آغاز فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری بازرس قلابی رانندگان اتوبوس‌رانی در مشهد اختصاص ۴۶۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به بافت فرسوده مشهد و ادامه خط ۳ مترو مروری بر ورود رشته روان‌شناسی به مشهد و ایجاد نخستین مراکز رسیدگی به بیماری‌های روحی استاندار خراسان‌رضوی: شورا‌ها نماد حضور مردم در مدیریت کشور هستند وضعیت دیزدر، باز هم پیچیده‌تر | حق و حقوق بهره‌بردار هم به ابهامات پرونده معدن دیزدر اضافه شد نژادحسین: توسعه ورزش حاشیه شهر، در دستور‌کار شورای اسلامی است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کار شورا یک فضیلت انسانی است + فیلم نائب رئیس شورای عالی استان‌ها: باید نگاه ساختار سیاسی ما به شورا‌ها تغییر کند اعمال قانون ۱۸۵۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری سی‌وسومین نشست مدیران عامل سازمان‌های سیما و منظر کلانشهر‌های کشور در مشهد راهبرد‌های شورای ششم با تمرکز بر مردم پیش‌بینی بهره‌برداری از بوستان بانوان طرق تا پایان سال ۱۴۰۳ کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار قرار گرفت (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتخاب شورا‌ها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی است نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | نژاد حسین: هدف گذاری دقیق عمرانی در شورای ششم، یک خواست آگاهانه برای مردم بود ویدئو | منصوریان: نسخه مترقی فرهنگسراها با هدف رفع مشکلات مردم در شورای ششم ارائه شد
سرخط خبرها

بهره‌برداری از ۲۹ پروژه راهبردی در حوزه حمل‌ونقل و ترابری قرارگاه خاتم‌الانبیا در سال ۱۴۰۲

  • کد خبر: ۲۱۰۲۳۶
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
بهره‌برداری از ۲۹ پروژه راهبردی در حوزه حمل‌ونقل و ترابری قرارگاه خاتم‌الانبیا در سال ۱۴۰۲
مدیرعامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا گفت: در حوزه حمل‌ونقل و راه و ترابری به لطف خداوند، امسال ۲۹ پروژه راهبردی را در کشور به بهره‌برداری رساندیم که شش مورد از این پروژه‌ها توسط رئیس جمهور افتتاح شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا رحمانی در آغاز عملیات حفاری مسیر غربی پروژه خط ۳ قطارشهری و پروژه احداث سطح سوم تقاطع غیرهمسطح میدان شهیدفهمیده، ضمن تبریک ایام دهه‌فجر و ماه رجب عنوان کرد: امروز خدمات قرارگاه در جای‌جای کشور در معرض دید مردم و مسئولان است. قرارگاه خاتم‌الانبیا به لطف خدا از دل ظرفیت‌های نهان کشور شکل گرفته و امروز دارای بیشترین میزان توانمندی در حوزه ماشین‌آلات، نیروی مومن و متعهد و متخصص و ظرفیت بالای اجتماعی بوده که بخشی از خود مردم و متعلق به مردم است.

وی ادامه داد: قرارگاه با هدف ورود به پروژه‌های راهبردی کشور تشکیل شده و به درخواست مردم در این پروژه‌ها حضور پیدا می‌کند و مشغول خدمت‌رسانی است.

مدیرعامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) خاطرنشان کرد: در حوزه حمل‌ونقل و راه و ترابری به لطف خداوند، امسال ۲۹ پروژه راهبردی را در کشور به بهره‌برداری رساندیم که شش مورد از این پروژه‌ها توسط رئیس‌جمهور افتتاح شده است. این توانمندی در قرارگاه وجود دارد و برنامه داریم در سال آینده در هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه، ۲۷ پروژه را در مقیاس بزرگ به بهره‌برداری برسانیم.

رحمانی با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های تهاتری به عنوان یکی از توانمندی‌های قرارگاه خاتم‌الانبیا، تصریح کرد: ما در پروژه‌ها از این ظرفیت به انواع مختلف تهاتر استفاده کردیم و کارفرما‌ها نیز از آن استقبال کردند. بحث مولدسازی امسال به صورت قانون در انجام پروژه‌هاست و ما در شهر‌های دیگر کشور استفاده کردیم. پیشنهاد داریم از ظرفیت مولدسازی برای پیشبرد پروژه‌ها در استان خراسان رضوی استفاده شود.

وی ادامه داد: همه پروژه‌هایی که در حوزه راه و شهرسازی داریم فعال هستند و در تلاشیم پروژه‌ها را به برنامه زمانبندی که داریم برسانیم. با اتمام تعداد پروژه‌هایی که برای سال آینده داریم ان‌شاءالله بیش از ۵۰۰ کیلومتر راه‌آهن به خط ریلی کشور اضافه خواهد شد. در بحث تخت بیمارستانی نیز بیش از ۵۰۰ تخت بیمارستانی اضافه خواهد شد. همچنین ۶۳ کیلومتر مترو اضافه خواهد شد که فاز اول مترو مشهد بخشی از آن است و در کنار آن فاز اول مترو شهر قم نزدیک بهره‌برداری است.

مدیرعامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا درخصوص پروژه‌های در دست احداث شهر مشهد، اظهار کرد: یکی از دستاورد‌های قرارگاه بحث بومی‌سازی است. دستگاه حفاری تونل (TBM) در گذشته برای کشور شناخته شده نبود، اما امروز در حوزه راه‌وشهرسازی بیش از ۹ دستگاه حفاری تونل (TBM) در هلدینگ راه و شهرسازی وجود دارد که در هشت کلانشهر کشور پروژه‌های مترویی را اجرا می‌کنند. در حوزه خطوط مترویی ما در سه کارگاه ۵۸ کیلومتر در مشهد خطوط مترو داریم.

رحمانی با اشاره به بهره‌برداری از تقاطع‌های نمایشگاه و حاج قربان در امسال یادآور شد: ان‌شاءالله حمایت شود و بتوانیم این دو تقاطع آغاز شده را در سریع‌ترین زمان به اتمام برسانیم. تفاهم و همدلی در مجموعه مدیریت شهری مشاهده می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->