خبر جدید تأمین‌اجتماعی برای بازنشستگان | مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی به‌زودی پرداخت می‌شود (۸ تیر ۱۴۰۳) زلزله نسبتاً شدیدی اردبیل را لرزاند (۸ تیر ۱۴۰۳) آیا مبتلایان به آستیگمات چشمی با لیزیک درمان می‌شوند؟ آیا تنهایی خطر سکته مغزی در سالمندان را افزایش می‌دهد؟ جزییات ربودن مرد جوان توسط ۲ شرور خطرناک اعترافات تکان دهنده مردی که پسرش را به قتل رساند مجازات قانونی پرداخت نکردن شارژ ساختمان چیست؟ آیا رسانه‌های اجتماعی نوجوانان را افسرده می‌کند؟ دستگیری اعضای باند جعل و فروش مدارک تحصیلی دانشگاه آزاد سرقت‌ میلیاردی باند زنان سارق با نوشیدنی بیهوشی در مشهد! لوازم آرایش فاسد شده چه آسیبی به پوست ما می‌زند؟ + جزئیات سقف قیمت بلیت پرواز‌های داخلی اعلام شد ۵ توصیه راهگشا برای کسانی‌ که در آزمایشات پزشکی، دچار اضطراب می‌شوند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۷ تیر ١۴٠٣) | کاهش چهار تا هفت‌درجه‌ای دمای روزانه معاون رئیس‌جمهور در آیین میثاق خدمت در مشهد: ۱۹۲ هزار نفر در دولت سیزدهم استخدام دستگاه‌های دولتی شدند + فیلم مبلغ ۳ میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان واریز شد + جزئیات (۷ تیر ۱۴۰۳) اعترافات مردی در مشهد که با تحریک دامادش دست به جنایت زده بود + عکس ۴ فایده شگفت‌انگیز نوشیدن آب گرم ترفندهای شستشوی خودرو با کمترین آب و صرف زمان محدود
سرخط خبرها

اعتراف نوجوان ۱۴ ساله به قتل دایی اش

  • کد خبر: ۱۷۴۰۶۸
  • ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
اعتراف نوجوان ۱۴ ساله به قتل دایی اش
نوجوان ۱۴ ساله‌ای که دایی خود را به دلیل اختلاف شخصی به قتل رسانده بود، در گرگان دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ علی تجری، رئیس پلیس گرگان گفت: در پی اعلام گزارشی به پلیس ۱۱۰ مبنی بر کشف جسد مردی در زمین‌های کشاورزی یکی از روستا‌های تابعه شهرستان گرگان، تیمی از ماموران شعبه قتل اداره مبارزه با جرایم جنایی به محل کشف جسد اعزام شدند و پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران پاسگاه قرق و مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مأموران با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی در کمتر از ۷ ساعت، قاتل را در عملیاتی غافلگیرانه شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان با اشاره به اعتراف قاتل به جرم ارتکابی، انگیزه اصلی وقوع قتل را اختلافات شخصی عنوان کرد و گفت: متهم که دایی خودش را به قتل رسانده بود با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ تجری به عموم شهروندان و مردم توصیه کرد، با تقویت بنیان خانواده، به هر گونه تغییرات رفتار محسوس در بین فرزندان توجه جدی داشته و با حساسیت لازم در این گونه موارد از ظرفیت مشاورین و روانشناسان کمک بگیرند تا از وقوع این‌گونه جرایم پیشگیری کنند و در برابر ارتکاب هرگونه جرم با احساس مسئولیت اجتماعی خود، پلیس را در شناسایی و کنترل جرایم یاری کنند.

منبع: اعتماد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->