عمره‌گزاران ایرانی لباس احرام به تن کردند (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است | نیازمند تقویت قدرت اقناع در دولت هستیم نقش مشاور در ارتقای سلامت جامعه انکارناپذیر است | مردم به مشاوران دارای پروانه تخصصی مراجعه کنند درباره آیت ا... محمدجواد انصاری همدانی، فقیه و عارف معاصر شیعه| در هوای عشق او پر می‌زنم تا عرش اعلی خدا سر کار هم با ما همراه است اهمیت حقوق مردم در قبال یکدیگر در کلام وعاظ| هر چه کنی، به خود کنی خیرین سلامت در حوزه خدمات مشاوره‌ای نقش ویژه‌ای دارند انگیزه‌های بحرانی مردم در مراجعه به مراکز کلینیک و مشاوره در مشهد | مشاوره پیش از ازدواج نیازمند فرهنگ سازی است تاریخ منوّرالفکری در ایران (۱) روشن‌فکری دینی از کمبود نگاه تاریخ‌محورانه رنج می‌برد برگزاری جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام‌رضا (ع) مشهد استقبال زائران و مجاوران بارگاه رضوی از نمایشگاه «در آستان بقیع» بازدید رئیس بعثه مقام معظم رهبری از نمایشگاه «در آستان بقیع» افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت پذیرش زائران مددجو در خراسان رضوی به کجا می‌روم آخر؟ بررسی فضیلت امیرالمؤمنین(ع) در حدیث ردالشمس
سرخط خبرها

واریز بیش از ۳۰ میلیارد تومان فطریه و کفاره سراسر خراسان‌رضوی به حساب کمیته‌امداد

  • کد خبر: ۲۲۱۵۲۳
  • ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸
واریز بیش از ۳۰ میلیارد تومان فطریه و کفاره سراسر خراسان‌رضوی به حساب کمیته‌امداد
مدیرکل کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره) خراسان‌رضوی از واریز بیش از ۳۰ میلیارد تومان فطریه و کفاره به حساب این نهاد حمایتی خبر داد.

رضا سلم‌آبادی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز، عنوان کرد: مردم خداجو و نیکوکار خراسان‌رضوی پس از یک ماه بندگی و عبادت به درگاه احدیت، زکات فطره خود را به نیازمندان تحت پوشش کمیته‌امداد تقدیم کردند که از ایشان سپاسگزاریم.

وی ادامه داد: امسال علاوه بر روش‌های پرداخت فطریه و کفاره که همه‌ساله از آن بهره می‌بردیم، کارتخوان‌های نانوایی‌های کشور نیز در دریافت فطریه فعال شدند و خوشبختانه استقبال خوبی نیز صورت گرفت.

سلم‌آبادی اعلام کرد: بر این اساس و تا امروز (۲۵ فروردین)، جمعا مبلغ ۲۲ میلیارد و ۲۶۶ میلیون و ۹۹۸ هزار و ۷۵۵ تومان فطریه سراسر استان جمع شده است و مبلغ ۷ میلیارد و ۵۳۱ میلیون و ۱۱۷ هزار و ۲۰۰ تومان نیز کفاره پرداخت شده است.

وی به آمار‌های واریزی در مشهد نیز این‌طور اشاره کرد: ۷ میلیارد و ۱۸۱ میلیون و ۷۹۰ هزار و ۵۵۵ تومان فطریه و ۲ میلیارد و ۵۰۷ میلیون و ۲۷۵ هزار تومان نیز کفاره پرداختی مشهدی‌ها بوده است.

عایدی کارتخوان‌های نانوایی؛ حدودا ۳ میلیارد تومان

مدیرکل کمیته‌امداد خراسان‌رضوی مبلغ پرداختی از طریق دستگاه‌های کارتخوان «نانینو» را این‌طور برشمرد: در سراسر استان و تاکنون، مبلغ یک میلیارد و ۷۲۲ میلیون و ۵۶ هزار و ۶۸۶ تومان فطریه و ۹۷۹ میلیون و ۳۰۶ هزار و ۹۲۳ تومان کفاره پرداخت شده است.

سلم‌آبادی افزود: از جمع اعداد یادشده، تاکنون ۷۰۱ میلیون و ۲۰۱ هزار و ۸۷۸ تومان فطریه و ۳۹۰ میلیون و ۹۰۷ هزار تومان کفاره نیز توسط مشهدی‌ها پرداخت شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->