تصادف رانندگی در بزرگراه پیامبر اعظم مشهد یک مصدوم بر جای گذاشت (۲ مرداد ۱۴۰۳) تغذیۀ سالم راهی برای افزایش ایمنی بدن در برابر هوای آلوده طراحی کیت تشخیص «مننژیت» پژوهشگران مشهدی آیا ادارات استان اصفهان روز پنجشنبه (۴ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ کشف ۱۹ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان خراسان رضوی بارش باران تابستانی در جاده‌های خراسان رضوی + فیلم (۲ مرداد ۱۴۰۳) آتش‌نشانان مشهدی مانع انفجار نشت الکل در شهرک صنعتی شدند (۲ مرداد ۱۴۰۳) تاکنون ۲۵۰۰ نفر به اداره گذرنامه خراسان رضوی مراجعه کردند | سریعترین راه صدور گذرنامه با اپلیکیشن «پلیس من» جزئیات تازه از جنایت تولیدکننده پادکست در کانادا | چرا راوی «آخرین شاهد» همسرش را به قتل رساند؟ جزئیات تعطیلی چهارساعته واحد‌های صنفی مشهد از ۳ مرداد ۱۴۰۳ تا ۲۰ روز آینده | تابلو‌های تبلیغاتی اصناف خاموش شود خدمات دهی به بیماران سکته قلبی در سه مرکز درمانی مشهد بیش از ۳۰ درصد سالمندان یک بار در عمر خود، سقوط را تجربه می‌کنند سازمان سنجش کشور به تشریح اقدامات ۳۳ ماه گذشته خود پرداخت همه‌چیز درباره مراسم ازدواج «آنانت آمبانی» و «رادیکا مرچنت» آیا پشه آئدس به خراسان شمالی رسیده است؟ جلوگیری از ۵۰۰ سقط جنین سالم در مشهد و خراسان‌رضوی نقش انرژی خورشیدی در شکل‌دادن به شهرهای پایدار آینده پیرترین ببر سیبری ایران در باغ‌وحش ارم تلف شد (دوم مرداد ۱۴۰۳) با گریه و لج بازی کودک برای رسیدن به خواسته‌هایش چه کنیم؟ وجود پشه آئدس در ۶ استان کشور (۲ مرداد ۱۴۰۳) الزام در دریافت مجوز خروج از کشور برای مشمولان سربازی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) | تداوم هوای گرم تا اوایل هفته آینده
سرخط خبرها

کشف بیش از یک کیلو تریاک از معده مرد ۶۳ ساله

  • کد خبر: ۱۶۷۹۶
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸
کشف بیش از یک کیلو تریاک از معده مرد ۶۳ ساله
مرد ۶۳ ساله در یکی از شهر‌های شمالی کشور مواد مخدر تریاک را پس از بسته‌بندی، بلعیده و قصد داشته با ورود به تهران و خارج کردن موادمخدر آن‌ها را بفروشد که بخاطر درد شدید مجبور شده به بیمارستان مراجعه کند.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس یگان حفاظت فیزیکی از اماکن عمومی پلیس پیشگیری تهران از کشف یک کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک از معده مرد مسن خبر داد.


 روز گذشته مردی ۶۳ ساله با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران با توجه به درد شدیدی که در ناحیه شکمش داشت از پزشکان درخواست کمک کرد که پزشکان پس از بررسی و تصویربرداری از شکم این مرد متوجه تعداد شیء خارجی بسته‌بندی شده داخل معده وی شدند.


پزشکان با احتمال وجود موادمخدر داخل شکم این فرد، ماجرا را به پلیس بیمارستان مخابره کرده و تیمی از مأموران برای تحقیقات به سراغ این بیمار رفتند.


مرد ۶۳ ساله نیز در همان ابتدا اعتراف کرد که در یکی از شهر‌های شمالی کشور مواد مخدر تریاک را پس بسته‌بندی، بلعیده و قصد داشته با ورود به تهران و خارج کردن موادمخدر آن‌ها را بفروشد که بخاطر درد شدید مجبور شده به بیمارستان مراجعه کند.


متهم پس از اعتراف به اتاق عمل انتقال یافت و پس از پنج ساعت عمل جراحی، یک کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک که به‌صورت بسته‌های کوچک بسته‌بندی شده بود از بدن وی خارج شد.


سرهنگ عباس کرمی‌راد، رئیس یگان حفاظت فیزیکی از اماکن عمومی پلیس پیشگیری تهران با اعلام این خبر گفت: متهم تحت نظر پلیس و پزشکان قرار دارد.

منبع: تسنیم

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->