انجام مشاوره‌ ژنتیک در مرحله‌ پیش‌ از ازدواج، به همه‌ زوجین توصیه می‌شود یکی از راه‌های سوء استفاده از قانون معافیت سربازی سد شد آداب سفر در فصل گرما جزئیات شهریه مدارس؛ شروع از ۱۰ میلیون تومان | شهریه ۲۵ درصد مدارس بالای ۳۰ میلیون تومان ابتلا به کیست مویی در بین مردان شیوع بیشتری دارد  انتشار نمرات دروس تصحیح شده امتحانات نهایی پایه دوازدهم از امروز (۱۶ تیر ۱۴۰۳) جزئیات پیش‌فروش بلیت‌های بازگشت زائران اربعین از مرزهای باشماق، خسروی و تمرچین با اجرای متناسب‌سازی، حقوق بازنشستگان چقدر افزایش می‌یابد؟ ۵۶ درصد حجاج و عوامل به ایران منتقل شدند | جان باختن ۲۷ زائر ایرانی در عربستان ترافیک سنگین در ملک‌آباد، استقلال و تقاطع گاز | تصادف دو موتورسیکلت با یکدیگر، جان یک راکب را گرفت (۱۶ تیر ۱۴۰۳) آغاز ثبت نام متقاضیان زیارت اربعین از یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ + آدرس سامانه ۳۰ درصد زنان مبتلا به پوکی استخوان هستند  نقش والدین در شناسایی مشکلات سلامت روان فرزندان چیست؟ پیش بینی هواشناسی ایران (شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳) | هشدار زرد هواشناسی برای ۱۱ استان
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

سیل مرگبار در کره‌ جنوبی ۲۰ نفر کشته برجای گذاشت

  • کد خبر: ۱۷۴۲۹۳
  • ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱
سیل مرگبار در کره‌ جنوبی ۲۰ نفر کشته برجای گذاشت
بر اثر جاری شدن سیل در کره‌جنوبی، تا کنون ۲۰ نفر کشته، ۱۰ تَن مفقود و هزاران نفر آواره شده اند.

به گزارش شهرآرانیوز، مقامات کره جنوبی امروز شنبه اعلام کردند که باران‌های شدید حدود ۲۰ نفر را کشته است.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، در سیل مرگبار اخیر همچنین تا کنون ۱۰ تَن مفقود و ۹ نفر هم زخمی شده اند.

گزارش این رسانه حاکیست: هزاران نفر بر اثر جاری شدن سیلاب مجبور به تَرک منازل و محل زندگی خود شده اند.

بیشترین تلفات از استان گیونگ سانگ شمالی در جنوب شرقی این کشور گزارش شده است؛ جایی که ۱۶ نفر عمدتاً به دلیل رانش زمین و ریزش منازل خود جان شان را از دست داده اند.

همچنین؛ از شهرستان «گوئسان» در مرکز کره جنوبی خبر رسیده که حدود ۶ هزار و ۴۰۰ نفر از ساکنان مجبور به ترک منازل شان شدند چرا که بارش شدید باران سبب افزایش شدید آب در سد «گوئسان» شده بود.

خبرگزاری یونهاپ اضافه کرد: در مجموع یک هزار و ۵۶۷ نفر از یک هزار و ۲ خانوار در ۱۳ شهر و شهرستان با ادامه بارش شدید باران در سراسر کشور به دنبال سرپناه موقت بودند که یک هزار و ۱۱۴ نفر از آن‌ها به دلیل مسائل ایمنی نتوانستند به خانه بازگردند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->