برگزاری «کرسی تفسیر موضوعی قرآن کریم» در حرم امام‌رضا(ع) عزاداری هیئت‌های مذهبی سراسر کشور در "حسینیه حرم" زیارت دلیل رفاقت بود یادی از استاد کاظم مدیرشانه چی، چهره ماندگار علوم حدیث و استاد دانشگاه فردوسی مشهد برگزاری آیین سنتی «اذن عزا» حضرت سیدالشهدا‌(ع) در حرم امام‌رضا(ع) + جزئیات به کی رأی بدیم؟! آیینه‌ها، در عبادت یار | درباره هنر چهارصدساله آینه‌کاری در حرم امام‌رضا(ع) راز سجده مروری بر آموزه‌های امام رضا(ع) درباره عزای سیدالشهدا(ع) اجتماع بزرگ هیئت‌های عزادار حسینی در مشهد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) ۶۰۰ کودک‌ونوجوان یتیم، میهمان آستان قدس رضوی شدند استقرار ۳۲ صندوق اخذ رأی در حرم امام‌رضا(ع) یادی از فیلسوف، حاج ملاهادی سبزواری | در دیده اسرار همه خانه اوست تربیت مهدوی افق می‌خواهد راز عظمت ۲۵ ذی‌الحجه و نزول سوره «انسان» و آیه «هل اتی» فراخوان ثبت‌نام کاروان قرآنی اربعین آغاز شد پیکر مطهر سرباز شهید مرزبانی، در مشهد تشییع شد (۱۱ تیر ۱۴۰۳) همه آنچه باید درباره مباهله بدانیم | حقانیت جاوید اسلام اثرگذاری بانوان در جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات روشن است
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

توزیع ۲۰۰۰ غذای متبرک در ایستگاه راه‌آهن مشهد

  • کد خبر: ۱۸۴۹۵۴
  • ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
توزیع ۲۰۰۰ غذای متبرک در ایستگاه راه‌آهن مشهد
با گذشت سه روز از پایان ماه صفر، خادمان آستان امام رضا (ع) همچنان در حال ارائه خدمت به زائران هستند و این خدمت تا پایان بازگشت آن‌ها به موطن خود ادامه دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، با پایان ماه صفر و ایام عزاداری سالروز شهادت امام رضا (ع)، خیل میلیونی زائران رضوی در حال بازگشت به شهر‌های خود هستند که با توجه به انبوه تقاضای سفر و همچنین فرصت باقی مانده از تعطیلات تابستانی، میزان سفر بین روز‌های پایانی شهریور ماه توزیع شده است.

با توجه به این موضوع آستان قدس رضوی ارائه خدمت به این گروه از زائران را همچون در دستور کار دارد و این خدمت تا زمان بازگشت کامل آن‌ها ادامه خواهد داشت.

در همین راستا شب گذشته جمعی خادمان رضوی در ایستگاه راه‌آهن مشهد حضور یافتند و با اهدای غذای متبرک به زائران، پیش از سوار شدن به قطار و ترک مشهد مقدس، خاطره‌ای ماندگار برای آن‌ها ثبت کردند.

به همت معاونت خدمات زائران حرم مطهر رضوی و همزمان با روز‌های آغازین ماه ربیع‌الاول، شب گذشته بیش از دو هزار پرس غذای متبرک توسط خادمان بارگاه ملکوتی امام رئوف‌مان میان زواری که در ایستگاه راه آهن در حال سوار شدن بر قطار و برگشت به سوی مقصد بودند، توزیع شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->