرورگر اج اضافه می‌کند تا بتوانید با اطلاعات صفحات وب از آن استفاده کنید.

مایکروسافت در کنفرانس بیلد ۲۰۲۳ اعلام کرد که Microsoft ۳۶۵ Copilot از سه نوع پلاگین پشتیبانی می‌کند. پلاگین‌هایی که در ChatGPT هم آن‌ها را دیده‌ایم، افزونه‌های پیام Teams، و کانکتور‌های Power Platform.

دسترسی زودهنگام به این قابلیت‌ها با بیش از ۵۰ پلاگین ازجمله پلاگین‌های Atlassian و ادوبی آغاز می‌شود. اما گفته شده که در نهایت با عرضه عمومی، تعداد این پلاگین‌ها به هزاران عدد خواهد رسید.

از سوی دیگر، مایکروسافت می‌گوید Copilot مایکروسافت ۳۶۵ به مرورگر اج اضافه می‌شود تا کاربر بتواند با کمک هر چیزی که در سطح وب می‌بیند، دیگر امور خود را در سایر اپلیکیشن‌ها ازجمله اسناد آفیس، ایمیل‌های اوت‌لوک و ... تکمیل کند.

به‌عبارت دیگر، فرض کنید که شما مسئول فروش یک شرکت هستید و به وب‌سایت یکی از مشتریان بالقوه خود رفته‌اید. در آن‌جا می‌توانید از Copilot بخواهید تا داده‌هایی را که مربوط به موضوعات مورد بحث در جلسات، ایمیل‌ها و چت‌ها بوده، برای شما خلاصه کند. این دستیار هوشمند همچنین می‌تواند پیشنهاد استفاده از اطلاعات موجود در صفحه را بدهد و حتی برای رئیس‌تان بنویسد که شرایط این مشتری به چه شکلی در حال پیش‌رفتن است.

نسخه جدید Copilot در مرورگر اج در نوار کناری مرورگر می‌ماند و می‌تواند در حین مرور وب به شما کمک کند. این دستیار هم مثل سایر نمونه‌های آن که توسط مایکروسافت ارائه شده است، ظاهری شبیه به پنجره بینگ چت دارد که می‌توانید سؤالات مختلفی از آن بپرسید.

Copilot مایکروسافت ۳۶۵ در ترکیب با مرورگر اج شهودی‌تر عمل می‌کند و به پیروی از زمینه محتوایی می‌پردازد که در مرورگر در حال مشاهده‌اش هستید؛ و با این کار می‌تواند پاسخ‌های بهتری به شما بدهد. گفتنی است که پلاگین‌های Copilot مایکروسافت ۳۶۵ در نسخه مرورگر اج هم کار می‌کنند و می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->