۱۶۵ واگن مترو در مسیر مشهد درج تمام خدمات شهرداری مشهد در نرم‌افزار «شهرمن» | لزوم افزایش سرعت هوشمندسازی شهر درگذشت نیروی فضای سبز شهرداری مشهد بر اثر تصادف با خودرو (۲۶ آبان ۱۴۰۳) نگاهی به شیوه‌های مختلف مبارزه مردم با رژیم پهلوی در بررسی اسناد ساواک| شعارنویسی؛ از روی اسکناس تا نسخه داروخانه شهروند خبرنگار | پاییز در پارک رجا مشهد از منظر دوربین شهروند آغاز فروش بلیت قطار مشهد - سرخس در سکو‌های اینترنتی (۲۶ آبان ۱۴۰۳) افزایش دوبرابری تعداد روز‌های هوای پاک در مشهد کلاهبرداری میلیاردی با ترفند سرمایه‌گذاری در ارز‌های دیجیتال در مشهد آتش سوزی انبار کاغذ در بخش رضویه دردسر‌های سکونت در محدوده محله سرشور مشهد پیکرتراشی ۲۰ درخت خشکیده مشهد توسط هنرمندان | روح هنر در کالبد خشکیده پژمان‌فر: شورا و شهرداری مشهد با سختی و جدیت تلاش می‌کنند تا خدمات بهتری به مردم ارائه شود شهردار مشهد مقدس: در حوزه حمل‌ونقل، هیچ حمایتی از شهرداری مشهد نمی‌شود بهره‌برداری از ۱۰ دستگاه اتوبوس در محور رسالت مشهد به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان + فیلم معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد: روزانه هفت میلیون سفر درون‌شهری در مشهد داریم شهردار مشهد: گرامیداشت یاد شهدا از دستور کار‌های اصلی مدیریت شهری است ویدئو| بارش برف شبانه در هاشمیه مشهد (چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۳) فرصت دوماهه به صنایع شهرستان‌های خراسان رضوی برای تجهیز به کنتور هوشمند آب شهردار مشهدمقدس: کمربند جنوبی چه بخواهیم چه نخواهیم در آینده اجرا خواهد شد + فیلم دیدار شهردار مشهد با شورای اجتماعی محلات منطقه ۹ و بیان مشکلات توسط رؤسای شورا (۲۳ آبان ۱۴۰۳) حمایت از بانوان و توسعه ارتباطات دانش‌بنیان در اولویت کاری شورای ششم
سرخط خبرها

تعداد امضاها در شهرداری مشهد باید در مدت یک سال، ۵۰ درصد کاهش پیدا کند

  • کد خبر: ۱۹۳۲۹۳
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
تعداد امضاها در شهرداری مشهد باید در مدت یک سال، ۵۰ درصد کاهش پیدا کند
مدیرکل دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد گفت: بیش از ۳۰۰۰ فرم و ۱۲ هزار امضا در شهرداری وجود دارد که به دستور شهردار تلاش می‌کنیم و ماموریت داریم این امضا‌ها را ظرف مدت یک سال ۵۰ درصد کاهش دهیم.

به گزارش شهرآرانیوز، سید مرتضی رضوی‌نژاد امروز، ۱۷ آبان‌ماه، در رویداد تحول بر مدار آینده و آیین رونمایی از اولین سامانه مدیریت کیفیت در شهرداری‌های کشور که در کارخانه نوآوری برگزار شد، اظهار کرد: در شهرداری مشهد ۲۲۴ فرایند داریم که در سامانه‌های مختلفی مدیریت می‌شدند. سامانه QMS تجمیع همه این سامانه‌ها و مدیریت آن‌ها بوده و اولین سامانه‌ای است که در شهرداری‌های ایران برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: تاکنون در شهرداری‌ها چنین سامانه‌ای منطبق بر فرایند‌های مدیریت شهری نداشتیم. در این سامانه به ریسک توجه و بخشی به آن اختصاص داده شده است. علاوه بر ۲۲۴ فرایند، ۷۷۴ فعالیت داریم که بهبود و تسهیل آن‌ها به تناسب زمان‌ها و اقتضائات در این سامانه دنبال می‌شود.

رضوی‌نژاد بیان کرد: آنچه در شهرداری از آن به عنوان بروکراسی کاغذی یاد می‌کنیم بیش از ۳۰۰۰ فرم و ۱۲ هزار امضا است که بر دستور شهردار تلاش می‌کنیم و ماموریت داریم این امضا‌ها را ظرف مدت یک سال ۵۰ درصد کاهش دهیم و چابکی در فعالیت‌ها داشته باشیم.

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد عنوان کرد: حدود ۴۷ برنامه تحولی را برنامه‌ریزی و نقاطی را در شهرداری که احساس کردیم نیاز به بهبود بیشتری دارد و در خدمت به مردم اثرگذار است، شناسایی و برنامه‌ریزی کردیم تا با انجام آن‌ها سیستم را بهینه‌تر کنیم. شهرداری مشهد یک ابرسازمان با ۱۸ مجموعه مستقل و سازمان‌های مختلف است. امیدواریم با مهندسی مجدد فرایند و مهندسی ارزش، بهره‌وری را در سیستم‌ها ایجاد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شهردار در زمینه رضایت‌سنجی مردمی تاکید زیادی دارند. در حال تعریف پروژه‌ای هستیم تا بتوانیم برای ۲۲۴ فرایند یک زمان استاندارد خدمتی را مشخص کنیم. در انتها از شهروندان، ذی‌نفعان و یا مشترک تجاری خود رضایت‌سنجی می‌کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->