سرخط خبرها

مجوز خرید ۱۰۰ دستگاه اتوبوس جدید برای مشهد صادر شد

  • کد خبر: ۲۱۵۳۰۵
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
مجوز خرید ۱۰۰ دستگاه اتوبوس جدید برای مشهد صادر شد
رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر از صدور مجوز خرید 100 دستگاه اتوبوس جدید برای مشهد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز ۲۷ شهریورماه امسال و در نودمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد به شهرداری مشهد اجازه داده شد تا برای خرید ماشین آلات و تجهیزات و قیر و میلگرد و... از طریق غیرنقد اقدام کند. با تصویب این مصوبه، دست شهرداری برای خرید انواع و اقسام ماشین‌آلات از اتوبوس شهری گرفته تا تجهیزات موردنیاز سازمان پسماند و... از طریق دادن پروانه، تهاتر زمین، اوراق و روش‌های دیگر غیرنقد باز شد. اکنون در یکی از اولین گام‌ها برای اجرای این مصوبه، آن‌طور که رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد خبر داده، مجوز خرید صد دستگاه اتوبوس به همین روش صادر شده است و فرایند‌های آن به زودی آغاز خواهد شد.

مجید نژادحسین در گفتگو با خبرنگار شهرآرا، با اشاره به مصوبه شهریورماه شورا و باز شدن دست شهرداری برای خرید غیرنقد بخشی از تجهیزات و ماشین‌آلاتی که نیاز دارد توضیح داد: در نودمین جلسه شورای شهر مشهد، به شهرداری اجازه دادیم که برای تأمین قیر و سیمان و میلگرد از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران استفاده کند و برای مبلغ آن هم تهاتر کند؛ قسمت دوم این مصوبه این بود که مدیریت شهری می‌تواند تجهیزات و ماشین‌آلات را هم بـا همین شیوه تهاتر خریداری کند که به استناد این مصوبه در کمیسیون عمران به این جمع‌بندی رسیدیم که با همین رویکرد و مدل، ۵۰۰ اتوبوس، میدل‌باس و... خریداری کنیم.

وی با اشاره به اجرایی‌شدن بخشی از این مصوبه شورای شهر برای خرید اتوبوس گفت: از این پانصد دستگاه اتوبوسی که برای خرید آن‌ها برنامه‌ریزی شد، اکنون مجوز خرید صد دستگاه اتوبوس صادر شده است.

در راستای نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی مشهد و افزایش سطح رضایت‌مندی فرایند خرید این اتوبوس‌ها به زودی آغاز خواهد شد و وارد ناوگان شهر مشهد می‌شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->