نقاشی جدید حسن روح‌الامین برای عید غدیر خم + عکس ضبط سریال پایتخت ۷ آغاز شد + عکس حکایت پدر و دختر و دو خواستگار پس از آن زمستان سخت | درباره کامران شیردل، کارگردان و مستندساز ایرانی که امروز ۸۵ ساله شد پوستر نمایش «سینگل» منتشر شد آزمونی جدید برای خانواده تئاتر مشهد رونمایی از پوستر اولین جشنواره فیلم کوتاه کیارستمی آخرین وضعیت سلامتی مجید قناد از زبان دخترش جزئیات دومین مناظره انتخاباتی صداوسیما اعلام شد حمید هیراد: خستم از این مریضی کوفتی انتشار نسخه ویژه نابینایان «شبکه» با صدای نوید پورفرج «ادی مورفی» برای چهارمین بار پلیس بورلی هیلز شد خدمت‌رسانی شبانه‌روزی چایخانه‌های حرم رضوی در دهه ولایت فصل ششم ایرانگرد برای نوروز ۱۴۰۴ آماده می‌شود انتشار جلد نوزدهم «دائره‌المعارف قرآن کریم» کل اگر طبیب بودی... بی نهایت ساده؛ به غایت پیچیده | نظر ناشران مشهدی درباره فرایند قیمت گذاری کتاب فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۳۱ خرداد و یکم تیر ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ شهاب اسفندیاری کارشناس فرهنگی میزگرد فرهنگی کیست؟ + سوابق و بیوگرافی
سرخط خبرها

پردیس سینمایی گلشن آرمیتاژ مشهد بازگشایی شد

  • کد خبر: ۱۷۱۱۶۴
  • ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
پردیس سینمایی گلشن آرمیتاژ مشهد بازگشایی شد
مدیریت پردیس سینمایی گلشن آرمیتاژ مشهد از بازگشایی سینما و آغاز مجدد فعالیت این مکان فرهنگی خبر داد.

فرزین جیرانی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: با حمایت و همراهی محسن داوری، معاون استاندار و فرماندار مشهد مقدس پردیس سینمایی گلشن آرمیتاژ مشهد فعالیت خود را مجدد آغاز کرد.

به گفته جیرانی این سینما امروز فک پلمب شده است که پیرو تعطیلی سینماها به مناسبت شهادت امام محمد باقر (ع) تا فردا عصر فعالیتی نخواهد داشت و در این مدت اقدامات لازم برای آماده‌ساری سینما صورت خواهد پذیرفت.

مدیر سینما گلشن مشهد افزود: این سینما از فردا بعد از نماز مغرب و عشا فعالیت خود را از سرخواهد گرفت. 

جیرانی ادامه داد: در این مسیر معاون محترم استاندار و فرماندار مشهد دغدغه‌مند عمل کردند که نهایت تشکر را از آن‌ها دارم.

وی همچنین از همراهی ارشاد خراسان رضوی، دادستانی، ستاد امربه معروف و نهی از منکر نیز یاد کرد و افزود: از همه مسئولانی که دلسوزانه دغدغه فرهنگ این شهر را دارند و در بازگشایی سینما گلشن حمایت و همراهی کردند کمال تشکر را دارم. همچنین از شهرآرانیوز به دلیل دغدغه‌مندی، پیگیری‌ها و همراهی همیشگی‌اش سپاسگذارم.

۶ خرداد پردیس سینما گلشن در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب و برخورد با کشف حجاب در معابر و اماکن عمومی، توسط اداره اماکن این شهر پلمب شده بود. 

گزارش خطا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->