تاریخ منوّرالفکری در ایران (۱) روشن‌فکری دینی از کمبود نگاه تاریخ‌محورانه رنج می‌برد برگزاری جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام‌رضا (ع) مشهد استقبال زائران و مجاوران بارگاه رضوی از نمایشگاه «در آستان بقیع» بازدید رئیس بعثه مقام معظم رهبری از نمایشگاه «در آستان بقیع» افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت پذیرش زائران مددجو در خراسان رضوی به کجا می‌روم آخر؟ بررسی فضیلت امیرالمؤمنین(ع) در حدیث ردالشمس برگزاری نشست تخصصی «وعده صادق» در مشهد مقدس دومین نشست کارگروه ملی امام‌رضا(ع) در مشهد برگزار شد درباره بانویی نیکوکار که بانی روشنایی حرم مطهر رضوی شد شکر نعمت همجواری با امام رئوف (ع) بازخوانی شخصیت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)| نامه‌ای از مسافر مشهد به مسافر ری ارائه خدمات «آب‌رسانی» در پهنه سیستان توسط خادمیاران رضوی و با هدف کمک به مدیریت کم‌آبی جزئیات برنامه‌های قرآنی روزانه حرم‌مطهررضوی (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) «چشمه‌های معارف رضوی»؛ روایتی از مهم‌ترین احادیث امام رضا(ع) کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شب شهادت حمزه سیدالشهدا(ع) چند هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی داریم؟
سرخط خبرها

دل خوشی چهارشنبه‌های من

  • کد خبر: ۲۱۷۱۷۶
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴
دل خوشی چهارشنبه‌های من
آخرین چهارشنبه‌ای است که امسال برای شما می‌نویسم، چند روز دیگر سررسیدی که روی میز کارم هست به آخر می‌رسد و دیگر نمی‌شود تویش قراری تنظیم کرد و وعده‌ای داد.

آخرین چهارشنبه‌ای است که امسال برای شما می‌نویسم، چند روز دیگر سررسیدی که روی میز کارم هست به آخر می‌رسد و دیگر نمی‌شود تویش قراری تنظیم کرد و وعده‌ای داد. از فروردین تا الان ۹ بار دعوتم کرده اید آمده ام آستان بوسی. حالا که رمضان است و چند روز دیگر هم نوروز. حس غریبی دارم. تلاقی بهار طبیعت و بهار رمضان هم قشنگی خاص خودش را دارد.

 من را شبیه افرا‌ها و بلوط‌ها و انگور‌ها تازه کنید. جوانه‌های کوچک و روشن را بر زمختی پیکرم بنشانید و دهانم را معطر از اسم‌های معطر خدا کنید. امام رضا جان، چند نوروز دیگر بیاید و من زیر خاک باشم، چند بهار دیگر بیاید و جز همین باران لطف شما کسی نباشد حتی آبی بر سنگ مزارم بپاشد.

قربان نامتان حالا که عقربه‌ها مسابقه گذاشته اند برای منقضی کردن سررسیدها، حالا که عمر می‌گذرد، حالا که من در این بهار و این رمضان توفیق داشته ام باشم و بندگی کنم. قلبم را خانه تکانی کنید. دستمال نم دار روی شیشه‌های غبار گرفته روح و قلبم بکشید. دست‌های آلوده ام را سوهان بکشید و از پوستی که آفتاب مهر شما برآن تابید و باز نمک به حرامی کرد لایه برداری کنید. امام رضا جان، زمانه زمانه درد‌های مگوست. هزار حرف در دل داریم بی آنکه کسی باشد برای شنیدن و لایق شنیدن. خط و نشانی بفرستید که شیطان به بازی مان نگیرد،  وسوسه ام نکند که به این‌ها که رسیده‌ای نبوغ و تلاش خودت بوده. به من ببخش و به رویم بیار که بخشش تو بوده.

به من ببخش که من جار بزنم،‌ای صفای قلب زارم هرچه دارم از تو دارم. سال نوتان مبارک. سال نوتان مبارک که مقلب القلوب من شمایید، بهارتان مبارک که فرمان باران به دست شماست. از من حالی بپرسید که محول الحول و الاحوال من شمایید. من توی زندگی ام مانده ام تدبیری کنید که مدبر امور من شخص شماست.

متبرک شمایید آقاجان، بهار شمایید. بر این سرزمین فراوانی بیاورید و برکت و مهر. علف هرز دروغ و نفاق و ریا را ریشه کن کنید. کشور را از دست ظاهر بین‌های سطحی اندیش برهانید و متخصصان متعهد را جلوه بدهید. دورتان بگردم کار دست شماست مددی برسانید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->