آیت الله مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است راهپیمایی مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در مشهد برگزار خواهد شد ویژگی‌های رابطه ولایی با امام عصر چرا در اسلام حجاب واجب است؟ پاسخ به یک گلایه شهروندی پس از  یکسان‌سازی گلزار شهدای بهشت رضا(ع) مسلمان آمریکایی مجموعه‌ای نفیس از تمبر را به موزه حرم‌مطهر‌رضوی اهدا کرد + عکس آیت الله علم الهدی: منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند | ضرورت نظارت سختگیرانه بر ثروت‌های ملی در استان گشتی در بخش اشیاء نفیس اهداشده توسط رهبر معظم انقلاب در موزه حرم مطهر رضوی نبینی باغبان، چون گل بکارد... اجتماع بزرگ مردمی «وعده صادق» در حرم مطهر رضوی برگزار شد | نوای "حیدر حیدر" و "الله اکبر" زائران طنین انداز شد (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) + فیلم آیت الله علم الهدی: باید با زبان زور با دنیای مستکبر و زورگو رفتار کرد | باور به پوشالی بودن هیمنه آمریکا در مردم نهادینه شده است آرامشی که یادگار جنگ است معجزه نماز اول وقت چگونه می‌توان به توکل پایبند ماند؟ مراسم تشییع پدر شهیدان «دهنوی» در مشهد برگزار شد + فیلم اجتماع مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود اعلام فراخوان پذیرش امریه سربازی آستان قدس رضوی پدر شهیدان «دهنوی» درگذشت + زمان مراسم تشییع
سرخط خبرها

توزیع ارزاق عیدانه آستان قدس رضوی بین نیازمندان آملی

  • کد خبر: ۲۱۳۲۰
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰
توزیع ارزاق عیدانه آستان قدس رضوی بین نیازمندان آملی
درآستانه عید نوروز و در قالب پویش مهربانی، از سوی دفتر آستان قدس رضوی در بخش دشت‌سر شهرستان آمل بیش از ۱۱۰ بسته ارزاق غذایی بین نیازمندان این بخش توزیع شد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ نظام رنجبر نماینده خادمیاران رضوی دربخش دشت سرآمل اظهار داشت: این اقدام در راستای اجرای طرح پویش مهربانی "طراوت" و به مناسبت در پیش بودن عید نوروز باستانی به همت خادمیاران، آغاز شده و در گام نخست به مناسب عید نوروز تعداد ۱۱۰ بسته اقلام غذایی در بین نیازمندان این بخش توزیع شد.

سیدنظام رنجبر، ارزش ریالی هر بسته غذایی را بیش از ۲۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: این بسته‌های غذایی شامل برنج، روغن، گوشت، ماکارونی و بسته‌های شکلات است که میان افراد نیازمند در ۱۷ روستای بخش دشت سر توزیع شد.

وی اضافه کرد، که همچنین خادمیاران رضوی دربخش دشت سرآمل در گام بعدی قرار است تا عید نوروز تعداد بیشتری از این بسته‌ها را تهیه و بین نیازمندان توزیع کنند.

نماینده خادمیاران رضوی بخش دشت سرآمل با بیان اینکه محرومیت‌زدایی یکی از مهم‌ترین رسالت‌ها و مأموریت‌های دفتر آستان قدس رضوی است، گفت: توزیع بسته‌های ارزاق میان نیازمندان، معمولاً به صورت فصلی و مناسبتی انجام می‌شود که در هفته جاری نیز به مناسبت فرارسیدن ایام نوروز این کار انجام شد.

رنجبر یادآور شد، این بسته‌ها در بین نیازمندانی که از سوی دفتر مذکور شناسایی شده و دارای پرونده هستند، توزیع می‌شود.

بخش دشت سر یکی از پنج بخش در حوزه شهرستان آمل است که دارای بیش از ۴۰ روستا است.

منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->