اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد
سرخط خبرها

ChatGPT اکنون می‌تواند به اطلاعات به‌روز اینترنت دسترسی داشته باشد

  • کد خبر: ۱۸۶۲۹۵
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶
ChatGPT اکنون می‌تواند به اطلاعات به‌روز اینترنت دسترسی داشته باشد
OpenAI، خالق ChatGPT که توسط مایکروسافت پشتیبانی می‌شود، تأیید کرده است که این ربات اکنون می‌تواند اینترنت را مرور کند تا اطلاعات روز را به کاربران ارائه دهد.

شهرآرانیوز - سیستم ChatGPT قبلاً فقط با استفاده از داده‌های تا سپتامبر ۲۰۲۱ آموزش داده شده بود. اما از امروز برخی از کاربران نسخه پولی می‌توانند از این چت‌بات درباره امور جاری سؤال بپرسند و به اخبار روز دسترسی داشته باشند.

OpenAI گفته این ویژگی به زودی برای همه کاربران فعال خواهد شد.

همچنین اوایل این هفته، OpenAI گفته بود که chatgpt به‌زودی قادر به مکالمه صوتی با کاربران خواهد بود.



ChatGPT برای دادن پاسخ‌های انسانی و قانع‌کننده به درخواست‌های کاربران از حجم زیادی داده استفاده می‌کند. با آپدیت جدید این چت بات، روش جستجو در اطلاعات آنلاین به طرز چشمگیری تغییر می‌کند.

پیش از این پایگاه داده chatgpt فقط از اطلاعاتی که تا سپتامبر ۲۰۲۱ در اینترنت بود استفاده می‌کرد و نمی‌توانست از اطلاعات روز اینترنت استفاده کند.

برای مثال، اگر از نسخه رایگان Chatgpt بپرسید که «آخرین‌بار چه زمانی خرم‌آباد لرزید؟» یا اینکه «آیا دونالد ترامپ هنوز زنده است یا خیر؟» پاسخ می‌دهد: «متاسفم، من نمی‌توانم اطلاعات روز را ارائه کنم.»

OpenAI به دلیل اینکه ChatGPT ممکن است اطلاعات نادرستی ارائه کند تحت نظارت تنظیم‌کننده‌های ایالات متحده قرار گرفته است.

دلایل متعددی وجود داشت که ChatGPT در اطلاعات به‌روز اینترنت جستجو نمی‌کرد: هزینه زیاد یکی از دلایل است. گفته می‌شود هر سوال از این چت‌بات چند سنت برای OpenAI هزینه دارد.

اما داده‌های محدود، شبکه ایمنی ارزشمندی هم ارائه می‌دهد.ChatGPT با این محدودیت نمی‌توانست اطلاعات نادرستی را که در زمینه سیاست یا مراقبت‌های بهداشتی وجود داشت، منتشر کند، زیرا به آن‌ها دسترسی نداشت.

خود چت‌بات در پاسخ به این سؤال که چرا این‌قدر طول کشیده تا کاربران بتوانند اطلاعات به‌روز را جستجو کنند، سه پاسخ ارائه کرده است؛ توسعه مدل‌های زبانی زمان زیادی می‌برد. استفاده از داده‌های به‌روز و لحظه‌ای ریسک ایجاد اطلاعات نادرست را افزایش می‌دهد. دسترسی به اطلاعات به‌روز نگرانی‌هایی درباره حریم خصوصی و قواعد اخلاقی به وجود می‌آورد.

قابلیت‌های جدید ChatGPT معضل عظیمی را که بخش هوش مصنوعی با آن مواجه است کاملاً برجسته می‌کنند. برای اینکه این چت بات واقعاً مفید باشد، باید محدودیت‌هایش برداشته شوند، اما انجام این کار، این فناوری را خطرناک‌تر می‌کند و خطرات سوء استفاده از آن را افزایش می‌دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->