ظرفیت اشتغال در صنایع غذایی بی‌نظیر است پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد درپی قانون‌شکنى‌های متعدد لیست قیمت انواع میوه‌ در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | کاهش قیمت میوه محسوس‌تر می‌شود کشف کارگاه تولید آبلیمو و آبغوره تقلبی در محدوده بلوار شهید طرحچی مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تعطیلی طلافروشی‌های مشهد در ۱۵ اردیبهشت قطعی گاز و برق معضل کارخانه‌های سیمان خراسان رضوی یک پیش بینی مهم از آینده طلا اجاره‌نشینی با ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد | جریمه‌ای معادل ١٠٠ برابر نرخ انرژی روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال مصرف شده است سال گذشته در مشهد ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی را دریافت کردند افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارگران، خط مقدم جبهه اقتصادی هستند شاخص بورس برای چهامین روز متوالی منفی شد + نمای پایانی بازار (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

هزار جایزه غیرنقدی برای خانوارهایی که در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند

  • کد خبر: ۲۰۶۹۹۱
  • ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
هزار جایزه غیرنقدی برای خانوارهایی که در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: برای خانوار‌هایی که مصرف گاز خود را نسبت به سال گذشته ۱۰درصد کاهش دهند، پایان هر ماه قرعه‌کشی می‌کنیم و ۱۰۰۰ جایزه غیرنقدی ۲۰ میلیون تومانی، عمدتا تجهیزات گرمایشی گازسوز با راندمان بالا به برندگان تعلق می‌گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن افتخاری امروز، ۲۸ دی‌ماه، در حاشیه آیین افتتاح پویش مردمی‌سازی مدیریت مصرف با کاهش ۱۰درصدی در بخش خانگی که در کارخانه چسب سامد مشهد برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر ساله با افزایش برودت هوا در بخش خانگی شاهد افزایش قابل توجه مصرف گاز هستیم و با توجه به اینکه تامین گرمایش در بخش خانگی در اولویت قرار دارد، محدودیت‌هایی را برای بخش صنعتی اعمال کنیم.

وی افزود: با توجه به تجارب استان در سال قبل و به‌ویژه سال گذشته و همکاری مردم در پویش «هر خانه یک اتاق گرم» امسال نیز بر آن شدیم که با همکاری همه دست‌اندرکاران بخش مردمی، صنعت و متولیان حوزه انرژی، از مردم درخواست داشته باشیم که با ارائه راهکار‌های کاملا عملی و بدون اینکه در تامین گرمایش منازل خدشه‌ای وارد شود، با مصرف کمتر صرفه‌جویی داشته باشند.

افتخاری بیان کرد: با جلسات بین استاندار و شرکت ملی گاز ایران این توافق حاصل شد که مابه‌ازای گاز صرفه‌جویی شده در خراسان رضوی تحویل بخش صنعت استان شود تا انگیزه‌ای باشد که مردم بدانند خاموش کردن یک شعله بخاری به معنی این است که یک صنعت می‌تواند ادامه فعالیت داشته باشد، بنابراین طرح مردمی‌سازی مدیریت مصرف را در استان شروع کردیم.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به این نکته که استان خراسان رضوی بعد از تهران بیشترین مصرف‌کننده بخش خانگی را به میزان حدود ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار نفر دارد، بنابراین این تعداد می‌توانند کار‌های خارق‌العاده‌ای را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: پویش به این صورت است که خانوار‌های استان وارد سایت شرکت گاز استان شده و ثبت‌نام می‌کنند، البته پیامکی نیز برای شهروندان ارسال کردیم. با توجه به میزان مصرف هر خانوار سه تا هفت راهکار را پیشنهاد دادیم که در سایت وجود دارد و شهروندان می‌توانند انتخاب کنند، البته اگر راهکار دیگری به ذهنشان رسید می‌توانند آن را قید کنند.

افتخاری اضافه کرد: هدف این است که بخش خانگی مصرف گاز خود را نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد کاهش دهد. ما پایان هر ماه از بین ثبت‌نام‌کنندگان قرعه‌کشی می‌کنیم که ۱۰۰۰ جایزه غیر نقدی ۲۰میلیون تومانی، عمدتا تجهیزات گرمایشی گازسوز با راندمان بالا به برندگان تعلق می‌گیرد. همچنین براساس مصوبه هیئت وزیران خانوار‌هایی که ۱۰ درصد کاهش مصرف داشته باشند، تعرفه گاز آن‌ها تقریبا رایگان بوده و حتی ممکن است بستانکار نیز بشوند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: ما طرح تعویض بخاری‌های با راندمان پایین را نیز هم‌زمان با این طرح در استان شروع کردیم و مطمئن هستم که استانِ پیشرو خواهیم بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->